' מה שקורה בווגאס…נשאר בווגאס? ' פרק 3:

" התבלבלת עם מישהו במזוודה " אמרה.
" אוי שיט ! " צעקתי עצבנית…

' מה שקורה בווגאס… נשאר בווגאס ' פרק 3:
~ מנקודת מבט של שון ~
" אחי למה יש לך חזיות במזוודה? " אורן צחק כשיצאתי מהמקלחת, מגבת לבנה של המלון עטפה את פלג גופי התחתון.
" מה? " שאלתי מבולבל.
" יש לך פה חזיות ואיפור ובגדים של נשים.. יש לך משהו לספר לי? " צחק, מביט בי משועשע.
" מה?! " צעקתי, המום ומבולבל בערך באותה מידה.
" התבלבלת עם מישהו במזוודה אחי " אמר, לא מפסיק לצחוק.
" או יותר נכון, עם מישהי " אמר וקרץ לי.
אחרי שנייה הוא קיבל כאפה בראש.

~ מנקודת מבט של ליאן ~
" אוף אור מה נעשה? " שאלתי לחוצה.
" תקשיבי אני ילך לקבלה למטה וישאל אותם אם מישהו מהמלון אמר להם על מקרה כזה או איבד מזוודה או משהו כזה.. אם לא, נצטרך לקנות לך דברים חדשים.. אז בינתיים תחכי פה תשימי לק ואני כבר יחזור " אור ניסתה להרגיע אותי, גאד איזה נסיכה.
" טוב.. אוף.." נאנחתי והתיישבתי על המיטה, מורחת לק.

~ מנקודת מבט של שון ~
" טוב אני יורד לקבלה.. אני ישאל אותם " אמרתי מייואש והתקדמתי עם המזוודה לדלת.
" חביבי? " אורן קרא לי.
" מה? " עניתי לו.
" הדבר היחיד שמסתיר אותך זה מגבת כפרה, במקומך הייתי מתלבש קודם " אמר, מנסה להחניק את הצחוק שלו ללא הצלחה.

~ מנקודת מבט של אור ~
ירדתי עם המזוודה השחורה שליאן לקחה למישהו לעבר הקבלה. בדיוק באתי להגיד לאישה בקבלה, כששמתי לב לאיזה בחור שהולך לעבר הקבלה עם מזוודה שחורה. בול כמו של ליאן.
" אקסקיוזמי ! " צעקתי לו, רצה לעברו עם המזוודה.
" ישראלית? " נעצר לפתע, מחייך אליי ומביט בעיניי.
" יפה ששמת לב " צחקתי.
" אז.. אני מבין שזאת המזוודה שלך " אמר, מושיט לעברי את המזוודה השחורה של ליאן.
" של חברה שלי " צחקתי.
" אה, והינה המזוודה שלך " הוספתי, מביאה לו את המזוודה.
" אה ו..תגידי לחברה שלך שיש לה חזיות יפות " אמר וקרץ לי, הסתובב והלך.

~ מנקודת מבט של ליאן ~
" תנדריייי ! זה מה שהוא אמר?! " צחקתי המומה ופרסתי את המזוודה על המיטה. מסדרת את הבגדים בארון של המלון, את האיפור ומוצרי הטיפוח בשירותים וכל דבר איפה שצריך.
" כן חחחח את לא מבינה איזה חתיך הבן אדם הזה ! " אמרה נלהבת. חבל שאני לא הלכתי לראות אותו.
שיט ! על מה אני מדברת? יש לי חבר ! את עידן ! אסור לשכוח ת עידן, פשוט אסור.

http://www.youtube.com/watch?v=pt8VYOfr8To
" ווואייי איזה מסיבה " צעקתי לאור, רוקדת עם 2 כוסות אלכוהול. כוס אחת לכל יד.
המשכנו לרקוד, כשלפתע ראינו 2 בחורים.. אחד מהם היה ממש, אבל ממש חתיך.
" הינה זה מהמזוודה שלך ! " אמרה אור נרגשת.
הבחור הזה ראה את אור, ושניהם התקדמו אלינו.
" שלום לך " אמר בחיוך לאור.
קינאתי, רציתי גם, הוא כזה חתיך ! ונראה כזה חמוד ונחמד !
" ושלום לגברת החזיות היפות " העביר את מבטו אליי, נושך את שפתו התחתונה בלי ששם לב אפילו.

הדבר הבא שאני זוכרת, זה שהתעוררתי במיטה של חדר המלון שלי, על הפלאפון שלי הודבק פתק ' לילה טוב פרינססה ' כנראה ממנו.
התמתחתי ופיהקתי באותו הזמן כשפתאום שמתי לב למשהו נוצץ על האצבע שלי.
לא… אין מצב…
פאק ! מה טבעת נישואים עושה על האצבע שלי?!?!?!?!


תגובות (1)

חחחחחחחחחחחחח מה טבעת נישואין המשך

27/11/2013 11:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך