מה קורה כאן..?

17/06/2014 664 צפיות תגובה אחת

פרק 3:

ראיתי את אריאל..
הוא כולו התנשף והידיים שלו היו מכוסות בדם..
נבהלתי ושאלתי מה קורה כאן??
הוא אמר שאני צריכה לרדת לעזור לו אז אפילו לא נעלתי את הבית או סגרתי את הדלת ורצתי איתו.. ירדנו במדרגות כי המעלית הייתה איטית וכשירדתי למטה ראיתי את אח של אריאל.. הוא היה ממש פצוע ברגל וירד לו כמויות של דם. הרגשתי חלק מסרט אימה ולא ידעתי מה לעשות אריאל רץ אליו והרים אותו ורץ לכיווני הוא שאל:"מה את מסתכלת תזמיני מעלית!" הזמנתי מעלית ונכנסנו בפאניקה נכנסנו אליי לבית שמתי סמיכה על הרצפה ואריאל הניח את שי(אח שלו) עלייה. הוא אמר:"נו תעשי משהו!" עם דמעות בעיניים ותפס את הראש והתחיל לבעוט בקיר. אני לומדת רפואה כמגמה שנה ראשונה של כיתה י בחרתי דווקא רפואה. הלכתי לראות מאיפה בא הדם כשאריאל כל הזמן מלמל לעצמו:"אני כזה אדיוט, אני מפגר.." צעקתי עליו:"לך תיהיה מפגר במקום אחר! אתה מלחיץ אותי, לך שתה מים כנס לחדר שלי ותצא כשאני אגיד לך ברור?!" הוא הלך למטבח לקח כוס מים ונכנס לחדר שלי. הדם בא מהרגל מהשוק וזה לא פצע של נפילה כי שי היה עם בגדי כדורגל זה גם לא היה פצע של מסמר זה היה פצע של סכין.. זו הייתה דקירה!
אני אישית אוהבת את אח של אריאל הוא בן איזה שבע ואשכרה אפשר לדבר איתו כאילו הוא בגיל שלי, ממש כאילו הוא כיתה י.
לקחתי מלא מגבות ונייר ולחצתי על האזור אחרי זה נזכרתי שיש לי את הערכה של המגמת רפואה בבית אז ביקשתי מאריאל שיביא אותה, הוא הביא אותה וחזר לחדר. תפרתי את המקום וחיטאתי אותו וניקיתי אותו אחרי זה השכבתי את שי לישון במיטה של אחי הקטן אושרי וכיסיתי אותו. כמו שזה היה נראה הוא איבד הכרה או התעלף מחוסר דם, הוא אמור להתעורר. נכנסתי לחדר שלי וסגרתי את הדלת אריאל ישב על המיטה שלי ובהה בחלל החדר. השתדלתי לא להתעצבן עליו גם הקטע עם מעיין גם אח שלו ואיי אוףף אני לא אפול עליו עכשיו גם אז אמרתי לו בוא איתי.. נכנסנו לשירותי אורחים ואמרתי לו שישטוף ידיים ופנים והוא שטף,הבאתי לו מים ואמרתי לו תירגע ותקשיב לי..
הוא הסתכל עליי ואמר:" הוא.. הוא בסדר.. ?"
עניתי לו:"כן הוא בסדר.. הוא ישן הוא בחדר של אושרי תן לו לנוח, תגיד.. אני ראיתי את המכה.. איך זה קרה?"
הוא ענה:"הוא נפל במגרש ולא שמתי לב.."
אמרתי לו:"אל תסבן אותי אריאל זו לא מכה של נפילה או שפשוף חוץ מזה מקודם מלמלת לעצמך כל דקה':'אני אדיוט ומפגר' אז תסביר לי מה קורה כאן.."
הוא אמר:" היינו במגרש והיו שם כמה ח'ברה כיתה י'ב אח שלי לא הסכים לתת להם את המגרש אז הם איימו עליו והוא בעט באחד מהם והם כנראה דקרו אותו.."
שאלתי:" ואיפה אתה בכל הסיפור הזה?"
"אני הייתי בצד השני של המגרש משהו העסיק אותי ולא שמתי לב.."
עניתי:"משהו כמו מעיין?"
הוא בא לדבר אבל אמרתי לו:"שמע זה לא לעכשיו הסיפור הזה היית צריך לקחת את אחייך לבית חולים!".
הוא אמר שאם אמא שלו הייתה יודעת שהוא לא שם לב ואח שלו נדקר אמא שלו הייתה דוקרת אותו.
ואז הוא אמר:" שמעי בקשר למעיין אנ…"
אמרתי לו:" תחסוך.."
הלכתי לבדוק מה עם שי, מסכן.. הוא בסך הכל רצה לשמור על עצמו.. בסך הכל רצה לשחק כדורגל.."
פתאום שמעתי צליל של קבלת הודעה אבל זה לא היה הפלאפון שלי..
אריאל אמר שהוא חייב ללכת אז הוא לקח את שי וסחב אותו למעלית.
ואוו מה קרה כאן הרגע?? הרגשתי כאילו אני באיזה סרט מה זה הטנלובלה הזו ? חח אפרופו טנלובלה בא לי לראות סרט.. הכנתי פופקורן והכל וראיתי סרט. אחרי זה הפלאפון של הבית צלצל אז עצרתי את הסרט והלכתי לחדר ועניתי לשיחה זיהיתי את המספר של אמא ועניתי:"אה אמא.."
"תגידי בר את בבית?"
"וואלה ת'אמת לא לקחתי איתי לחברה את הפלאפון של הבית"
"נו בר אז איפה את?"
"בבית אמא, בבית"
"יופי תוציאי בשר טחון מהמקרר נכין אוכל.."
"טוב.."
"הוצאת בר?"
"כן אמא.."
"טוב מתוקה נדבר.."
"ביי אמא.."
חחח זו נראלי השיחה הכי טיפשית שקיימתי עד היום..
באתי לצאת מהחדר כששמתי לב שהתעודת זהות של אריאל כאן.. הוא כנראה שכח אותה, וזה בעייתי כי יכולים לתת לך קנס וכל השטות הזו אז שמתי נעליים לקחתי את הפלא ויצאתי להחזיר לו את זה..
כשיצאתי מהבית ראיתי את השכן שלי, ליאור מרדכי.. שכן טוב סך הכל אבל היה לנו ריב ענקי שהתפוצץ אז חוץ מ- היי, ביי ושבת שלום במדרגות אין כלום..
הוא חייך חייכתי חזרה והלכתי.
בדרך הסתכלתי בתעודת זהות חח איך אני מתה על השם הזה 'אריאל סוויסה' .. מ-ו-ש-ל-ם!
איזה באסה זה … לגלות שמי שהיית איתו מכיתה ח ואהבת אותו… כנראה השתנה והוא כבר לא אוהב אותך.. באסה :/
בדרך הלכתי דרך הפארק, ואוקיי עד כאן זה כבר מוגזם!
אני לא מאמינה!!!
הם…


תגובות (1)

מה?? מה הם???? המשך דחוווף!!! זה מושלם!!!

17/06/2014 16:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך