מה קורה כאן..?

18/06/2014 689 צפיות תגובה אחת

פרק 6:

בן?? ההוא שניתקעתי בו בפארק? שדאג לי ? החמוד ההוא חח איזה נסיך יאוו ואז המורה הזו שאלה מי הוא? והוא עם הקול ההורס שלו הסתכלתי לצדדים והבנות פשוט הזילו ריר והבנים פשוט מתו מקנאה.. ואיי לא האמנתי!
הוא אמר:"אני בן.. תלמיד חדש"
בוא בא הסתכל עליי וקרץ ובזמן שהוא והמורה דיברו כל הבנות נדבקו עליי ושאלו:" אתם מכירים? פאק את מכירה אותו ולא סיפרת עליו? למה לא אמרת שהוא בא לפה??" ואיי כל כך רציתי לקום ולנשק אותו חח בדקה שכחתי מאריאל חח אפרופו אריאל המורה בדיוק אמרה לבן לבחור מקום לשבת בו ומזל שהמקום לידי היה פנוי.. כל הכיתה לא הבינה כי היו עוד איזה 13 מקומות פנויים והוא בחר לשבת דווקא לידי , זה הוכיח להם שאנחנו מכירים.. ובדיוק איך שהוא בא להתיישב לידי אריאל נכנס לכיתה ואמר שהוא צריך.. חח אף אחד לא הבין כי הוא לא סיים את המשפט הוא פשוט ישר הלך… חחח כנראה בגלל בן, ממש לא אכפת לי שיאכל את עצמו קצת..
צחקנו כל השיעור ופאק נראה לי כל כך התאהבתי הוא הBAD BOY והוא כזה מושלם ובקיצור איך שיצאנו מהכיתה אני והוא נשארנו אחרונים והוא עזר לי לאסוף את הדברים והוא נגע לי ביד והיינו ממש שפתיים מול שפתיים וזה קרה.. התנשקנו.
זו הייתה נשיקה עדינה ומושלמת. הוא חייך ואז המורה נכנסה.. ואמרה:"לא רשמתי אותך ברשימה השמית (רשימת שמות) אה כן קוראים לי בן הוא ענה והיא אמרה:"בן מה..?" הוא ענה:"בן מאור"
פאק מההה??????????
נפלה לי המחברת והמורה הלכה.
הוא שאל בבהלה:"מה קרה?"
אמרתי:"תגיד יש לך אחות? כאן ? בבית ספר? כיתה ליד?"
והוא ענה:"כן.. מכירה אותה?"
רק שלא יגיד שקו..
"קוראים לה דנית".
או מיי גוד
הלכתי לדנית (היה הפסקה)
מזל שתפסתי אותה לבד כי היא והפאקצות שלה כל הזמן ביחד הייתי כל כך בעצבים והיא אמרה:"מה בער לך לרוץ אליי?"
אמרתי לה:" תגידי אנחנו שש וחצי שנים היינוחברות, אי פעם חשבת לספר לי שיש לך אממ לא יודעת.. עוד אחח???!?!?!!?"
היא אמרה:"תנמיכי את הקולל!"לא מאמינה הייתי אצלה בבית כל יום ובחיים לא ראיתי אותו..

היא נבהלה ושאלה איך אני יודעת אמרתי לה שהאח הזה שלה די התנשק איתי כרגע ..
היא הייתה בהלם ואני פשוט לקחתי את הרגליים והלכתי ..
לא יכולתי להישאר בביצפר אז יצאתי..
התקשרתי לשובל והוא ניתק וסימס:"אני בשיעור מה יש?"
"שמע ישמצב אתה מבריז?"
הוא ענה:"למה? קרה משהו?"
עניתי:"לא משנה.."
הוא סימס:"דקה אני בא תשארי בשער.."
איןןן אני מתה עליוווו!
הלכנו אליי הביתה וסיפרתי לו הכל..
הוא היה בהלם.
וגם אני.
הוא הלך ואחרי חמש דקות דפיקה בדלת..
פתחתי וזה היה..


תגובות (1)

זה היה??? *-* [היי, סליחה על האיחור >< ]
זה כזה מושלם אני מכורה

19/06/2014 18:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך