מה קורה כאן..?

18/06/2014 754 צפיות תגובה אחת

פרק 5:

אריאל..
באתי וסגרתי את הדלת לקחתי מסרק עמדתי מול המראה והסתרקתי.. והוא, הוא פשוט הסתכל עליי וקרא לי בשם..:"בר.. בר, בר….. בר,בר,בר." אוקיי צעקתי מה??
הוא אמר:"דברי".
"על מה אתה רוצה שאני אדבר?"
"על הכל", הוא ענה.
אמרתי לו:"בוא נשחק אסוטיאציות.. תתחיל ואני אמשיך.."
הוא התחיל:"פארק"
המשכתי:"נשיקה"
הוא:"ביצפר"
אני:"נשיקה"
הוא:"בגידה"
אני:"מעיין"
הוא:"להצטער"
אני:"לא יעזור"
הוא:"אני אוהב אותך"
אני:"מה עברנו למשפטים?.. סבבה.."
והמשכתי:"גם אני אהבתי אותך.. אהבתי, ואפילו לא היה לך את האומץ להגיד לי.."
הוא ענה:"זה המסיבה.. זה איך שזה התחיל.. ,היית בעצבים והלכת מהמסיבה כי ראית אותי מדבר עם מעיין.. אז פשוט הלכת. אחרי זה מעיין באה וחשבתי שזו את אז באתי מאחוריה ונישקתי אותה.. כשפתחתי את העיניים זו לא היית את.. אלא מעיין. והרגשתי משהו בנשיקה הזו.. הרגשתי משהו שלא הרגשתי איתך.."
עניתי לו:"חבר שלי בגד בי עם החברה הכי טובה שלי.. חבר שלי שאנחנו ביחד שנתיים ועד היום לא הרגיש כלום כלפי מעיין.."
הוא ענה:"תשמעי אני מצטער.. אבל אני אוהב את מעיין.. וכן, אהבתי אותך ואני עדיין אוהב ואת לא מאמינה כמה אבל עם מעיין זה שונה..אני מניח שראית אותי ואתה בפארק מתנשקים.."
קטעתי אותו ואמרתי:"לא רק אני מסתבר שגם עוד חצי שכבה.."
הוא קיבל אס-אם-אס ואמר שהוא מצטער, ושהוא ממש חייב ללכת.. הוא בא לתת לי נשיקה על הלחי אבל זזתי אחורה.

קמתי בבוקר.. יום חדש.
השעה שבע, קמתי והתקלחתי, אחרי רבע שעה הודעה מ'הבסטי שלייי'(שובל):"תגידי ילדה את מאורגנת?"
סימסתי בחזרה:"חצי קלאץ' ילד"
הוא החזיר:"עשר דקות אצלך סבבה? מלא זמן לא ראיתי את אמך היקרה ומלא זמן לא עזרתי לך לסדר את השיער בבוקר חחחחח"
עניתי לו:"יאללה אם אתה מאחר לא פותחת ת'דלת!"
הוא ענה:"שתקי ותגידי תודה שאני בא!"
כן הוא צחק בקטע עם השיער פשוט יום אחד היה לי יום שיער רע אז הייתי נואשת לעזרה והוא בא ועזר לי חח שמנו מלא קרמים על הראש וחפפנו מלא ודווקא אז המחליק שלי החליט שבא לו להעלות באש אז החלטנו שנכנעים ושמים מרתון סדרות בטלוויזיה עם פופקורן וגלידה :) חח בקיצור שתי שרוטים אחרי רבע שעה צלצול..
"אמרתי לך שאם אתה מאחר אני לא פותחת את הדלתתתת!!!!"
"ואני אמרתי שתגידי תודה שאני באא נו יהורסת מחליקים פתחי כברר!"
פתחתי לו חח חיבוק ונשיקה בלחי כרגיל ובאנו למטבח ישבנו והכנתי מיץ ואז הוא אמר:"ומה אני עציץ? אפילו עציץ משקים.." אמרתי לו:"זה בשבילך ימפגר חח בואנה אתה נראה לי יותר דפוק משניצל אתה…" ואז הוא אמר:" אני דפוק אבל לא כמו החוש הומור שלך.."
"חה" אמרתי לו והוא ענה:" רואה? דפוק.. חחח" ושתינו התפקענו מצחוק.. יאללה כבר שמונה באנו לצאת מהבית והוא הזכיר לי שצריך לנעול את הבית אז נעלתי חח (מזל) ויצאנו.. בדרך הוא אמר:"את נראת סבהה יחסית למה שקרה.."
שאלתי:"איך אתה יודע..?"
והוא ענה:" בואנה ישרוטה התקשרת לספר לי.."
"אהה נכון נכון חח שתוק שכחתי.."
והוא ענה:" אבסדר.. איך את?"
אמרתי:"וואלה סבבה.."
פתאום נכנסתי לביצפר ואמרתי ביי לשובל כי הוא שנה מעליי וכל אחד הלך לדרכו..
נכנסתי לשיעור (איככ קיבינימטיקה)
כשפתאום.. פאקק מה הוא עושה פהה???


תגובות (1)

זה מהמם! ומי זה?? מי נמצא שם??? :O

18/06/2014 17:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך