מה קורה כאן..?

17/06/2014 653 צפיות תגובה אחת

פרק 4:

הם התנשקו?? שובב?? ועוד ליד כל החברים שלי? חצי שכבה שם והם מתנשקים, מולם, כמה פעמים ברצף! דנית קלטה אותי מציצה אז דפקתי ריצה וכשהסתכלתי אחורה לא שמתי לב ופתאום נתקלתי במישהו.. ונפלתי.
הוא עזר לי לקום וקיבלתי מכה בראש אז הוא ליווה אותי הביתה.. הכל היה כל כך מטושטש וכאב לי הראש..
לאט לאט התחלתי לחזור לעצמי.. ושמתי לב שהתעודת זהות של אריאל לא אצלי!
הייתי חייבת לחזור אבל ההוא שנתקעתי בו לא נתן לי… הוא הושיב אותי על הספסל וביקש ממני לחכות שאני אראה יותר טוב.. ישבנו שם כעשר דקות והראייה חזרה הסתכלתי עליו… והוא פשוט מושלם יש לו עגיל בגבה שיניים מושלמות שיער שחור גבוה עם כובע גרב שאלתי אותו איך קוראים לו.. והוא אמר שקוראים לו בן. שם חמוד, שם יפה.. חח פתאום קיבלתי אס-אם-אס מאריאל וכתוב בו:"ראיתי את התעודת זהות שלי ליד הפארק ופעם אחרונה היא הייתה אצלך בחדר.. היית כאן בפארק?"
סימסתי לו בחזרה:"העיקר מצאת את התעודת זהות שלך.."
והוא ענה:"למה לא הבאת לי אותה?"
הדבר היחידי שעבר לי בראש זה איך אתה מצפה שאני אביא לך את זה? שאני אראה אותך מתנשק עם החברה הכי טובה שלי בזמן שאנחנו ביחד מול חצי שכבה?
כתבתי:"תקשיב אני ואתה סיימנו, אני נפרדת ממך תהנה עם החברה הכי טובה שלי!" ואז… מחקתי את זה, מחקתי וכתבתי:" לא היה לי כוח ואמא שלי קראה לי מחר בהפסקה תבוא למחששה אנחנו צריכים לדבר.."?
הוא סימס בחזרה:"טוב אהבה שלי".
רציתי להקיא.
בן שאל אם הכל בסדר ואמרתי כן ברור..
"תגיד בן כמה אתה?"
הוא ענה:"16 כיתה י ואת?"
"גם אני חח, איפה אתה לומד?"
הוא ענה:"בית ספר מקצועי.."
"חח וואלה, אני ב.."
*פלאפון שלי צלצל*
"היי אמא.. כן הוצאתי, ירדתי להביא משהו לאריאל, טוב.. דקה אני בבית , ביי".
"שמע זו אמא שלי אני חייבת ללכת.." הוא אמר:" אז.. אולי תביאי לי את המספר שלך.. שנוכל לדבר ונראה אותך כבר מתישהו..?"
חייכתי והנהנתי והחלפנו מספרים.
אל תשאלו למה אבל לא יודעת פשוט רציתי חח..
הגעתי הביתה ונכנסתי להתקלח..
אמא שלי אמרה שיש לי מלא פלאפונים ושמישהו מחכה לי בחדר אז יצאתי מהר(לבושה כמובן) ובחדר ראיתי את…


תגובות (1)

כן, ראית את? :O
זה כזה מושלם! אני מכורה *-*

17/06/2014 18:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך