אני אכתוב כמה סיפורים במקבים אז שימו לב לתגית ולכותרת :)

מה קורה כאן..?

16/06/2014 716 צפיות אין תגובות
אני אכתוב כמה סיפורים במקבים אז שימו לב לתגית ולכותרת :)

פרק 1:

"כן,נכון,גם אני שמעתי.. זה אמיתי?, זה נכון?, דיי לא היא לא, ברור כולם יודעים.."
זה הדברים ששמעתי מאחורי הגב .. עכשיו מישהו מוכן להסביר מה קורה כאן?
הלכתי לחבר הכי טוב שלי שובל והוא התעלם ממני ניגשתי לחברה הכי טובה שלי מעיין והיא הסתובבה והלכה.. הלכתי לסיפרייה להחזיר ספר וכולם הסתכלו מוזר והתלחששו.. הורדתי את התיק מהגב ואמרתי:"אוקיי מה קורה כאן?!" פתאום קיבלתי אס-אם-אס זה היה מאריאל: "תפסיקי לצעוק בסיפריה כמו משוגעת ובואי למחששה שומעים אותך עד לכאן.." סימסתי בחזרה: "עם מי אתה?" הוא ענה:" לבד" ירדתי במדרגות ויצאתי לחצר ואף אחד לא הוריד ממני את העיניים ,וכשהגעתי למחששה ראיתי את אריאל.. (אריאל הוא החבר שלי, הבן זוג שלי) שאלתי אותו מה קורה והוא אמר:"סבבה מה איתך?" אמרתי לו:"סבבה כזה הגעתי היום לבית ספר החברים הכי טובים שלי מתעלמים ממני וכולם מסתכלים עליי מוזר.." ואז אריאל אמר:"שכחת להגיד שגם צרחת בסיפריה" והוא התחיל לצחוק.
אני לא מבינה משהו מהמצב הזה מצחיק?
הוא אמר שזה בגלל המסיבה..
שאלתי אותו איזה מסיבה?
הוא אמר:" המסיבה שהייתה ואת ה…" פתאום דנית באה ואריאל הפסיק לדבר.
דנית הייתה החברה הכי טובה שלי עד שהיה בינינו איזה מקרה.
היא שאלה את אריאל:" מה חברה שלך עושה במחששה ?התחילה לעשן?"
הוא ענה לה:" תקשיבי לי טוב דנית מאמי את מעשנת?"
היא ענתה:" לא.."
אז הוא אמר:" אז למה את במחששה עם את לא מעשנת??"
היא ענתה:" בדיוק כמו החברה שלך.. מנסה להבין למה חצי בית ספר מתלחשש עלייה".
ואז צעקתי:" ידעתיי אמרתי לך אני לא פרנואידית מה קורה כאן??"
היה צלצול ואריאל אמר שהוא חייב ללכת הוא נישק אותי נשיקה זריזה ודפק ריצה.. דנית עשתה לי פרצוף והסתובבתי והלכתי..
נכנסנו לשיעור והעתקנו מהלוח פתאום אס-אם-אס מאת: דנית:" אני יודעת שאת שונאת אותי אבל בואי לכאן עכעשיו מהרר!" סימסתי:" לאן? מה קרה??" היא אמרה:"אני מתחת למדרגות אחרי המחששה בואייי" אז נלחצתי.. חירטטתי למורה שנכנס לי משהו לעין ואני הולכת לשטוף אותו ודפקתי ריצה.
ראיתי את דנית מתסתתרת באיזו פינה באתי לכיוונה והיא אומרת לי:"תתכופפי !!"
התכופפתי מהר ושאלי אותה מה הולך כאן אז היא אמרה לי:" תראי מי פה.."
לא האמנתי..
אריאל.. הוא מתנשק עם..
הוא מתנשק עם מעיין..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך