מה שלא הורג אותך , מחזק אותך! פרק 8

Possible 30/07/2013 1009 צפיות 4 תגובות

הוא לא עזב?
אני ממשיכה להביט עליו , הוא מגיש שתייה לכמה בנות בצידו השני של הבר , הן מפלרטטות איתו ,הוא מחייך אליהן חיוך רחב ומרוצה ופונה לעיסוקו .
הוא ממשיך להתרוצץ בבר ולהגיש משקאות לאנשים ,לזרוק פה ושם חיוכים לכמה בנות , ואני לא יכולה לנתק את עיניי ממנו , פשוט מהופנטת ממהירות עבודתו ומתנועותיו החינניות
"אמילי?? את שומעת אותי? " לינה מנופפת עם ידה מול פניי וקוטעת אותי מההיפנוט שהייתי בו "אה " אני ממלמלת בלחש , ומסתובבת אלייה עם פניי "מה יש? נרדמת ? במה את שקועה ככה? " שואלת רצף של שאלות ,מסוקרנת "אה לא , סתם בהיתי בדיג'יי החתיך " היא מסבה את מבטה אל הדיג'יי ,סוקרת אותו ומהנהנת לאישור , אני מסתכלת עליו גם אני , בפעם הראשונה הערב ומחייכת אלייה חיוך קטן … "אנחנו הולכים לרקוד , את באה ?" אני מנידה בראשי ומרימה את כוס הברד שלי , כאילו 'אבוא כשאסיים' .
"אוקיי , אנחנו ברחבה " אומרת לינה ופונה עם בריאן לרחבת הריקודים , אני חוזרת לחפש את ג'ייסון בעיניי תוך כדי שתיית הברד שלי , ומוצאת אותו מתעסק עם הכוסות במשטח הבר , אני מסיימת את הברד שלי וקמה לכיוונו , לא מסיטה את עיניי ממנו ומגיעה אל עמדתו , הוא לא שם לב שהגעתי "תביא לי שוט של ויסקי " אני אומרת בקול ,הוא מרים את ראשו לכיווני ובתנועה לוקח את בקבוק הויסקי , אך לפני שהוא נוגע בו הוא נעצר , עיניי נפערות לרווחה והוא מסתכל עליי כלא מאמין הוא פותח את פיו אני לא שומעת אותו אבל קורא את שפתיו שאומרות 'מה את עושה פה?' . אני מביטה בו ומעקמת את פרצופי , כאילו עדיין מחכה שימלא את בקשתי .
הוא קולט זאת ומוזג לי שוט של ויסקי , ברגע שהוא מניח אותו אני מרימה אותו ושותה ללא שום היסוס , הגרון שלי נשרף אך אני לא מראה לו את זה שלא יחשוב שאני לא יודעת לשתות .
אנחנו ממשיכים להביט אחד בשני ככה כמה זמן עד שנשברת כוס בצידו השני של הבר ושנינו מפנים את מבטנו לעבר הרעש ,הברמן שנשברה לו הכוס מזיז אותה עם הרגליים כדי שלא יפריע וממשיך בעבודתו .
חבורה של בנות נעמדת לידי וקוראות לג'ייסון בכינוי ה'חתיכי' הוא מיד מתפנה אליהן והן מבקשות שלושה שוטים של וודקה , הוא שולח לי מבט בחטף ומוזג להן את מה שביקשו .
נשמע שיר מאוד קצבי ברקע , ואני מחליטה שהגיע הזמן לרקוד , אני מסתובבת מעמדת הבר והולכת לרחבת הריקודים , לפני שאני נכנסת להמון הרוקד אני מציצה לאחור ורואה שג'ייסון עוקב אחרי בעיניו , אך אני לא מתייחסת ונכנסת ללרחבת הריקודים , ממש באמצע . אני מרגישה איך האלכוהול מתחיל להשפיע עליי וראשי מתחיל להסתחרר במעט , אני לא נותנת לו להפריע לי ובתנועות ריקוד קטנות מחפשת אל לינה ובריאן , בסוף הרחבה בפינה אני רואה אותם משתרעים על אחת הספות ומתנשקים כאילו לא יראו את המחר .
אני מתחילה לרקוד עם עצמי , מרימה את ידיי למעלה ומזיזה אותם לפי צלילי המוזיקה שבוקעת מהרמקולים , בהתאם לה גם כל גופי מתחיל לזוז , אני מרגישה ידיים מגיעות מאחור וממששות את אגני , אני מסתובבת לכיוונם ורואה נער בגיל השבע עשרה לערך , מחייך אליי חיוך שובבי וממשיך לרקוד איתי , אני ממשיכה לרקוד בקצב המוזיקה איתו ולפעמים זורקת לו חיוך ,אני מרגישה שלאט הוא מתחיל להוביל אותי מההמון לכיוון השירותים , אני רומזת לו בעדינות רבה שאני לא מעוניינת אך הוא עדיין לא מפסיק , אני תופסת בידיו שנחות על גופי וזורקת אותם לעברו אך הוא מחזיר אותם , מחזיק בי עכשיו יותר חזק .
לפני שאני מבינה מה קורה , כבר הגענו אל השירותים והוא מתחיל למשש אותי בידיו ולעלות יותר מעלה לכיוון שדיי , אני מתנגדת בכוח והוא נסוג אחורה טיפה , אני צועקת לו 'לא ! 'ברור אך עיניו נדלקות מזה עוד יותר והוא נדבק לי לצוואר ומתחיל ללקק אותו בלשונו המגעילה, מישהו נכנס לשירותים ואני צועקת לו לעזרה , ניצלתי . טוב שיש אנשים שמשתמשים בשירותים בצרכים האמיתיים שלהם הם קיימים ולא כדי לעשות בהם מעשי סדום .
ביקשתי תודה מהנער הנחמד שעזר לי והכניס לו בוקס ויצאתי אל הרחבה שוב , הפעם כדי למצוא את לינה . הרגשתי מסוחררת אך לא ישבתי להירגע , האדרנלין זרם בדמי והייתי להוטה למצוא אותה . ראיתי אותה בספה ההיא מתמזמזת עם בריאן עדיין וצעדתי במהירות לכיוונם , אך דמות גבוהה הופיעה מולי וסגרה לי את הדרך ללכת , הרמתי את פניי כדי לראות מי זו הדמות הזאת . ג'ייסון . ריחו היה נפלא ושאפתי את הריח לראותיי כמה שיכולתי . הוא תפס בידי והתחיל להוביל אותי איתו לאיזה מקום .
לא היה לי אכפת מזה , חמימות ידו ערפלה אותי והעבירה בי גל של צמרמורת בגב שלא יכולתי להתעלם ממנה ולא לשקוע בעונג .
שירותי העובדים. כנראה המקום היחידי ששקט פה עכשיו , למרות שגם פה שמעו את המוזיקה שהתנגנה במועדון . האור היה מעומם , או שזה היה האלכוהול שהשפיע עליי ,
ג'ייסון נעל את השירותים ידו עדיין החזיקה בידי , ובאותה תנועה בעודו מחזיק בי , הוא הוריד את מכסה האסלה והושיב אותי עלייה , הוא עזב את ידי , כל כך לא רציתי , יצא לי 'לא' חלש מהפה שאני לא בטוחה שהוא הבין . "היי ג'ייסון" פלטתי כבדרך אגב קולי היה נשמע כאילו לא שלי בכלל והנחתי את ידי על פי . הוא עמד מולי כזה יפה עיניו הירוקות ברקו ושיערו הפרוע עמד בצורה מושלמת על ראשו , בגדיו היו שחורים , הוא הביט בי וראיתי כעס בעיניו "עם מי הגעת לפה? " הוא שואל , נימת קולו רצינית , ידי מתעופפת באויר כאדון לעצמה, ואני אומרת "עם לינה ובריאן"
הוא מעקם את אפו "ואיפה הם? " שואל , אנחה פולטת מפי "הלכתי לכיוונם ואתה בדיוק הופעת " אני אומרת , הוא מגרד את ראשו , נראה עצבני ,ואני מחייכת אליו, הוא מסתכל עליי , בהבעת פניו נראה כאילו לא היה אף פעם במצב הזה ומנסה לחשוב איך להתמודד איתו .
אני קמה על הרגליים, מחליטה לקחת את עצמי בידיים "ג'ייסון אני בסדר ! " אומרת לו ,בתקווה שיבין שהוא לא צריך להתערב בעיניניי ושימשיך בעבודתו .
אנחנו קרובים מאוד בשל השטח הקטן בשירותים , הוא מביט בעיניי מגובהו ואני עושה את אותו הדבר עם הרמת הראש במקצת למעלה , אני לא יכולה לעמוד יותר ככה, כך שאני מנסה לעבור מצידו לפתוח את הדלת ולצאת אל לינה , אך הוא גדול מידי והשירותים קטנים מידיי בשביל שנינו , אחרי כישלוני אני מביטה אל ג'ייסון שוב ואומרת" תן לי לעבור . אני הולכת ללינה " הוא שותק וממשיך להסתכל עלי , אני מסיטה את מבטי אל בטנו שמעברה נמצאת הדלת , ראשי מסתחרר ואני נשענת על חזו השרירי , אני מרגישה את זרועותיו עוטפות אותי , וחומן משרה מין תחושת ביטחון שאני רוצה להשאר עטופה ככה בהן לנצח .
אני מושיטה את ידיי גם לחבק אותו שמחבקות את בטנו , הוא מחזק את אחיזתו ומקרב אותי קרוב יותר , אני שואפת אותו לראותיי ועוצמת את עיניי , אנחנו נשארים לעמוד מחובקים ככה דקות ארוכות , ההרגשה הזאת של מגע גופו פשוט ממכרת , אך הוא מתנתק ממני , ידיי עדיין נשארות על בטנו , הוא מחייך אליי "אל תעזוב " אני מתחננת אליו ומשלבת את ידיי לחיבוק נוסף , אני שומעת את חיוכו ומחייכת גם אני . "אני צריך לחזור לעבודה , לקחתי הפסקה של חמש דקות , אני מסיים בשתיים עשרה , בואי תשבי בבר בינתיים " הוא אומר תוך כדי החיבוק , אני שומעת את קולו העדין בוקע מתוך חזו , שאני רוצה לשמוע כל היום , קול כזה נעים ומשרה תחושה מרגיעה.
אנחנו יוצאים מהשירותים החנוקים והוא מוביל אותי אל הבר, אני מנידה בראשי ואומרת שאלך ללינה ובשתיים עשרה ניפגש , "תשמרי על עצמך!" הוא אומר לי , נימת קולו מודאגת ורצינית , אני מהנהנת אליו ופונה אל הספה שלינה ובריאן התמזמזו שם .


תגובות (4)

המשךךךךך דחוף יש לך כתיבה מדהימה.

30/07/2013 12:20

כתיבה מושלמת תיאור מושלם .. תמשיכי !

30/07/2013 12:25

כל כך מדהים! תמשיכייייי

30/07/2013 12:41

תמשיכיי

31/07/2013 00:23
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך