מה עם אהבה פרק 7

05/07/2013 948 צפיות 3 תגובות

נקודת מבט עדי:
וואו הייתי בשוק לא האמנתי שזה קורה…היו לי פרפרים בבטן ברמות מטורפות, אבל ליאור הוא סטוציונר כאילו באמת הוא היה כבר עם הרבה בחורות בגלל זה אני מרגישה טיפשה עכשיו, כאילו…מה אם אני רק משחק? ואיך זה הגיוני בכלל אנחנו כל כך שונים, אנחנו מסתובבים עם אנשים אחרים, הוא מקיסריה אני מאור עקיבא כאילו…אבל כל המחשבות האלו נעלמו לי בשנייה שהוא הסתכל עליי עם העיניים שלו…היו לו עיניים, יכולתי להסתכל רק עליהן אני נשבעת..חייכתי אליו אליו חיוך קטן, מנסה לתת לו הזדמנות ובעיקר לעצמי…
נקודת מבט ליאור:
בחיים זה לא קרה לי.. עם אף אחת, הרגשתי שעוד שנייה אני מת מכל הפרפרים האלה, הרגשתי שיש לי כמויות כל כך גדולות של אהבה שאני לא יודע כבר מה לעשות איתם. ואז הגיע הרגע שהרס את הכל "ליאור מה קרה לקחו אותך להשתתף בסינדרלה או שאתה סתם מרים מופע תרומה?" שמעתי את ערן המעפן הזה קורא לי, קנאי מאז שאנחנו קטנים כל דבר שאני עושה הוא חייב לבקר הוא אף פעם לא קיבל את זה שאני יותר טוב ממנו, ראיתי איך עדי מתביישת, רציתי לפרק אותו, אבל לא הייתי מוכן להשאיר אותה לבד, "ערן נראה לי שאתה היחיד שצריך מופע תרומה, ואם יהיה סינדרלה אל תדאג אני בטוח מביא לך את התפקיד של הדלעת.. עכשיו סע סע לי מהעיניים" אמרתי לו וראיתי את עדי צוחקת חייכתי אליה ואז ראיתי שוב דמעות בעיניים שלה, "נעלבת ממנו?אין אני הולך לפתוח לו את הראש" אמרתי וקמתי אליו אבל עדי תפסה לי את היד "לא לא, שב…ליאור הוא צודק, אנחנו לא מתאימים כולם יחשבו שאני רוצה אותך רק בגלל הכסף" היא אמרה והורידה מהשיער שלי עלה שעף עליי, "נו? וזה נכון?" אמרתי לה ותפסתי את היד שלה,"לא ממש לא אבל…" היא אמרה ואני קטעתי אותה, "אז זהו אני לא רוצה לשמוע על זה שום דבר שימי פס על מה שאנשים חושבים ואם מישהו אומר לך משהו לא במקום תגידי לי אני בא ישר" אמרתי לה והתנשקנו שוב…
נקודת מבט עדי:
אולי אני באמת אעשה את זה? אולי אני אתן ללב שלי להיפתח, עזבו הוא כבר נפתח "אם מישהו אומר לך משהו לא במקום תקראי לי ישר אני בא" איזה נסיך הוא מגן עלי ואז התנשקנו שוב, חבל שיש צלצולים בבית ספר הזה!!!
"ליאור אולי לא ניכנס ביחד? " שאלתי אותו," מה שבא לך.. " הוא אמר לי בטון מאוכזב מעט, "לא ליאור נו אל תתבאס עליי" אמרתי לו, "מה אני אעשה" לקחתי אותו הצידה והדבקתי לו נשיקה ארוכה, "עדיין מתבאס עליי?" שאלתי אותו "לא אני חושב שעבר לי" הוא ענה בקול מצחיק כזה והלכתי לשיעור..


תגובות (3)

חחחחחחח תמשיכיי ותקראי גם את הסיפור שלי

05/07/2013 05:06

אעעא תמשיכייייי

05/07/2013 05:13

תמשיכי

05/07/2013 09:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך