מה עם אהבה פרק 10

16/07/2013 838 צפיות 3 תגובות

נקודת מבט עדי:
אמאאא מה זה הגובה המטורף הזה? מלמלתי נשבעת שרעדו לי הרגליים "חיימשלי זה לא צניחה חופשית לא ליפול" שמעתי את ליאור אומר לי מרחוק כי הם כבר התקדמו שלחתי לו נשיקה מרחוק, "איייי" צעקתי והתיישבתי, פאק הקרסול, כשהייתי קטנה רקדתי וכל הזמן הייתה לי פציעה חוזרת בקרסול והייתי צריכה להפסיק לרקוד, " היא לא יכולה להמשיך" אמר החובש שהלך שאיתנו למחנכת שלי, " אני יכולה" אמרתי ונעמדתי ותוך שניה גם התיישבתי, "מי חוזר עם עדי לאוטובוס?" היא שאלה ושני ישר קפצה, "לא לא ממש לא אני לא הורסת לאחרים את הטיול" אמרתי, "אם אין את הצחוקים שלנו אין טיול שנתי עכשיו בואי חזרה לאוטובוס" היא אמרה לי ….חולה על הילדה הזאת!! !!! הגענו לאוטובוס אחרי איזה 20 דקות של הליכה ולכיתה שלנו נשארו רק עוד 4 שעות וחצי!! ! יעבור מהר אה?
נקודת מבט ליאור:
התחלנו להתקדם הכיתה שלי הייתה לפני של עדי חחחחחחחח נסיכה איך היא מפחדת לרדת, הייתי צריך להתקדם עם כל הכיתה אבל הכיתה של עדי נשארה מאחור לא כל כך ברור לי למה…"נטלי איפה עדי? " שאלתי את נטלי כשכל הכיתות עשו עצירה, "היי אחותי התאומה שעוד שנייה מתה" היא אמרה לי בטון עצבני ונעלב, "נו נשמה שליי מה את נעלבת" אמרתי לה ונישקתי את הראש שלה, "עדי סובבה את הקרסול היא חזרה לאוטובוס" היא אמרה לי, " מה איך חזרה לאוטובוס" שאלתי אותה, "בא מסוק חילוץ חחח ברגל איך היא יכולה ללכת" היא אמרה לי, "ועם מי היא הלכה? "שאלתי למה אם היא לבד אני דופק ריצה עכשיו, "עם שני תירגע" נטלי אמרה לי… ניסיתי להתקשר אליה אבל אין קליטה כי אנחנו באיזור ההרים
נקודת מבט עדי:
"חחחחחחחח הרגת אותי שנייה יש לי טלפון" אמרתי לשני אחרי התקף צחוק רציני, ראיתי שעל הצג מופיע השם חווה, חווה הייתה העובדת רווחה שליוותה אותי אחרי האונס "מה למה היא מתקשרת? " אמרתי לשני, "תראי מה היא רוצה אולי זה סתם לראות מה שלומך וזה, "הלו? " עניתי בחשש, "עדי מתוקה מה שלומך? " היא ענתה לי בקול שמח, נרגעתי, "נחמד חוץ מהעובדה שסובבתי את הקרסול באמצע טיול שנתי והייתי צריכה לחזור" אמרתי לה,"לא נורא זו גם חלק מהחוויה, התקשרתי לראות איך את עם כל מה שקרה והמשפט והכל" היא אמרה ולא היה לי שמץ של מושג על מה היא מדברת, "מה איזה משפט?" שאלתי אותה,"אויי אני הייתי בטוחה שאת יודעת מזה כבר, עדי שבי חמודה לשנייה" היא אמרה לי ועוד יותר נלחצתי אבל עדיין לא הצלחתי להוציא מילה מהפה, "נחתמה היום בבוקר עסקת טיעון, הוא יוצא לעבודות שירות" הכל חזר אליי, הצרחות, הצעקות הדם נסיונות ההתאבדות מה עכשיו אני אעבור את כל זה שוב?


תגובות (3)

תמשיכיי

16/07/2013 14:45

וואו תמשיכיייי

16/07/2013 15:00

יפההה,תמשיכייי

17/07/2013 01:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך