מה שהלב שלי בחר

07/08/2015 753 צפיות 2 תגובות

ערב שישי, אני נוסע על 120 קמ״ש וברדיו מתנגן שיר של קובי אפללו אפשר להגיד אחד השירים הכי יפים שלו. זהו ערב שישי ראשון שאני יוצא מהבית אחרי מה שקרה, הלב שלי עדיין מתמלא פרפרים שהוא שומע את השם שלך. רק אני, לגמרי רק אני יכול להתאהב בנשים משוגעות ואת? את לגמרי משוגעת בשיגעון שלך הטרפת לי את הלב, רק עלי זה נופל היית איתי יומיים ונפרדנו אני זוכר את היום הזה זוכר אותו טוב אני שכבתי במיטה והתלבטתי אם לצאת ובדיוק שלחת הודעה, לא הייתי צריך להסתכל כדי לדעת שזאת את כי רק שנשמע הצליל הלב שלי ניתר את כתבת שזה נגמר לא הסברת למה ואיך פשוט נגמר אז בסוף החלטתי לצאת ולהשתכר עד שהלב שלי לא יזכור למי הוא שייך.

אני לא יגיד ששכבתי במיטה בוכה ומתגעגע אלייך, אבל גם לא ישקר שהייתי משתכר כל ערב באיזה מועדון מלא בנות שמשמשות הסחת דעת, אבל כן לפעמים הייתי יושב בבית מתגעגע וגומר איזה בקבוק של ואן גוך שאחת מהיזיזות שלי באות לעודד לי את המצב רוח, לא עניתי לך על ההודעה הזאת עדיין אולי כי עדיין לא עיכלתי שאת כבר לא פה, אתמול 4 חודשים אחרי היד שלי הצליחה לנסח לך הודעה כתבתי לך ש"4 חודשים אני מנסה להבין מדוע בכזו קלות ויתרת עליי אבל עדיין לא הצלחתי שאני מתגעגע, הלב שלי שלי מתגעגע אלייך ואם זה לא מסתדר בנינו אז לפחות ניהיה ידידים, או לפחות כל דבר כדי ליהות קרוב אלייך מקווה שתעני לי קצת פחות זמן ממה שלי לקח, אני אוהב." בדיוק ברגע שהאצבע באה לשלוח על שלחת התקבלה הודעה ממך אני כל כך התרגשתייי הלב שלייי נתן בוסה לאלוקים.

את כתבת שאת 4 חודשים מנסה להבין למה לא החזרתי תשובה, שכל הגברים שנפרדת מהם אחרי יומיים התנהגו כמו כלבי ליקוק ורק אני לא עניתי כלום רק אני נכנסתי לך ללב ושאם עדיין לא המשכתי הלאה את פה תמיד…

אז אחרי 24 שעות שחשבתי עלזה עכשיו אני אני בדרך אלייך מחנה את האוטו פותח את הדלת ובלי שום היסוס יורד על 4 מוציא את הטבעת מהכיס ורגע לפני שאני מבקש ממך להזדקן איתי אני נזכר בשיר של קובי אפללו ומבין שהוא צדק, 'ואת מה שהלב שלי בחר אחרי כל מה שהוא עבר'


תגובות (2)

וואו.
פשוט וואו.

07/08/2015 20:14

    תודה רבה

    08/08/2015 20:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך