מה דעתכם על אלמוגגגג??? ואני מודעת למצב וגם אני סובלת ממנו (אני מבאר שבע,) אבל צריך להמשיך את החיים, חובה.

מה זה לאהוב ? פרק 25.

10/07/2014 1514 צפיות 3 תגובות
מה דעתכם על אלמוגגגג??? ואני מודעת למצב וגם אני סובלת ממנו (אני מבאר שבע,) אבל צריך להמשיך את החיים, חובה.

מנקודת המבט של זוהר (כי הגיע הזמן):
השארתי את בר בבית ונסעתי לבת ים, אני חייבת למצוא את דוד הזה ולהבין מה הוא עשה לה, אפילו היא לא יודעת, או לא מספרת…. ״סליחה? איפה זה רחוב יוספטל 34?״ עצרתי את האוטו ושאלתי עוברת אורח על כתובת שגילית מאחד החברים שלי בבת ים, מסתבר שהוא מוכר בבת ים הדוד הזה, אני כל כל כך כועס, אני מרגיש כאילו כל הזעם שהצטבר בגוף שלי עומד להתפוצץ, ואני כל כך מקווה שזה יתפוצץ עליו. ״ישר ואז שמאלה בכיכר״ חייכה אליי, ״תודה״ אמרתי ולא חיכיתי לתשובה, שמתי גז ונסעתי מהאיזור. ״דוד?״ שאלתי כשנתקלתי בכמה נערים יושבים בגינה בבת ים וזיהיתי את דוד בינהם. ״כן גבר״ ענה לי, אנחנו מכירים משכבר הימים, ״שאלה אחת, מה לך ולבר חזן?״ שאלתי והוא החוויר, ״למה אחי?״ אמר ומנסה לשדר ׳עסקים כרגיל׳ למרות שראיתי שבתוכו הוא מתפרק. ״קשה לענות על השאלה?״ אמרתי והטונים שלי החלו לעלות, ראיתי את חברים שלו לא מבינים מה קורה פ, כנראה שהם לא היו מעורבים בסיפור הזה, לא סיפרתי לאביהו על מה שקרה, חבל עליהם, בכל מה שקשור לבר ומעיין אביהו לא רואה בעיניים. ״תקשיב אחי, לא יודע למה באת אבל אם זה מה שקשור לבר, זיינתי אותה.״ אמר וראיתי שהוא מגניב חיוך מתנשא לעבר חבריו. העצבים שלי בגוף התחילו לעלות, לא חשבתי פעמיים והעפתי לו אגרוף לפנים, ראיתי שהוא היה מופתע ולכן לא החזיר לי, הוא סימן לחבריו לשבת ולא להתערב בקטטה שהחלה בנינו, ״תשמע לי טוב טוב יבן שרמוטה אחד, אתה יכול ללכת ולשאול אותה איך היה לה, רק אני והיא יודעים מה קרה שם וסמוך עליי היא נהנתה.״ התגרה בי וראיתי שהוא נהנה מזה, ״איך היא יודעת מה קרה שם אם שמת לה סם אונס בכוס יחתיכת מזדיין! אני מציע לך להתרחק ממנה אחת הנשק שלי לא היה לאימונים בבסיס בלבד.״ אמרתי לו והבאתי לו בעיטה למפשעה, חבריו שנראה היה לי שהיו בשוק מהעובדה שהחבר ה׳זיין׳ שלהם משתמש בסם אונס. ״אתה משתמש בסם אונס אה יבן זונה?״ קם אחד מחבריו ונעמד לידי, ״אלמוג זה לא נכון, בראש שלי זה לא נכון״ אמר נאנק מכאבים, פתאום החבר שלהם לא היה נראה רב עוצמה כל כך כמו פעם, ״אז מה הוא החליט להפיל עלייך משהו? זה גם אתה עשית את זה לאחותי?״ שאל ובעט לו בצלעות, הייתי בהלם מהעובדה שבר לא הראשונה, דוד התחיל לגמגם, ״אני רק שומע שתקרבת אליה ואתה מת, הבנת?״ אמרתי וירקתי על גופו שהוטל על הרצפה, ״אלמוג נכון? אתה בא איתי או שאתה נשאר עם הבן זונה הזה?״ שאלתי את אלמוג וזרקתי מבט מזלזל לעבר דוד, אלמוג ירק גם הוא על דוד והלך בעקבותיי.
״הייתם חברים טובים?״ שאלתי את אלמוג כשנכנסנו ״היינו״ אמר ושמעתי שהוא כועס ועדיף לעזוב אותו. ״מה לך ולבר חזן הזאת?״ שאל אחרי מספר דקות, אחרי שכנראה נרגע, ״חברה שלי, אתה בטוח שזה הוא עשה את זה לאחותך?״ שאלתי וידעתי שאני נוגע בנקודה רגישה, ״תשמע אחי ראיתי איך הוא מסתכל על אחותי ואני מכיר את אחותי יותר מאת עצמי, היא סיפרה לי שזה קרה רק לא אמרה מי, הייתה לי הרגשה שזה הוא אבל העדפתי שלא להאמין בזה..״ אמר והכה בריפוד הכיסא, ״תשמע אני וחברה שלי נפרדנו כי היא כביכול בגדה בי, רק לפני כמה ימים גיליתי שזה מה שקרה, היא לא רצתה לספר, היא נגעלה מעצמה..״ סיפרתי גם אני והרגשתי איך אני שוב מתעצבן, ״חשבתי שהוא חבר, כוסאמא שלו איך נפלתי״ אמר ופתח את החלון כדי שהרוח תכה בפניו, בדומה למציאות. ״בוא בוא אני חייב שתכיר מישהו, חבר טוב שלי, גם את חברה שלי תכיר.״ אמרתי, הייתי חייב להכיר לו את אביהו, מעיין ובר, הרגשתי שמישהו נוסף הצטרף למשפחה שלנו, ״למה אתה לא עונה לטלפון??״ תקפה אותי בר ברגע שפתחתי את דלת ביתה, ״הטלפון היה על שקט אהובתי, לא ראיתי״ התנצלתי ונשקתי לה, מיד אחר כך בדקתי את הטלפון וראיתי שש הודעות ועוד שבע שיחות שלא נענו ממנה. ״בבקשה תגיד לי שלא היית איפה שאני חושבת״ התחננה בפניי, ״חברים, תכירו אלמוג, אלמוג זאת בר חברה שלי, אביהו אח שלה ומעיין חברה שלו וכמו אחותי הקטנה,״ הצגתי בפניו את כולם, ״תגיד אחי, איך אני לא מכיר אותך?״ שאל אביהו, סימנתי לבר ומעיין לעלות למעלה ובר שהבינה על מה אני רוצה לדבר וביקשה מאביהו שירים את מעיין למיטה מכיוון שנרדמה בספה, אביהו חזר וארבעתינו, למורת רוחי גם בר נכחה בשיחה התיישבנו לדבר. ״אתה זוכר את היום שנפרדנו? אני וזוהר?״ שאלה בר את אביהו, ״ברור..״ אמר אביהו, מהסס קצת כאילו לא רוצה לשמוע את מה שאנחנו רוצים לספר לו, ״יש איזה אחד, מבת ים, היה חבר טוב שלי, שם לאחותי שם אונס בכוס ו…״ אמר אלמוג כשראה ששנינו מתקשים לדבר, אביהו היה בשוק, ״אני וזוהר כבר טיפלנו בו, רק רצינו שתדע, אין מה לטרוח גם ככה כשאני חוזר אני מתכוון לפוצץ אותו״ אמר וראיתי איך הוא מאדים, ״הבטחת לי שלא תסתבך…״ בר החלה לדמוע, כמה כואב לי לראות אותה ככה.. ״אל תדאגי קטונטנת יהיה בסדר.. אולי תעלי לישון?״ שאלתי וקיוויתי לשמוע תשובה חיובית, היא הנהנה נשקה לי ועלתה למעלה. ״אחי תביא את אחותך לפה, לא מתאים שתישאר בבת ים, לא יודע למה הוא מסוגל הבן זונה הזה, אמי אקפיץ אותך והיא תישן עם בר.״ קבעתי, ״אני בכלל בשוק, זוהר איך לא סיפרתי לי?״ כעס אביהו, ״אתה עוד רגע אבא, באמת ראה לך שאני נותן לך להסתבך עכשיו?״ אמרתי וראיתי את אלמוג מתבלבל, ״חברה שלו, מעיין, חודש רביעי כבר.״ הסברתי. ״מזל טוב אח שלייייי״ התרגש אלמוג כאילו הוא הוא עתיד להיות אבא, עכשיו ברור לי שהוא הולך להיות חלק מהמשפחה הקטנה שיצרנו לעצמנו, ״תודה גבר״ חייך אביהו, ״שיט! לא דיברתי עם חברה שלי והבטחתי שאני אחזור אליה, יואו היא תהרוג אותי!״ התפרץ פתאום אלמוג ואנחנו צחקנו, הוא קם לעבר המרפסת והוציא את האייפון, ״תשע שיחות שתא נענו, תאמינו לי, איך נפלו גיבורים….״ אמר ואנחנו צחקנו, מזדהים איתו כל כך.
״צירפת מהר יחסתי מישהו חדש למשפחה שלנו״ אמר אביהו אחרי שאלמוג יצא, ״הוא בא לי טוב רצח, היית צריך להיות שם לראות איך הוא עמד לצידי באותה שנייה, אין הוא פשוט כמונו״ אמרתי את כל מה שחשבתי עליו, אני באמת מרגיש לגביו ככה. ״אם אתה אומר, אני סומך עלייך..״ אמר ונשמע שהוא השתכנע. ״אין סקס עכשיו שבוע, איפה נפלתי.״ חזר אלמוג מהשיחה עם חברתו, צחקנו. ״כמה זמן אתם ביחד?״ שאל אביהו, ״עוד…״ אמר אלמוג והביט בפלאפון שלו, מחפש אחר התאריך, ״שלושה ימים, שנה וחצי.״ אמר ואביהו חייך אליי, כאילו זה היה האישור הסופי לגבי אלמוג, אני מניח שהוא פשוט פחד שהוא יבלבל את מעיין ובר, ״רציני אתה אחי״ אמר אביהו והביא מהמקרר שלוש בירות, ״יאללה, ארגנטינה הולנד?״ שאל כשהניח אותן על השולחן, ״הלוואי אחי, אני צריך עוד למצוא איך אני חוזר הביתה״ אמר אלמוג וקם מהספה, ״שב שב אני אחזיר אותך״ מיהרתי להרגיע אותו, הוא חייך לתודה וישבנו לראות את המשחק, הפעם בשלישייה.


תגובות (3)

את מוכשרת תאור בינתיים קראתי את כל הסיפורים ונראלי ששאלמוג יכול להוסיף

11/07/2014 08:50

אלמוגד חמדמד ^_^ קוראת חדשה תמשיכייייייי ואני פשוט מאוהבת בזוהר ואביהו

11/07/2014 12:22
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך