מה לעשות עכשיו? פרק שני

12/05/2016 626 צפיות אין תגובות

עבר שבוע בדיוק מאז תחילת החטיבה. לא הייתי כל כך לחוצה, פשוט זרמתי עם כל מה שקרה. החלפנו כיתה עם הכיתה המקבילה. הכיתה מאוד צפופה אבל בכל זאת אנחנו מנסים להסתדר. בכל מקרה, הכרתי עוד שלוש חברות: דניאל, שני ולין. כל אחת שונה מהשנייה, גם מבחינה חיצונית וגם מבחינה פנימית. הכרתי עוד מלא ידידות, כל הבנות בכיתה ידידות שלי.
נכנסתי לבית הספר עם חברה שלי מהשכבה, שנוסעת איתי קבוע באוטובוס, שמה שיר. היא הלכה לכיתה שלה, אני הלכתי לכיתה שלי. נכנסתי לכיתה, ואמרתי לשחר שישב על השולחן ושיחק בטלפון: "הרגה אותי הכיתה הזאת. גם בכלל חשבתי שאני אאחר לבית ספר…" ותוך כדי אני שומעת שמישהו מדבר אלי ואומר: "זוזי רגע, אני שם פה את העבודה שלי", נלחצתי וסובבתי את הראש לכיוונו וראיתי שזה מייק. הוא הסתכל עליי, אני עליו. מהר התקדמתי לכיוון חברות שלי כאילו זה לא קרה עכשיו.
אז… שיעור גאוגרפיה. אני ושני צחקנו כל השיעור. היא החברה הכי טובה שלי, יותר משאר החברות שלי. אחר כך, בשיעור לשון ישבתי בשורה האחרונה, ליד שני. מייק ישב לפני. חשבתי לעצמי : "יכול להיות שהתאהבתי בו?" . הוא הסתובב והסתכל עלי ולא ידעתי מה לעשות, כל הגוף שלי רעד, פחדתי כל כך שאני אעשה משהו טיפשי. שני לחשה לי בשקט "הוא מאוהב בך" וחייכה. אני לא חושבת כמוהה, למה שמישהו כמוהו ירצה אותי בכלל??
נגמר היום וחזרתי הביתה, חזרתי מבולבלת כל כך, המון מחשבות עברו לי בראש. אני פשוט לא מפסיקה לחשוב עליו. אני מאוהבת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך