סיפורונת
יודעים מה ?
אני כותבת עכשיו כי אני אוהבת את זה, לא שלא אהבתי פעם ..
אני לא אפרוש כי אני אוהבת לכתוב פה ולקרוא סיפורים של אחרים .
ומי שקורא את הסיפורים שלי ונהנה, אני שמחה לשמוע :)

מוסיקה – פרק 11

סיפורונת 28/05/2013 829 צפיות תגובה אחת
יודעים מה ?
אני כותבת עכשיו כי אני אוהבת את זה, לא שלא אהבתי פעם ..
אני לא אפרוש כי אני אוהבת לכתוב פה ולקרוא סיפורים של אחרים .
ומי שקורא את הסיפורים שלי ונהנה, אני שמחה לשמוע :)

– נקודת המבט של אלי –
החזקתי ביד רועד את הכרטיס שעליו היה רשום : " הקלטת שיר באולפן " וזה היה האולפן הארצי הכי הכי שיש !
למטה בצד בקטן היה רשום את התאריך, שזה היה היום .
ג'וש חיבק אותי ושם את ראשו על כתפיי " אז נלך ? "
החטפתי מבט לכיוונו בחיוך ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי . " אפילו לא שתיתי .. תן לי שנייה .. " התחלתי ללכת לכיוון המטבח אבל ג'וש עצר אותי " הכל יהיה שם, תחליפי בגדים ובואי " .
הנהנתי והשארתי את ג'וש בסלון והלכתי לחדר שלי, שם בחרתי בחולצה נופלת ושורט ג'ינס קרוע קצר כזה . בסביבות השעה שתיים עשרה כבר היינו במקום . כשהייתי ביסודי אני זוכרת שאחת מהחברות שלי סיפרה בהתלהבות שהייתה באולפן הזה, ולא הייתי מופתעת, שזה עוד שקר .
בראשי זמזם השיר של דמי, התקף לב .
אהבתי את דמי, היא מביאה רושם טוב על המעריצים שלה וסך הכל היא בן אדם עם נשמה טובה . השירים שלה באים עם רגש וכוונה, ולכן אני גם אוהבת אותה, וכמובן שגם בגלל הקול שלה, החלום שלי שזה להיות דמי הבאה .
היו שלושה אנשים באולפן, אחד שאחראי על הכלים והכל, אחד שיכוון אותי, ועוד אחד שהוא המנהל של המקום .
נכנסתי לחדר ההקלטות, ג'וש נשאר בחדר הכניסה, שם גם רואים את חדר ההקלטות .
בפניו היה את המבט החברי המעודד, רציתי שהוא יחבק אותי, ויאמר לי בהצלחה, שוב .
אחריי הסבר ארוך שמתי על אוזניי את ההקלטה והתקרבתי למיקרופון והתחלתי לשיר :

Pictures in my pocket
Are faded from the washer
I can barely just make out your face
Food you saved for later
In my refrigerator
It's been too long since later never came

I know
One day eventually
Yeah, I know
One day I'll have to let it all go
But I keep it just in case
Yeah, I keep it just in case

In case
You don't find what you're looking for
In case
You're missing what you had before
In case
You change your mind, I'll be waiting here
In case
You just want to come home

Strong enough to leave you
But weak enough to need you
Cared enough to let you walk away
I took that dirty jacket
From the trash right where you left it
'Cause I couldn't stand to see it go to waste

I know
One day eventually
Yeah, I know
One day I'll have to let it all go
But I keep it just in case
Yeah, I keep it just in case

In case
You don't find what you're looking for
In case
You're missing what you had before
In case
You change your mind, I'll be waiting here
In case
You just want to come home
In case

You're looking in that mirror one day
And miss my arms
How they wrapped around your waist
I say that you can love me again
Even if it isn't the case

Ohhh
You don't find what you're looking for
Ohhh
You're missing my love
You don't find what you're looking for
In case
You're missing what you had before
In case
You change your mind, I'll be waiting here
In case
You just want to come home
In case
(Ohhh)

כשסיימתי, הייתה דממה .
שרתי עד כדי כך גרוע ? רציתי לבכות, הייתי גרועה, אלי את פשוט לא –
ואז הם החלו למחוא כפיים, וג'וש נכנס וחיבק אותי בחוזקה ולחש לי " היית מדהימה " וזה מה שהייתי צריכה, זה מה שהיה חסר לי .
הייתי בתחושת אופוריה שכזאת, הייתה לי הרגשה כזו נפלאה, אבל היא עוד לא הגיעה לשיאה .
המנהל נכנס לחדר בחיוך רחב ואמר שהפעם האחרונה ששמע כזה קול היה כשהוא שמע את דמי בהופעה חיה האחרונה שלה .
חייכתי אליו " אתה רציני ? " והוא הנהן ושמתי לב שבידיו דף שבמהרה הבנתי מהו .
חוזה .
" תקשיבי .. אני יכול לתת לחבר שלך את כל הכסף בחזרה .. קול כזה אני לא יכול לאבד " הוא אמר לי ואז שם על השולחן שהיה בחדר ההקלטות את הדף " תסכימי לחתום איתנו על חוזה ? "
" אתה לא רציני ! " הייתי המומה, צעדתי כמה צעדים אחורה בהלם ונפלתי על ג'וש שהיה מאחוריי .
" מה זה אומר שלא ? " הוא שאל ונראה פגוע מעט .
" זה אומר שכן ! " צעקתי אבל אז החטפתי מבט אל ג'וש שחייך חיוך קטן .
ידעתי שגם ג'וש רצה לשיר, להגשים את החלום שלו .
" יש לי תנאי לחוזה " אמרתי והתקרבתי למנהל " שגם ג'וש יחתום איתי, יש לו גם קול מעולה "
ואז הכל קרה במהירות, ג'וש השמיע את השיר שהוא שר לי, אחר כך חתמנו ביחד, אפילו בכינו בין לבין ( מרוב אושר כמובן ) , כאן החלום שלי מתחיל, הנה הוא מתגשם .

– נקודת המבט של ג'וש –
כששמעתי את השיר של אלי, הרגשתי שזה משהו שנובע לה מבפנים, ידעתי שהשיר עצמו הוא של דמי, אבל כ"כ רציתי לדעת למה היא דווקא ספציפית בחרה אותו .
השירה שלה .. הייתה מדהימה . רציתי לשמוע אותה שוב ושוב ושוב וברגע שהציעו לה לחתום על החוזה, ובמקום לחתום עליו לבד, היא חתמה אותו איתי .
ושוב, לא הראתי את עצמי למופת בזוגיות שלנו וזה משהו שממש ביאס אותי, אפילו באמת החזירו לי את הכסף, מול אלי, זה היה כל כך פדחני .
יצאנו מהאולפן בסביבות השתיים, אחריי שקבענו להיפגש איתם שוב בשבוע הבא בשביל לעבוד על שיר שהם יכתבו לנו במיוחד .
בראשי נכזרתי כל הזמן בשיר של אלי, שלא יצא לי מהראש .

כשאני ואלי נפרדנו, כל אחד לדרכו, היא שאלה אותי מה עובר עליי . היה לי קשה לענות לב ולכן החלטתי להחטיף לה נשיקה מהירה לאחל לה שוב יום הולדת שמח וללכת, כל כך שנאתי את עצמי, למה אני מתנהג לאלי ככה ? היא עוד תתחיל לחשוד, אוש היא כבר חושדת .
הלכתי לכיוון הבית שלי ולפתע משהו התנגש בי ושמעתי כזה " אוויש סליחה .. סליחה .. סליחה .. " וכשהרמתי את מבטי ..


תגובות (1)

זה מדהים!! תמשיכיייי

30/05/2013 07:53
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך