קצת משעמם בגלל שזה פרק ראשון וזו רק ההתחלה!

מה עם אהבה פרק 1

03/07/2013 820 צפיות 3 תגובות

קצת משעמם בגלל שזה פרק ראשון וזו רק ההתחלה!

י נקודת מבט עדי:
בוקר היום הראשון לשנה האחרונההההה שייגמר כבר!!!לא יכולה לראות יותר בית ספר כאילו ברור שאני אוהבת והכל אבל לא יודעת אני לא הכי מתחברת לילדים שם לסביבה…אולי זה בגלל שאמא שלי דאגה לשים אותי בבית ספר שרוב רובו ילדים מקיסריה והקיבוצים העשירים…ואני, אני לא בדיוק כזו, בואו נגיד שאמא שלי רוצה להיות עשירה והיא כל היום מחפשת את זה, אבל אני, אני רואה את ההתנהגות של כל הילדים העשירים, אלה שחושבים שאבא שלהם מנהל את כל העולם, הם לא יודעים מה זה לעבוד ולעבוד קשה, אבל אין מה לעשות כל אחד ומה שה' הביא לו אז אני עובדת אני ממלצרת במסעדה בקיסריה קצת מביך לפעמים כי רואים ילדים מהבית ספר אבל מה יש לעשות?
נקודת מבט ליאור:
יאללה שלי שנה אחרונהההההה צעקתי לעומר מהחלון המרפסת של החדר שלי היא מול שלו, "תתלבש כבר,אני נוהגת! " שמעתי את נטלי צועקת לי, "כפרה אני נוהג תני לי לפחות להתחיל את י"ב לפני שאת הורגת אותי" צעקתילה בחזרה, "מסכנה תפסיק לרדת עליה כבר" אמר לעומר בצחוק, "אהה חמוד יש לך משהו עם אחותי שאתה מגן עליה? "שאלתי אותו "לך לך להתלבש כבר"אמר עומר בחיוך ונכנס לחדר שלו, ירדתי למטה וראיתי את רינה. העוזרת שלנועם הסנדוויצ'ים שלנו, "מה היינו עושים בלעדייך"אמרתי ונתתי לה נשיקה בראש, היא באמת כמו אמא שלנו,רק שאמא שלי לא מכינה סנדוויצ'ים, או נכנסת למטבח בכלל…אבל ככה זה כשיש כסף לא מרגישים צורך לזה למה לעשות את זה כשיש עוזרת לא? כאילו הרבה פעמים זה מעצבן אותי, כל הכמויות של הכסף הזה, הרבה פעמים אתה לא יודע למה אנשים באמת מתחברים אליך רק הכסף שלי זה שעניין אותה כל פעם שאני אביא לה שאני אקנה לה, היא באמת שברה לי את הלב כלכך אהבתי ובסוף רקק חרא אכלתי, כבר חצי שנה לא הייתי בזוגיות, ושלא תבינו לא טוב, בנות נמשכות אליי כמו זבובים לחרא.. טוב אולי המטאפורה לא הייתה טובה אבל הבנתם את המסר.
אבל לא יודע כולן רק מחפשות כסף, וואלה עוד לא ראיתי מישהי בבית ספר שהיא תמימה כאילו אחת כזאת שלא כולם עברו עליה, אישה טובה כזאת, כי בא לי להיות רציני תבינו!! !!
נקודת מבט נטלי:
"אמאלה י"ב אתה קולט את זה?? ?" אמרתי לליאור, "מה יש לך תירגעי השנה הכי פאנן" הוא ענה לי, "ואחרי זה צבא!,יואו אתה קולט זו שנה אחרונה שאנחנו באותה מסגרת חחחחח מהרחם עוד לא נפרדנו" אמרתי לו במבט של עצב, באמת שלא ראיתי קשר כמו שיש לי ולליאור, אנחנו החברים הכי טובים, "בסדר מה יש לך אני אחזור בסופי שבוע" הוא אמר לי גם כן זה עם הגולני שלו, "לא רק אתה" מלמלתי, "מה אמרת? "הוא שאל, "אמרתי להם שאני רוצה בסיס סגור אני לא הולכת לעשות יומיות" אמרתי "תגידי את דפוקה איך תסתדרי בבסיס סגור" הוא אמר לי, "כמו שאתה תסתדר" עניתי לו, "נו אז שנינו נחזור הביתה לסופ"ש" הוא אמר לי, "כן אבל מה אני אעשה בלעדיך כל השבוע" אמרתי ובדיוק הסתכלתי עליו כשנעמדתי ברמזור"חיים שלי אחותי הקטנה" הוא אמר ונישק אותי בלחי,"ליאור האיפווור, ואני קטנה ממך בחמש דקות אתה חייב להפסיק עם זה"


תגובות (3)

מושלםםםם זה ממש לא משעממם

03/07/2013 16:49

מהמממממם תמשיכי!!!!!!!!!

03/07/2013 23:59

תמשיכייייייי

04/07/2013 00:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך