לא שלמה עם עצמה
תגיבו בבקששהה אני בהתלבטות ואני ממש צריכה עזרה

מה לעשות? תיכנסווו דחוףףף

לא שלמה עם עצמה 19/10/2015 758 צפיות 3 תגובות
תגיבו בבקששהה אני בהתלבטות ואני ממש צריכה עזרה

אוקיי אז ככה הפעם זה לא סיפור ובוודאי שגם לא שיר הלוואי וזה היה ככה אני לא יודעת מה לעשות עם החיים שלי עשיתי טעות נוראית פעם אהבתי מישהו והוא ידיד שלי אומנם אנחנו לא הידידים הכי קרובים אבל הוא ידע שאני אהבתי וטוב… אני לא ידעתי שהוא הרגיש אליי משהו בחזרה אז שחררתי לאחר תקופה מסויימת התחלתי להיות בקשר עם מישהו אחר עכשיו אני יודעת שזה נשמע רע אבל זה עם חבר שלו בהתחלה חבר שלו עזר לי איתו ואמר לי שאם הוא לא רוצה אותי אז עדיף לשחרר החלטתי להקשיב לעצה שלו ולשחרר מה שלא ידעתי שיקרה זה שאני וחבר שלו נתחיל להיות בקטע עוד מעט אני יגיע להתלבטות שלי ותבינו לחברה שלי היה יום הולדת והיא רצתה להזמין את ידידים שלי כדי שיהיו גם בנים אז הזמנתי אותם אבל מה שלא חשבתי שיקרה קרה היא נדלקה על זה שאהבתי מקודם בהתחלה היא שאלה אותי עם זה בסדר אז אמרתי לה ברור שכן למרות שבתוך תוכי קינאתי אבל לא יכולתי להגיד לה להתרחק ממנו הוא לא שלי והוא בחיים גם לא היה שלי אני סתם התאהבתי בו והוא לא בדיוק אהב אותי בחזרה טוב.. ככה לפחות חשבתי עד שפתאום באמצע החיים הוא אומר לי שהוא צריך לדבר איתי על משהו חשוב חשבתי שזה על חברה שלי כי הוא סיפר לי שהוא גם נדלק עלייה אבל מסתבר שלא הוא שאל אותי למה אני והוא לא חברים? אז עניתי לי כי חשבתי שלא רצית אותי אז שיחררתי ממך עברתי הלאה אבל מה מסתבר שהוא בעצם אהב אותי ואני אותו ושתינו לא עשינו עם זה כלום ברגע שהוא אמר לי את זה הרגשות גדלו וחזרו ומסתבר שהוא עדיין אוהב אותי ואני… אני לא יודעת מה לעשות כי מצד אחד אני בקטע עם חבר שלו ולא באלי לפגוע בחבר שלו אבל מצד שני יש לי את חברה שלי שהיא גם דלוקה עליו ואני באמצע לא יודעת מה לעשות האם לוותר עליו כדי לצאת חברה טובה ובן אדם טוב ? או להילחם עליו למרות הכול ושנהיה זוג?


תגובות (3)

לפי דעתי….
את צריכה להיות אמיתית עם חברה שלך ולהגיד לה שעדיין יש לך רגשות כלפיו.
ואם היא באמת חברה טובה שלך כי הרי היא ידעה שהיו לך רגשות כלפיו ותגידי לה שעדיין יש לך רגשות כלפיו
אז היא תבין אם היא באמת חברה טובה שלך.
זה העצה שלי בכל אופן מקווה שעזרתי:-)

19/10/2015 11:30

אה והכי חשוב תדברי עם אותו בחור כדי לדעת שעדיין הרגשות שיש לכם אחד לשני הדדיים
ובקשר למי שאת יוצאת איתו חבל שתפגעי בו סתם כי הרגשות שלך לא מספיק חזקים אליו כמו הבחור השני שמי שאת אוהבת
כי אחרי זה שניכם תצאו פגועים אחד מהשני..
מקווה שעשית את הבחירה הנכונה
בהצלחה:-)

19/10/2015 11:36

מסכימה עם התגובה הראשונה,
חברה אמתית תבין אותך, חוץ מזה שיש הבדל בין רגשות של ממש, להדלקות,
ובקשר לבחור השני, ברור לגמרי שכל עוד יש לך רגשות לראשון , אין טעם בכך שתצאי עם השני.
תמצאי את הדרך הכי עדינה ונחמדה לספר לבחור מה שקרה, ואיך שאת מרגישה.

19/10/2015 15:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך