פרק שנכתב מהאייפון אז אני לא יודעת אם הוא קצר או ארוך, אמשיך בערב, אוהבת❤️

מה זה לאהוב ? פרק 16.

08/06/2014 1430 צפיות תגובה אחת
פרק שנכתב מהאייפון אז אני לא יודעת אם הוא קצר או ארוך, אמשיך בערב, אוהבת❤️

יום שלישי כבר הגיע, ביום שלישי הבא סוף סוף אראה את עמרי! כמה שהתגעגעתי אליו. אביהו השלים עם העובדה שאני יוצאת עם מישהו בו 19, מעיין תומכת, אמא אף פעם לא מעורבת וזוהר, טוב למי אכפת מה זוהר חושב? בזמן האחרון ממש התקרבנו, הוא סיפר לי על ענבל, סיפרתי לו על עמרי, הוא כרגיל לא אהב אותו אבל הוא יאלץ להתמודד. כבר הזכרתי שלא אכפת לי מה הוא חושב?. אז החיים שלי די יפים כרגע, חוץ מעובדה שהבגרויות בפתח. עמרי תמיד צוחק עליי שאני קטינה ושהוא סיים את זה כבר מזמן, גאון שלי עשה חמש יחידות מתמטיקה!
״בר״ זוהר קרא לי מהמטבח, הוא אצלנו. ״רוצה לאכול?״ הנהנתי. ״מה בסוף עם הדר?״ שאלתי כשצליל טיגון השניצלים נשמע, הדר זו הנערה שהוא רוצה כבר זמן מה, ובכל זאת הוא לא עושה עם זה דבר. ״אני לא יודע, קודם כל אני צריך להיפרד מענבל.״ קבע. ״ומאיזה סיבה את אתה לא עושה את זה?״ שאלתי קצת בזלזול.
-״אולי די כבר?״ צעקתי באמצע הפארק על זוהר, למזלי הוא היה שומם. ״מה את רוצה בר מה?״ צעק גם הוא. ״מפריע לי שחזרת להיות בקשר עם ליאור! רוצה את זה ביותר ברור? אני שונא אותו, ואת העובדה שהוא האקס של חברה שלי!״ צעק, לא חדל מלצעוק. ״דבר ראשון יש לו חברה, דבר שני אתה לא סומך עליי?״ צעקתי ונפגעתי כל כך. ״אני סומך עלייך וזה ממש לא קשור, אני חושב שזה לא הגיוני שחזרת להיום בקשר עם האקס שלך, את מזלזלת בי, וכאילו שרני לא מספיק לך!״ אמר, לא חשבתי על זה ככה. ״איך הבנת כת זה בדיוק? העובדה שחזרתי להיות בקשר איתו לא אומר שאתה לא מספיק לי! אוף די לקפוץ למסקנות!״ צעקתי. ״בר, בזלזול יש שתי זין, זה שאתה שם בהתחלה וזה שאתה מקבל בסוף.״ אמר והלך משם. משאיר אותי לבדי באמצע פארק שומם במרכז ראשון.
הוא לא בדיוק השאיר אותי לבד, הוא ישב באוטו ותיצפת עליי, התקשר לאביהו שיבוא לקחת אותי ורק כשאביהן בא הוא נסע משם.-
״לא יודע, באמת לא יודע, אני אוהב את שתיהן.״ אמר מבולבל והוציא את השניצלים מהמחבת, מניח אחרים מיד אחריהם. ״אני חושבת שתלך על הדר, היא גם יותר מתאימה לך.״ קבעתי ולקחתי שניצל שהיה מונח בצלחת. ״לפי מה את אומרת את זה?״ שאל. ״דבר ראשון היא דומה לי.״ צחקתי ומשכתי לעצמי בשיערות מבפנים על המשפט הזה, הוא גיחך. ״דבר שני היא עדינה יותר והרבה פחות מוחצת מענבל, ענבל כולה שופוני. היא כולה רוח וצלצולים. אני לא אוהבת אותה.״ אמרתי, ״אבל הדר היא בדיוק לטעמי, היא גם יפה מאוד.״ אמרתי ולקחתי ביס השניצל הלוהט שהיה בין ידי. ״כן היא כוסית רצח.״ אמר זוהר בשטחיות. ״זוהר! מה אמרתי לך? לא אומרים על בת כוסית!״ רטנתי ונתתי לו מכה בכתף. ״נפלט לי מה את צועקת.״ צחק. ״נשב לאכול?״ שאל מיד אחר כך, ״תמיד ידעת איך להרגיע אותי.״ צחקתי ואספתי לצלחתי שני שניצלים.
״אנחנו במטבח!״ צעקתי כששמעתי את דלת הכניסה נפתחת. ״היי״ אמרה מעיין. ״נו מה קרה.״ שאלתי, מכירה את מעיין טוב. טוב מידיי. ״יש לנו משהו לספר לכם״ אמרה והחזיקה בידו של אביהו. ״אנחנו מתחתנים״ אמרה ואני נחנקתי. ״סתם לא אבל לתשומת ליבך אביהו!״ אמר והתיישבה לשולחן, אביהו הרים את ידו כחף מפשע. ״מעייני שמנת קצת.״ אמרתי ומעיין הסמיקה. ״בר….״ אביהו אמר. ״אנחנו בהריון.״ סיים והפעם היה תורו של זוהר להחניק. ״יפה שלי מזל טוב!!! איזה חודש ואיך לא סיפרת לי??״ שאלתי ואפילו לא כעסתי, התרחקנו קצת לאחרונה. ״לא יצא ועכשיו אנחנו נכנסים לחודש שני.״ אמרה וחייכה. ״בן או בת?״ שאל זוהר מחויך. אין ספק שהם עשו לנו את היום. ״רק מחודש חמישי אפשר לדעת, אבל אני מקווה שזו בת, תארי לך אולי מגדלת תינוקת, ואו בר! לא חלמתי על זה.״ אמרה ואביהו הלבין קצת ״קרה משהו?״ שאלה אותו. דימיינתי את עצמי מגדל ילד, אני מפחד.״ הודה. ״אל תפחד, אמא ואבא יתמכו בכם. ההורים שלך יודעים?״ שאלתי את מעיין, ״עוד לא, אני מפחדת מהתגובה שלהם.״ אמרה, תמיד היה לה חשוב לרצות את ההורים שלה. ״דווקא מתאים לי דוד זוהר לא?״ אמר זוהר וכולנו צחקנו, ״ואל תדאגי מה שלא יהיה אנחנו איתך.״ הוסיף והמשיך לאכול מהשניצל. ״אוף איזה כיף שיש אותכם, אוהבת מאוד!״ אמרה וזוהר נשק לראשה. ״אני מצטערת לקלקל את החגיגה, אבל אתם יודעים מה ההשלכות נכון?״ החזרתי אותם למציאות לרגע. ״מעיין את לא תוכלי להתגייס, אביהו אני הייתי מציעה לך לשקול שוב התגייסות לקרבי, מעיין את רק בתחילת ההריון ואביהו מתגייס עוד פחות משבועיים. מה אתם חושבים לעשות?״ אמרתי ונראה היה שבאמת לא הסתכלו על התמונה הכוללת. ״הפלה לא באה בחשבון!״ צעק אביהו. ״אין לי בעיה גם להיות ג׳ובניק אם זה מה שיתרום לעתיד של הבן שלי, או הבת שלי, ומעיין לא תתגייס, היא תלמד משהו במקום, אל תדאגו יהיה בסדר, יש את הדירה של אמא ואבא באזור, נוכל לגור שם עם לידת בתינוק ואפילו לפניי.״ אביהו מצא פתרון לכל הבעיות. ״מתי אתה מתכוון להגיד להם שחברה שלך בהריון ואתה לא יכול לשרת רחוק מהבית?״ שאלתי, מוצאת עוד חושך בכל האור. ״כבר מחר, זוהר אח שלי מצטער אבל יש לי משהו יותר דחוף מאגוז.״ התנצל בפני זוהר, שניהם בנו את החלום הזה ביחד. ״תגיד לי השתבשת? ברור שזה יותר דחוף! לטובתכם אתם מתקשרים בכל שעת ת״ש שלי ואומרים לי איך מתקדם ההריון!״ חייל זוהר ואביהו נשם לרווחה, שלא חלילה פגע בחברו הטוב ביותר. מעיין חיבקה את זוהר, זוהר שיתף אותם בענבל והדר, ״אם אתה מספיק גבר, תדבר עם הדר, ויום שלישי נצא שלישיה! אני ועמרי, אתה והדר, ואביהו ומעיין. זורם?״ שאלתי, מעיין ואביהו הסכימו. ״יש לי דד-ליים את אומרת, מוסכם.״ אמר זוהר והניח את צלחתו בכיור, נשבעת שכשאנחנו יחד, אף טחד לא יכול עלינו!


תגובות (1)

מושלם תמשיכייי

08/06/2014 20:18
9 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך