מה עם אהבה פרק 3

04/07/2013 841 צפיות 3 תגובות

נקודת מבט עדי:
"איזה פדיחותת" אמרתי למנהל שלי, הוא גם היה כמוני אז הוא מבין אותי, "רוצה אני אשלח מישהי אחרת? " הוא שאל אותי, "לא זה בסדר" אמרתי לו והלכתי אליהם, "טעים לכם? "שאלתי בחיוך, "כן ממש! " אמרה לי נטלי בהתלהבות אני ממש אוהבת אותה! היא לא מהבנות המגעילות שהכסף עלה להן לראש, "חחח יופי להביא לכם עוד משהו? " שאלתי, "אממ רק חשבון"ליאור אמר לי, "סבבה שנייה" אמרתי והלכתי להביא, "יוסי אתה מקפיץ אותי הביתה נכון? "צעקתי תוך כדי שיצאתי אליהם להביא להם את החשבון, עומר ונטלי אמרו לי ביי והלכו, וליאור נשאר…
נקודת מבט נטלי:
וואי אני לא יכולה להגיד שבבטן שלי לא היו מיליון פרפרים כשעומר אמר לי בואי נלך, כאילו תמיד הייתי מאוהבת בו, אבל חבר של אח שלי בכל זאת יש דברים שלא עושים…אני לא יודעת איך ליאור הסכים אבל בסדר
נקודת מבט ליאור:
הייתי קצת המום שעומר לקח את אחותי אבל תאמת שרציתי להישאר רק איתה…בדיוק היא שאלה מישהו אם הוא מקפיץ אותה הביתה, אז אני אקפיץ אותה, הארוחה עם קינוחים והכל עלתה שלוש מאות חמישים אז השארנו לה טיפ של חמישים שקל באמת שמגיע לה ולנו זה לא ממש מזיז את הכיס, "סיימת לעבוד?" שאלתי אותה מסכנה היא נבהלה וקפצה, "יואו אתה לא נורמלי, למה אתה עדיין פה"היא שאלה אותי, "מה את קופצת חחח חשבתי שאת לא מהאלה שנבהלות בקלות" אמרתי לה, "אני הבנאדם הכי פחדן שקיים" היא אמרה לי, "טוב יאללה בואי אני אקפיץ אותך"אמרתי לה, "לא לא מה פתאום אין לך מה לנסוע סתם, הוא גם ככה גר באור עקיבא" היא אמרה,"בואי נו" היא אמרה ובסוף באה איתי, "מה זה האוטו הזה? " היא שאלה, באמת היה לי אוטו מפואר, "חחח אהבת?"אמרתי לה כשאני פותח את הדלת, "איזה ג'נטלמן" היא אמרה לי, התחלנו לנסוע "לא קשה לך גם לעבוד וגם ללמוד? " שאלתי אותה כי וואלה היא גם עובדת מלא וגם תלמידה מצטייינת, "קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים,חחח סתם מסתדרים" היא אמרה, "ומה עם חבר? " שאלתי אותה, "אין" וראיתי שהיא מסמיקה, "איך אין?" שאלתי אותה…
נקודת מבט עדי:
מה אני אגיד לו?? שאני לא יכולה שיגעו בי אחרי מה שקרה? שאני מפחדת להיות בסביבה של בנים? מה אני אמורה להגיד?


תגובות (3)

מהממם תמשיכייי

04/07/2013 06:29

שתמישיכיייי את הסיפור המושלם הזה

04/07/2013 06:49

תמשיכיייייי

04/07/2013 06:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך