פרק סקסיסטי רצח אני יודעת, אבל מהיפים שכתבתי לדעתי, הוא אמיתי כזה.

מה זה לאהוב ? פרק 29.

15/07/2014 1469 צפיות 2 תגובות
פרק סקסיסטי רצח אני יודעת, אבל מהיפים שכתבתי לדעתי, הוא אמיתי כזה.

״חיים שלי״ חיבק אותי זוהר, הוא ישן אצלי היום. ״אהוב שלי..״ אמרתי ונישקתי אותו, ״איזה מדהים היה היום״ חייכתי, הוא הנהן, ״אני במקלחת, אתה במקלחת של אביהו?״ שאלתי, ״את מנסה לרמוז לי משהו?״ הוא צחק, ״אני לא רומזת אני אומרת, לך להתקלח.״ צחקתי גם אני. ״יפה שלי..״ חיבק איתו אביהו, מגבת הייתה כרוכה לגוםי והרגשתי לא נעים קצת. ״יפה לך אדום״ הוא צחק עליי, ״תשתוק כבר״ צחקתי גם אני. ״זוהר….״ קראתי לו והוא הסתובב אליי, נישקתי אותו. ״אני מוכנה..״ אמרתי והסמקתי קצת, הוא חייך אלי ונישק אותי. ״את בטוחה? אמי אחכה לך אם לא…״ הוא שאל, ״אף פעם לא הייתי יותר בטוחה….״ אמרתי והמגבת שהייתה כרוכה סביב גופי נפל בדומה לבגדיו של זוהר, שהיה עם מכנס בלבד. הוא הפיל אותי על המיטה, נישק כל חלק בגופי, ואז זה קרה, זה היה מדהים, הוא הגן ושמר עליי, פחד שלא יכאב לי ואהב, בעיקר אהב. ״כאב לך?״ הוא שאל כשהתנתקנו, מתנשפים. ״זה היה מושלם.. תודה על הכל…״ נישקתי אותו. ״אני יכול להגיד לך משהו?״ שאל, מה הוא שואל בכלל? הנהנתי ״את הכי טובה שהייתה לי.״ הוא צחק, ״אל תשווה אותי לבנות שהיית איתן!״ אמרתי ונתתי לו מכה בחזה, ״אבל אמרתי שאת הכי ות טובה!״ הוא צעק-לחש כזה. קמתי מהמיטה והתחלתי להתלבש. ״מה זה?״ הוא עצר אותי והצביע על הצלקת שהייתה לי מהתפרים, אותה דקירה מדוד. ״אל תגידי לי שזה ממנו״ זו הפעם הראשונה שהוא רואה את הצלקת הזאת והפעם הראשונה שהנושא עלה מאז שזה קרה. ״תכסי את זה שאני לא אראה את זה, הוא כל כך מת שזה מפחיד.״ ברגע אחד הוא השתנה ממצב רוח רומנטי למצב רוח קרבי. ״בוא לאכול משהו״ אמרתי כשסיימתי להתלבש, וכשאני אומרת להתלבש אני מתכוונת לחולצה ותחתונים בלבד, הייתי גוועת מרעב. ״בואי אני מת מרעב״ הוא התלבש גם הוא וירדנו למטה. הבית היה לרשותנו מאחר וההורים שלנו אחרי המסיבה נסעו לנסיעת עסקים בתל אביב או משהו ואביהו ומעיין בבית שלהם. ״זה לא בסדר מה שאת עושה לי..״ נשק לי זוהר בכתפי בזמן שחתכתי את העגבניות למאכל הקבוע שלנו, שקשוקה. ״אתה תתמודד״ התגרתי בו, ״לא נראה לי…״ הוא אמר והרים אותי, מניח אותי על השיש ופושט את חולצתי, ״פה?״ צחקתי, ״למה לא?״ הוא שאל, ״למה כן?״ שאלתי חזרה, זוהר נאנח והרים אותי לסלון, ״יותר טוב?״ הוא צחק והוריד את מכנסיו ואת הבוקסר שלו, מפשיט אותי מפרט הלבוש האחרון שלי שהיה התחתונים, ״לא אבל נתמודד…״ צחקתי ונישקתי אותו, הגוף והריח שלו כל כך ממכרים, אני פשוט אוהבת כל סנטימטר מעוכב בבן אדם הזה. ״אוקיי, זה היה הסקס הכי טוב שלי.״ הוא אמר, אני שונאת שהוא משווה אותי לבנות אחרת!!! לבשתי את הבוקסר של זוהר מאחר ובגדי היו זרוקים איי שם בבית, כיסית את עצמי ועליתי לחדר להתלבש, הפעם לבוש מלא. ירדתי למטה וראיתי את זוהר מכוסה בשמיכה, וידעתי שהוא מכוסה בשמיכה בלבד רואה טלוויזיה, ״תתלבש יגועל נפש״ אמרתי וזרקתי לעברו בוקסר ומכנסיים. ״האוכל מוכן״ צעקתי לסלון ״אני בא!״ זוהר השיב ובא למטבח. ״מה זכיתי שיש לי אישה כזאת?״ הוא צעק ואני נישקתי את כתפו. ״תות…״ קראתי לו אחרי שסיימתי לפנות את השולחן ולרחוץ אץ הכלים. ״אני צריכה שתלך לקנות לי גלולות…״ אמרתי והנחתי את המגבת בה ניגבתי את ידי על השולחן. ״מחר בבוקר יפה שלי, הכל סגור עכשיו״ הוא אמר. ״יש את הסופר-פארם של 24/7 תלך לנקות לי עכשיו, אנחנו נקום מאוחר ואני מפחד שזה יהיה מאוחד מידי…״ אמרתי והסמקתי קצת. ״טוב חיים שלי אני נוסע, אל תדאגי.״ הוא אמר ונשק לראשי. ״קח כסף מהארנק שלי״ צעקתי לזוהר שהיה בחדר למעלה, ״את יודעת שזה לא יקרה״ הוא השיב וירד למטה, נושק לראשי בשנית ויוצא מהדלת.
בוקר.
״לולי יש לי המון סידורים היום, אני אחזור עוד איזה שעתיים וניסע לאמא שלי?״ זוהר שאל, הוא יודע שאני אוהבת את אמא שלו עד כלות נשמתי. הנהנתי וחזרתי לישון.

נקודת מבט זוהר:
חייב, חייב, חייב למצוא את הדוד הזה, חייב. התקשרתי לאלמוג. ״אה אח שלי..״ ענה לי ישנוני. ״אחי אתה זוכר איפה נפגשנו פעם ראשונה?״ ניסיתי למצוא דרכים להשיג את הכתובת של דוד בלי שאלמוג יסתבך, לא רוצה לערב אותו בזה. ״ביוספטל 43 בגינה שם למה?״ שאל, ״סתם היה לי ויכוח עם בר, לילה טוב אח שלי״ אמרתי. ״בטח לילה טוב, אתמול נתתי עבודה״ הוא גיחך, גם כשהוא ישן הוא מטומטם הילד הזה. ״לילה טוב אח שלי השפיץץץ״ צחקתי וניתקתי את השיחה. ״בדיוק האיש שחיפשתי.״ אמרתי כשראיתי את דוד יושב על ספסל ומעשן סיגריה.״בדיוק מי שלא רציתי לראות.״ ענה בהתחכמות. ״אתה מתחכם הרבה יחסית למישהו שהולך לאכול מכות.״ אמרתי, ציני. ״וואלה?״ הוא קם לעברי, ״וואלה״ אמרתי והתקרבתי אליו. ״מה אתה רוצה שחברה שלך תאכל עוד דקירה?״ הוא שאל, לא חשבתי פעמיים והעפתי לו בעיטה, הוא התכופף והמשכתי להכות אותו. ״בפעם הבאה שרק תחשוב על לדבר על חברה שלי, זה יהיה הסוף שלך.״ אמרתי ובאתי לקום, הוא התחיל להרביץ בחוזקה, בפנים ובצלעות, לבסוף גברתי עליו, ״יש לך מזל שיש לך אמא שדואגת לך ומשפחה שלא יודעת מי אתה באמת, אם לא הם, מזמן היית מתחת לאדמה.״ לחשתי לאזנו כשהוא מוטל הריצפה ונסעתי משם. החלטתי שאני רוצה לפנק את בר, שאתמול באמת נתנה לי את כל מה שהיא יכולה להציע לי. את עצמה. קניתי לה צמיד לרגל מזהב והמשכתי בסידורים שלי, בנק, דואר וכדומה.
״את עוד ישנה?״ צחקתי כשראיתי את בר עוד שרועה על המיטה, ״קמתי קמתי״ אמרה וקמה למקלחת, לא מסתכלת עליי אפילו. ניקיתי את הפצעים בפנים עד שלא נשאר זכר וירדתי לסלון לחכות לבר. ״חיים שלי״ היא ירדה למטה, שערה היה פרוע ובכל זאת היא הייתה הכי יפה בעולם. היא נישקה אותי והניחה את ראשה על בטני, מיד קפצתי. ״אמאלה מה קרה?״ היא נבהלה, ״סתם.. לא משהו מיוחד״ חייכתי אליה חיוך מזוייף. היא הרימה את החולצה שלי, הילדה הזאת קוראת אותח כמו ספר פתוח. ״הלכת לדוד?״ היא קמה מהספה והלכה להביא ערכת עזרה ראשונה לחבוש את פצעיי. ״לא יכלתי לסבול את המחשבה שכואב לך..״ אמרתי ונאנחתי מכאבים כשהיא נגעה בפצעיי עם חומר החיטוי. ״עכשיו כואב לי יותר..״ היא סיימה לחבוש אותי ועלתה למעלה. לא אומרת מילה אחת נוספת. ״לך לחדר של אביהו תבדוק אם הוא השאיר פה איזה משהו ללבוש, נוסעים לאמא שלך״ היא קבעה ופנתה למטבח. היא לבשה גינס קרעים שחור וגופיית שיפון בצבע בורדו. ״למה את ככה?״ קמתי למטבח ושאלתי אותה, ״איך ככה״ היא אמרה בקרירות ודחפה אותי ממנה, ״ככה״ אצרתי והטונים שלי עלו. ״מה בסך הכל ביקשתי ממך? שתניח את זה מאחור? ראית אתמול אני בתולה! ירד לי דם אני בתולה! הוא לא נגע בי! ארבעה חודשים אני מסתובבת עם הרגשה שאני זונה בשקל ששמו לה סם אונס והיא אפילו לא זוכרת איך הייתה הפעם הראשונה שלה!״ היא צעקה, ״אז סוף סוף אתה חוזר לחיים שלי ואתה מחזיר איתך את כל התקופה המזדיינת הזאת! אני מבקשת ממך הרבה שאחת מבין הבקשות היחידות שלי אתה לא מצליח לכבד? עכשיו תעלה להתלבש כי נוסעים לאמא שלך!״ היא אמרה וחתכה אותי, יוצאת למרפסת.
״אני מצטער.. לא ידעתי שזה ככה״ אמרתי כשנכנסו לאוטו, ״לא הייתי צריכה להתפרץ ככה, אבל אתם מרתיחים אותח כבר, שלושתיכם!״ אמרה, היא התכוונה אליי אל אביהו ואל אלמוג. ״אני אוהב אותך…״ אמרתי ונישקתי אותה, היא העמיקה את הנשיקה, היא סלחה לי.
אין דבר שיקר לי יותר ממנה, אני נשבע.


תגובות (2)

פרק מהמם

16/07/2014 00:10

ממממ הרעיון של הסיפור ממש יפה. אהבתי אותו מאוד.
רק יש לי כמה בעיות קטנטנות איתוו שאם תתקני אותן, אני בטוחה שתשתפרי.
אז קודם כל, הפרק עמוס כזה. לא בתיאורים או משהו. פשוט שמסתכלים עליו הוא עמוס כזה.
תשתדלי לרדת בכל פעם שורה שמישהו מדבר. כך יהיה יותר קל להבין.
דבר שני, סימני פיסוק. תשתדלי לשים סימני פיסוק. זה דבר אחד החשובים בסיפור.
חשוב לציין שהסיפור שלך ממש יפה!
אוהבת מלא ואם תצטרכי עוד עזרה במשהו אני אשמח לעזור.
אוהבת♡♡

16/07/2014 06:43
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך