אני יודעת שזה משעמם אבל...זה השקט שלפני הסערה :)

מה עם אהבה פרק 8

06/07/2013 1071 צפיות 7 תגובות
אני יודעת שזה משעמם אבל...זה השקט שלפני הסערה :)

נקודת מבט עדי:
וואו איזה שבוע מטורף כאילו הכי התרגשות של התחלה ומלא פרפרים בבטן כל הזמן, אנשים כבר התחילו להבין שאנחנו ביחד, ותאמת שלא הכי אהבתי את זה בהתחלה אבל אי אפשר להסתיר את זה, לאמא שלי עוד לא אמרתי למרות שברור שהיא תשמח בכל זאת בחור מקיסריה, היא מגשימה את החלום שלה אפשר להגיד, ליאור נכנס לכיתה באיחור וכמובן שהוא היה צריך לתת לי נשיקה בראש(פרצוף מובך!!), "אז אני מבינה שיש לנו זוג חדש בשכבה" אמרה המחנכת שלי וצחקה, "שמחה בשבילכם, ליאור אולי סוף סוף מישהי תצליח לחנך אותך" היא אמרה והסתובבה ללוח ואני חייכתי חיוך ביישני ולא ידעתי איפה לקבור את עצמי, שונאת שכל תשומת הלב מופנית אליי!!
"טוב חברים אני שמחה שכולם הביאו לי את האישורים בזמן מחר להיות פה בחמש וחצי לא רוצה איחורים" אמרה המורה כי מחר יש לנו טיול שנתי!! "המורה אני לא אהיה ער בחמש וחצי" אמר לה עומר, "עומר זה לא מעניין אותי, חוץ מזה אתה יכול להגיע ישן עם פיג'מת הדובונים שלך" היא ענתה לו וכל הכיתה צחקה, "אבל המורה אני ישן בעירום" הוא אמר והמורה הפכה ללבנה, "אחי אני מה זה לא ישן איתך באוהל" ליאור אמר לו וכולנו צחקנו "יאללה משוחררים" אמרה המורה וצחקה.
"יאללה חיימשלי בואי" שמעתי את ליאור אומר לי, "לאן בואי חחח אני הולכת הביתה לארוז" אמרתי לו, "נו בסדר בואי אני אקח אותך הביתה" הוא אמר לי, "לא צריך חמש דקות באוטובוס" אמרתי לו נתתי לו נשיקה ופניתי לכיוון השני, "כן כן בסדר" שמעתי אותו אומר ותוך שנייה הרגשתי את הרגליים שלי באוויר, "ליאוווור תוריד אותי חולה נפש" צעקתי לו, "לא מוריד מה תעשי לי" הוא אמר והמשיך ללכת כשהגענו לאוטו הוא הוריד אותי, ונתתי לו מכה בכתף, "דפוק" אמרתי לו והוא נישק אותי, "די כל היום מתנשקים שני אלה אתם לא יודעים שלא אוכלים ליד צמאים?אהה רעבים" אמרה נטלי תוך כדי שהיא נכנסת לאוטו, "ממש רעבה כאילו הם לא עומדים אצלך בתור" ליאור ענה לה ואני ישבתי עם נטלי מאחורה, "הלו בואי לידי" ליאור אמר לי, "לא אנחנו צריכות לתכנן למחר לחני יש יומולדת" (חני זו המחנכת שלנו) "טוב אז אני עכשיו אכין את הקאפקייקס" אמרתי, "את יודעת להכין?לא את חייבת לבוא ללמד אותי" נטלי אמרה, "חח בהזדמנות" אמרתי, "מה זה הזדמנות עכשיו!" היא אמרה "ליאור תמשיך הביתה" היא אמרה, חטפתי חום, אני ממש לא פוגשת את ההורים של ליאור עכשיו!
"לא לא מה פתאום אני צריכה לארוז" אמרתי ונהייתי יותר ויותר לחוצה, "מה לארוז אני מכירה אותך המזוודה שלך כבר ארוזה מאתמול" נטלי אמרה (איך היא ידעה לעזאזל?), "כן אבל" מלמלתי, "עדי ההורים שלי לא בבית תירגעי" ליאור אמר והסתכל עליי דרך המראה , "תבואי ואני אקפיץ אותך אחר כך" הוא אמר לי והטון שלו השתנה לטון עצבני כזה, הגענו לבית שלהם וחטפתי חום, זה לא בית זה טירה, ארמון לא יודעת מה זה, "נטלי כנסי רגע" ליאור אמר לה והסתכל עליי, "מה?" אמרתי והורדתי את המבט שלי, "מה מה למה לא רצית לבוא? ולמה נרגעת שאמרתי לך שההורים שלי לא בבית?" הוא שאל, "נו ליאור אתה באמת שואל?תראה איך אני נראית נראה לך הגיוני שההורים שלך יראו אותי ככה בפעם הראשונה? גם לא התכוננתי נפשית לא כלום" אמרתי, "למה את צריכה להתכונן נפשית זה לא ראיון לשב"כ זה סך הכל ההורים שלי " הוא אמר בעצבים, "בסדר אבל עדיין זה מלחיץ אתה לא דיברת איתם לפני זה לא כלום אם הם לא יאהבו אותי?" שאלתי, "תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב,לא אכפת לי מאף בן אדם, אני אוהב אותך ואני שם פס על כולם" חייכתי חיוך קטן ונישקתי אותו," שלום!" שמעתי כשנכנסתי זו הייתה העוזרת שלהם רינה היא באה חיבקה אותי וזה איזה חמודה! "טוב האוכל יהיה מוכן עוד כמה דקות לכו אני אקרא לכם" היא אמרה וליאור בא ללכת, "בואי אני אעזור לך" באתי לכיוון שלה, "לא לא לכי אני לא לוקחת את חברה של ליאור" היא אמרה לי והייתי כל כך מובכת, הלכתי לחדר של ליאור וואו איזה חדר ענק! מהזה הדבר הזה עם מרפסת וחדר אמבטיה צמוד,"אני שנייה בודק משהו במחשב של נטלי כי זה עושה לי בעיה עם הרשת, תרגישי בבית" הוא אמר והלך והיו שם כמה בגדים לא מקופלים…אז קיפלתי…הוא אמר להרגיש כמו בבית…
"מה את עושה?" הוא אמר כשהוא נכנס לחדר,"משחקת ברידג' מה נראה לך שאני עושה מה זה הבלאגן הזה?" אמרתי לו והוא פשוט משך אותי למיטה שלו, "יאללה שלי מקפלת לי בגדים נראה לי אני מאוהב" הוא אמר לי, "מה זה נראה לי" אמרתי וקמתי ממנו, "די עם השטויות שלך כבר!" הוא אמר ומשך אותי לנשיקה, "בואו לאכול!" שמענו את רינה קוראת לנו, "נכון את טריפוליטאית?" שאלתי אחרי הביס הראשון, "איך ידעת?" היא שאלה בהלם, "חחחח לפי התבלין שלנו" אמרתי לה, "את טריפליטאית?" היא שאלה אותי, "חח כן " אמרתי לה, "וואלה ליאור אם אתה לא שם לה עכשיו טבעת אני מטביעה אותך" היא אמרה וצחקתי


תגובות (7)

תפסיקי עם המשעמם עם זה משעמם תשעממי אותי יותר

06/07/2013 17:08

מושלםםם

06/07/2013 17:20

חח תמשיכי

06/07/2013 18:28

מהמממם תמשיכי!!!!!!

06/07/2013 22:11

זה בכלל לא משעמם!! אני מאוהבת בסיפור הזההההה
תמשיכיי מהר

07/07/2013 00:48

מדהיםםם!! תמשיכיייי

07/07/2013 03:16

אומייגד אני גם חצי טריפולטאית

02/11/2013 11:06
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך