' מה שקורה בווגאס…נשאר בווגאס? ' פרק 1+2

' מה שקורה בווגאס.. נשאר בווגאס ' פרק 1:

~ תל אביב ~
" נו כבר ליאן עוד שעתיים הטיסה ! " אור צעקה עליי, זורקת עליי כריות.
" נווו שניייה אני רק מחפשת את הבגד ים האחרון ואני מוכנה ! " צעקתי גם אני, יואו איזה מלחיצה היא.
" אם אנחנו מפספסות את הטיסה אני קוברת אותך בחצר ! " היא אמרה מנסה להיות רצינית. אמרתי שהיא ניסתה להיות רצינית, לא אמרתי שהיא הצליחה בזה.
" אין לנו חצר ושנייה אחתת " צחקתי.
" כזאת מתחכמת " נאנחה, נשכבת על המיטה ומביטה בי אורזת את הדברים האחרונים לטיסה.

~ ניו יורק ~
" יאללה שון, עוד שעה הטיסה אנחנו חייבים לזוז כבר " אורן אמר לי, הוא שפך עליי מים האידיוט הזה כי נרדמתי ושכחתי לארוז מזוודה. אזז.. עכשיו אני אורז.
" שנייה יואו איפה כל המכנסיים שלי " אמרתי מבולבל, מביט לתוך חדר הארונות ולא מבין לאן נעלמו לי כל המכנסיים.
" דחפתי אותם למזוודה שלך מפגר " צעק לי מהמטבח.
" טוב שנזכרת להגיד לי " צעקתי לו צוחק.
" אל תשכח תקונדומים " צעק לי.
" שתוק יהומו " צעקתי, שנייה אחרי זה התפוצצנו שנינו מצחוק.

~ תל אביב ~
אז, אני ליאן, בת 22. יש לי שיער בצבע חום בהיר, עיניים בצבע חום כהה. הצבע עור שלי דיי שזוף בטבעי, אבל בקיץ?
וווואו ! בקיץ אני מאוהבת בצבע עור שלי. עוד יותר שזוף, שחום כזה. אני מתה על זה. אומרים שיש לי גוף יפה, ותאמת? בלי להשתחצן וכל זה.. אני גם חושבת ככה. אני עובדת בתור מאמנת כושר וגם מוכרת בחנות בגדים. אני דיי מתחילה לחסוך לאוניברסיטה.
אז, מה הולך בעצם? אני ואור, החברה הכי טובה שלי מכיתה ט', מאז גיל 14 וחצי, גרות באותה דירה שכורה בתל אביב, טסות לווגאס לשבועיים שלמים ! אני כל כך מתרגשת, אי אפשר להסביר כמה !
אור שטנית עם עיניים בצבע דבש, היא שחומה ודיי נמוכה.
לא יותר מידיי נמוכה, אבל נמוכה.
ו.. עכשיו אנחנו נוסעות לשדה תעופה, לווגאס.

~ ניו יורק ~
היכרות קצרה לא תזיק לאף אחד. אני שון, בן 23. יש לי שיער בצבע חום כהה ועיניים ירוקות. בלי להשתחצן, אני דיי שרירי.. יש לי גוף מחוטב כזה, מבטיח. טוב.. הרבה חדר כושר, זה לא בא בטבעי. אני מורה לגלישה בישראל. כן, אני ישראלי. אבל לפני שנה אני והחבר הכי טוב שלי אורן, אנחנו חברים מכיתה ב'. תחשבו.. מגיל 8 עד עכשיו, כשאנחנו בני 23. הזוי קצת, לא?
בקיצור החלטנו שאנחנו עוברים לכמה זמן לניו יורק. פשוט יום אחד החלטנו שבא לנו לעבור לניו יורק, אז חיפשנו דירות באינטרנט, מצאנו, קנינו ואז אחרי שבוע עברנו לניו יורק.
הרעיון הכי ספונטני שעשינו, ועשיתי, עד היום. בישראל הייתי מורה לגלישה וכרגע בניו יורק יש לי עסק ( סליחה, לי ולאורן יש עסק ) של גלשנים, דברים לצוללנים וכל המוצרים שקשורים לים.
עוד קטע ספונטני אצלנו שחשבנו עליו לפני יומיים, לטוס לווגאס. פשוט ישבנו בסלון והתחלנו לחשוב מה בא לנו לעשות, אני אמרתי שאני רוצה חופשה ואורן אמר שהוא רוצה מסיבות.
אז החלטנו לטוס לווגאס.
ומה שהכי טוב, זה שזה לשבועיים. שבועיים שלמים בווגאס.
יואו איך אני מחכה לזה !

~ תל אביב ~
" בואי שנייה לדיוטי פרי " אמרתי נרגשת לאור.
" אבל…" התחילה להגיד אבל קטעתי אותה, " בלי אבל ! יש לנו עוד שעה לטיסה ! בואי נעשה קצת שופינגגג ! " אמרתי לה.
לא חיכיתי יותר מידיי זמן וכבר תפסתי בידה וגררתי אותה לדיוטי פרי.
" את ממש כמו ילדה קטנה שגוררת את אמא שלה לחנות ברביות" צחקה אור כשנכנסנו.
" מה שנכון נכון " אמרתי וקרצתי לה. היא צחקה.
אחרי שקניתי כמה דברים מוויקטוריה סיקרט, ממאק, מייבלין ועוד כמה חברות איפור וכמובן קניתי 2 בשמים יצאנו מהדיוטי פרי.
" עוד רבע שעה הטיסה ! " אמרה אור לחוצה.
תוך 5 דקות הגענו לאזור של הטיסה וישבנו על הכיסאות, מחכות כבר להיכנס למטוס.

~ ניו יורק ~
בפוקס לא נורמלי, ממש נס מאלוהים, הגענו לאזור הטיסה 5 דקות לפני שקראו לכולם למטוס.
" יואו איזה מזל, כמעט איחרנו לטיסה בגללך דפוק " צחק אורן ונתן לי פליקה בראש.
" העיקר שלא איחרנו " מלמלתי והתיישבתי על הכיסא.

~ מנקודת מבט של שון ומנקודת מבט של ליאן ~
" ווגאס, הינה אני מגיעה " אמרתי נרגשת, יושבת במטוס ופשוט מתה מהתרגשות. כשלידי יושבת אור, שכמעט נרדמה הפרה הזאת.
" ווגאס, תעשי שתהיה לי את החופשה הכי מטורפת בעולם " אמרתי לעצמי, יושב במטוס ליד אורן שכבר סידר לעצמו כרית ושמיכה וטלוויזיה והכל. ממש מאורגן זה (?)

ווגאס, הינה אנחנו באיםםםם !

פרק 2:
" תגידי מה עם עידן? " אור שאלה אותי באמצע הטיסה.
" ביחד " חייכתי.
עידן הוא בחור בן 23 שהתחלנו לצאת לפני חצי שנה בערך. אני אוהבת אותו, באמת.
עדיין לא עברנו לגור ביחד, זה גם לא הרגיש לי נכון לעבור לגור ביחד איתו.. לפחות בינתיים.
אבל הדירות שלנו דיי קרובות, אז זה בסדר.

כעבור, הרבה הרבה שעות, שחלק מהן ישנתי, חלק ראיתי טלוויזיה במטוס או הייתי באייפון\פלאפון, נחתנו !
סוף כל סוף !!!

~ מנקודת מבט של שון ~
אחרי 4 שעות טיסה בערך, בעצם.. לא זוכר כמה זמן זה היה, אבל אחרי כמה שעות נחתנו. סוף כל סוף !
" יאללה, תלך מהר יותר ! צריך להספיק למזוודות " אורן זירז אותי.

~ מנקודת מבט של ליאן ~
אני ואור עמדנו בחלק שהמזוודות יוצאות מהמטוס, מביטות על כל המזוודות.
" או, הינה, המזוודה שלי " אור נאנחה בהקלה ולקחה את המזוודה שלה משם והניחה אותה על הרצפה.
" המזוודה השחורה שם לא שלך? " היא הצביעה לעבר אחת המזוודות. הסתכלתי לאיפה שהיא הצביעה. או, הינה המזוודה סוף כל סוף.
" סוף סוף " צחקתי מורידה את המזוודה לרצפה.
כעבור כמה דקות גם לקחנו את התיקים הגדולים שלנו שהגיעו ויצאנו מחוץ לשדה תעופה. מחפשות מונית.

~ מנקודת מבט של שון ~
" או סוף סוף המזוודה שלי נזכרה להגיע ! " גיחך אורן אחרי רבע שעה שעמדנו שם.. מחכים למזוודות.
" יואו סוף סוף הגיעה המזוודה שלי " צחקתי, לוקח את המזוודה השחורה ומניח אותה על הרצפה.
כמה כבר ארזתי שהיא כזאת כבדה?

~ מנקודת מבט של ליאן ~
" To The ' Paradise ' hotel please " ביקשתי מהנהג מונית כשנכנסנו למונית שלו.
( תרגום: למלון ' פראדייס ' = גן עדן. בבקשה ).
* אני לא יודעת אם יש מלון כזה, סתם חירטטתי שם כזה *.

הגענו למלון, מלון מפואר ויפה כזה. בכללי ווגאס, פשוט מושלמת. אני מתה כבר לראות אותה בלילה, עם כל האורות והבניינים.
יואוו איך אני מחכה שכבר יהיה הערב !

~ מנקודת מבט של שון ~
" ישראלים, הא ? " הנהג מונית האמריקאי חייך אלינו כשנכנסנו.
" איך ידעת? " צחקנו שנינו.
" רואים " אמר צוחק.
חייכנו אליו.
" אז, לאן לנסוע? " שאל.
" מלון פראדייס " אמרתי והתחלנו לנסוע.

~ מנקודת מבט של ליאן ~
החדר במלון ממש יפה ! ויש לו נוף של כל ווגאס !
זה כזה מושלםםם !
השעה כבר 20:00 בערב ועוד שעה יש מסיבה בפאב פה במלון.
" יאללה ליאן בואי נתחיל להתארגן " אור צעקה לי כשהייתי במקלחת.
" את יכולה להוציא לי את הפן והמחליק מהמזוודה? " צעקתי לה.
" כן דקה " צעקה לי בחזרה.
עם כל הצעקות האלה.. רואים שאנחנו ישראליות (;
" אמ..ליאן? " היא צעקה לי.
" מה? " צעקתי בחזרה, יוצאת מהאמבטיה ומתעטפת במגבת.
היא פתחה את דלת חדר השירותים, מביטה בי מבולבלת.
" מה קרה? " שאלתי שוב, לא מבינה.
" למה יש אצלך במזוודה בגדים של גברים, קונדומים והרבה הרבה בוקסרים? " שאלה מבולבלת.
" מהההה?! " צעקתי, מקווה שלא שמעתי טוב.
" התבלבלת עם מישהו במזוודה " אמרה.
" אוי שיט ! " צעקתי עצבנית…


תגובות (10)

זה הולך להיות מעניין חחחחח

27/11/2013 11:47

את משתמשת בהומו ככקללה?
באמת?

27/11/2013 11:54

הומו זה לא קללה, מפגרת! (סליחה על הביטוי)

27/11/2013 11:58

את במקרה הומופובית?
רק אנשים שנתרעים בצורה מגעילה מאנשים בעלי נטייה שונה, לדעתם "הומו" זו קללה.
ברצינות. את כותבת סיפור. הוא לא חייב להיות מושקע ומושלם. אבל, לפחות אם יש לך דעות מוגזמות אנא ממך אל תכתבי את זה בסיפורים שלך.
כי זה מוריד מהערך של הסיפור, בייחוד הופך אותך לאדם דוחה ומושפל.
לטענתך, הומו זו קללה?
אם כן, את פשוט לא אמתית.
אני חייבת להגיד שאני שונאת אנשים שמשתמשים במילה "הומו" בתור קללה.
זה מראה על אנשים עם השכלה פחותה, ועל אנשים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם.

27/11/2013 12:02

אז ככה: אני לא מכיר את הכותבת, אבל יש הבדל בין דעה אישית לבין דעה בסיפור. דמויות לא חייבות לשקף את הכותב. גם אני, לפעמים, נותן לדמויות שלי להגיד דברים שאני בחיים לא הייתי אומר. יש לי דמויות כאלו וכאלו. כתבתי פעם סיפור עם דמות גזענית שמדברת סרה כנגד כהי העור. אני הייתי אומר דברים כאלו? לעולם לא.
אל תצאו נגד הכותבת רק בגלל שהיא כתבה שאחת הדמויות משתמשת בביטוי "הומו" כקללה, כי אחרי הכל, זה האופי של הדמות, לא שלה. אנחנו לא יכולים לעשות את כל הדמויות מושלמות. חלק מהדמויות הן הומופוביות, אז אנחנו לא נתחבר אליהן, אבל ככה זה.

27/11/2013 12:05

אני מסכימה עם כולם, הומו זאת כלל וכלל לא קללה. זה ממש מגעיל להכניס זאת לסיפור, אני מכירה כמה אנשים באתר שהם הומואים, וזה ממש מעליב. ולא רק זה, הומואים זאת בכלל לא קללה.
האם את הומופובית?

27/11/2013 12:10

או מיי גאד אנשים, זו לא היא! זה הדמות שהיא כתבה! אם כל הדמויות היו מושלמות, מנומסות, יפות ופויות, איפה היה הכיף כאן?

27/11/2013 12:15

*צפויות

27/11/2013 12:15

תתארו לעצמכם שאחד מהסופרים הכי דגולים בעולם מתאר את הדמויות שלו כגזעניות, הומופוביות וכו'. מוסיף הערות מגעילות. זה פשוט מגעיל.
אם היא אחת מאלה, שתהיה, זה לא מעניין אותי.
אבל, למה לרשום את זה בסיפור? זה גועל נפש. לדעתיייייי!!
עצם זה שהסיפור רשום בגוף ראשון, זה כבר מעצבן אותי.
ה-ו-מ-ו ז-ו- ל-א- ק-ל-ל-ה-

27/11/2013 12:16

אני לא הומופובית ולא שום דבר כזה ! אני לא גזענית ואין לי בעיה עם כל הדעות של כולם.
הומו זאת לא קללה, בכלל לא ולא התכוונתי בכלל להשתמש בזה כקללה פה.
יש בנים שמדברים ומתנהגים ככה, איכשהו זה זרם לי באותו הקטע. לא התכוונתי להעליב ולפגוע אף אחד, ואם פגעתי, אני ממש ממש מצטערת ! בכלל לא התכוונתי. החבר שלו בסיפור בכלל לא הומו, לא היה פה שום כוונה לקללה או לקטע רע. כמו שאמרתי קודם, יש בנים שמדברים ככה וזה זרם לי עם אותו קטע.
אין לי שום כוונה להעליב ולפגוע באף אחד ! אני לא נגד הומואים או לסביות או שום דבר כזה, חס וחלילה, כל אחד עם הדעות והבחירות שלו. לא התכוונתי להעליב או לפגוע ושוב, אני ממש מצטערת אם כן ! זה לא היה בכוונה ואני מצטערת מכל הלב. סליחה.

29/11/2013 16:54
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך