מוסיקה – פרק 13

סיפורונת 01/06/2013 647 צפיות 2 תגובות

– נקודת המבט של ג'וש –
הייתי מותש אחריי ההקלטות . לא יכולתי להביט באלי, היה לי כל כך קשה, במיוחד אחריי המפגש עם לין . היא הייתה יפה כל כך, וגם אלי .. אבל ללין אין לב אבל לאלי יש, כל מה שלין יודעת זה לנצל אנשים למען הרצונות שלה .
אלי שרה יפייפיה כל כך, וכשהיא התקרבה לחבק אותי או לשאול אותי משהו, נסוגתי . הייתי כל כך שקט .. באתי לשיר וזהו .
כל כך לא היה לי נעים על אלי, לא ידעתי מה הרגשות שלי כלפייה עכשיו אפילו, אני אוהב אותה ? יש לי משהו כלפייה ?

– נקודת המבט של אלי –
זהו, ג'וש התרחק ממני סופית .
הייתי צריכה אותו, את התמיכה שלו, את אהבתו אליי, אפילו חיוך שלו יעזור לי .
כל הדרך הבייתה חשבתי עליו ולא שמתי לב לאן אני הולכת ולפתע נפלתי על משהו, הרמתי את מבטיי במהירות והבנתי שזו קייסי .
" הו, שלום גם לך " היא מלמלה ואז צחקה ואמרה " הרבה זמן לא דברנו, הא ? "
ואז פשוט הבכי פרץ החוצה, קייסי הייתה כל כך מבוהלת ומיד צעקה " אוי אלוהים אדירים, לבית שלי ומיד "

בבית של קייסי קיבלתי אירוח נעים במיוחד .
היה אצלה חמים והספה הגדולה שלה והנעימה שהיה כל כך כיף לשבת עלייה דיי הרגיע אותי .
קיבלתי שוקו חם ובסופו של דבר קייסי התיישבה לצידי .
" ספרי הכל " היא אמרה וממש תקעה לי מבט בעיניים .
לא הפסקתי לבכות, בכיתי ובכיתי, וקייסי פשוט עשתה פרצוף וחיכתה שאני אסיים .
" ג'וש ? " היא שאלה כשסיימתי לבכות בסופו של דבר .
הנהנתי ולקחתי לגימה מהשוקו והנחתי את הספל על השולחן שהיה ליד .
" מה קרה הפעם ? " היא שאלה ואני מיד סיפרתי לה על היום וגם על מה שאמא שלי סיפרה .
ואז קייסי סיפרה שהיא ראתה אותו עם איזה מישהי שאם הוא זוכרת נכון שמה לין, לפי מה שהיא שמעה, והיא גם תיארה לי אותה מעט .
אני מספיק רעה בשבילך ג'וש ?
כל כך נפגעתי שלא יכולתי להסביר את זה אפילו .
לפתע הנייד שלי צלצל, קייסי החטיפה לי מבט ואמרה לי לענות .
הצצתי לכיוון הנייד שלי, ולפתע הלב שלי החל לפעום במהירות,
ג'וש .
" זה ג'וש ?! " קראה קייסי וניסתה להוציא מידי את הנייד שלי אבל לא נתתי לה, הצלצול של השיר ששרתי המשיך לצלצל " לא ! לא ! " צעקתי והמשכנו לריב על הנייד עד שהצלצול נפסק .
" אני לא מבינה . למה ?! " שאלה ואני הנדתי בראשי " אני לא רוצה שום קשר איתו, יש לו את לין הזאת, שיחיה איתה " .

– נקודת המבט של ג'וש –
הימים עברו במהירות .
לא יכולתי להשיג את אלי בשום דרך, לא בטלפון, לא אצלה בבית, ואפילו לא באולפן .
והנה הייתי בדרכי שוב לביתה, לנסות את מזלי שוב .
דפקתי על דלת ביתה ואמא שלה פתחה .
" הו שלום לך בחור צעיר " היא אמרה ואני חייכתי חיוך קטן, היא כבר ידעה מה אני רוצה .
היא הנידה בראשה " היא לא בבית, היא בדיוק יצאה עם קייסי, אתה רוצה שאשאיר לה משהו ? "
גרדתי בראשי " לא .. לא .. תודה, אני רוצה לדבר איתה פנים מול פנים "
היא הנהנה בהבנה ונפרדנו לשלום .
התחנה הבאה, להתקשר לקייסי .
" הלו ? "
" קייסי, היי "
" הוו ג'וש, היי, לא זיהיתי בהתחלה " ( צחקוק, צחקוק )
" אלי איתך ? "
" אממ .. "
שמעתי קצת לחשושים מהצד השני ואז היא אמרה לפתע " כן " ואז עוד רעש, כנראה של המכוניות או של אלי .
" תוכלי להעביר לי אותה ? "
" היא לא רוצה לדבר איתך "
" כן את זה אני מבין, תוכלי להעביר לי אותה ?"
" אממ .. אהה .. לא לא נראה לי "
" תוכלי אז להעביר לה משהו ? "
הייתי כבר מיואש, רציתי אותה, התגעגעתי אלייה, הבנתי שטעיתי, אוי אלוהים, אלי תביני את זה .

– נקודת המבט של אלי –
ישבתי על הספסל וחיכיתי שקייסי תסיים את השיחה עם ג'וש .
אני יכולה להמר שהשיחה הזאת הייתה לפחות 10 דקות, אם לא יותר .
בסופו של דבר, קייסי התיישבה לידי באנחה " ג'וש ביקש ממני להעביר לך משהו "
" אני מקשיבה "
יכול להיות שאני קשוחה מדי עם ג'וש ? יכול להיות שאני מתגעגעת אליו ? יכול להיות שאני אוכל להספיק להתנהג ככה ולסלוח לו על הכל ? ומה אם הוא ייתייאש ויילך ללין ?
קייסי גיחכחה והקריאה משהו מהנייד שלה :
" אלי,
אני מנסחה להשיג אותך כבר ימים רבים . הבנתי מקייסי על מה את כועסת, ואת צודקת, טעיתי, אני אוהב אותך, ורק אותך . אני יודע שבטח לא תאמיני אבל את יכולה לשאול את אמא שלך כמה פעמים באתי ובדקתי איפה את, הייתי מתקשר אלייך ללא הפסקה כמו מטורף ובקיצור מה לא .
אני מתגעגע אלייך אהובתי, ואני רוצה שנחזור למה שהיינו פעם .
אני מוכן להיפגש איתך ולדבר על העניין הזה, היום בשעה שבע ב" קרוז "
ג'וש "


תגובות (2)

המשךךך עכשיו!

01/06/2013 12:39

מקסים! תמשיכיייי

01/06/2013 12:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך