מה קורה כאן..?

22/06/2014 671 צפיות אין תגובות

פרק 8:

שובל ישן אצלי וקמתי באמצע הלילה השעה בערך 4:47, אני חושבת..
היה לי משעמם אז הדלקתי טלוויזיה אחרי כמה זמן בשעה 5:53 שובל התעורר ובא לשבת לידי בסלון.. הוא אמר:"תגידי יקטינה את לא עייפה בשעות כאלה?"
אמרתי לו:"א' אחותך קטינה, ב' לא אני לא, ג' מה התעוררת לך לישון יש בית ספר מחר.."
הוא אמר:"יש אבל גם לך יאללה בואי למיטה.."
אמרתי לו לא רוצה ואמרתי את זה בצורה מיוסרת ועייפה תוך כדי פיהוק.
הוא בא והרים אותי ואני זזה לכל מקום כשהוא מרים אותי ואומרת לו דייייי
הוא אמר:"סתמי ולכי לישון יצרודה והלך למטבח .. בינתיים הדלקתי טלוויזיה אחרי דקה הוא חזר עם כוס תה ואמר תשתי זה יעזור לך לגרון.. אמרתי לו תודה בקול חמוד ונישקתי אותו בלחי.
אמרתי לו:"שמע אם כבר ערים וזה אני יכולה לשאול אותך משהו..?"
הוא ענה:"ברור ותשתי למה את נשמעת כמו חתול בבלנדר"
צחקתי שתיתי ואמרתי לו:"נכון בן..?"
הוא ענה?"איזה בן.. מאור?"
"כן, כן הוא.. קיצר אני אוהבת אותו והוא אותי ואני רוצה שנהיה ביחד.. מה אומר?"
שובל ואני הכי פתוחים בדברים האלה..
הוא ענה:"הוא גורם לך אושר?"
הנהנתי
"טוב… אם אחותי הקטנה מאושרת אז גם אני.."
נישקתי לו את הלחי שמתי את השמיכה עליי נשענתי על הקיר עם הראש עליו ונרדמנו..
בבוקר השעה שבע, התעוררתי וראיתי ששובל עוד ישן, הלכתי בשקט למטבח לקחתי מחבתות וחזרתי לחדר.. באתי לו מול הפרצוף, באתי לפוצץ לו את הראש ופתאום הוא מדבר מתוך שינה ואומר שלא חשבי על זהה!.. אמרתי לו איך ידעת?? חח וצחקתי מלא.. אחרי רבה שעה של אמבטיה וזה שובל צועק ישלך פלא מה"חבר" שלך.. (והדגיש את החבר בקול מצחיק). אמרתי לו שהוא אדיוט והוא ענה:"אני לא אדיוט, אני חכם בדרך שלי.." צחקתי ועניתי.
"הלו"
"היי חיים שלי מה קורה בן?"
"סבבה נסיכה … שמעי אני צריך לדבר איתך בביצפר הולך?"
"סבבה נסיך שלי משהו דחוף?"
לא אהבה שלי סתם משהו טוב שמעי אני אדבר איתך אחר כך אני באוטובוס ואני לא שומע אוהב אותך"
"גם אני אותך.."
וניתקתי.
סיפרתי לשובל ויצאתי לביצפר.. הופה הופה את מי אני רואה בשער..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך