מוסיקה – פרק 15

סיפורונת 05/06/2013 600 צפיות 2 תגובות

– נקודת המבט של ג'וש –
הייתי דיי בטוח שזו אלי, כי היא אמורה להיות כאן ולכן החלטתי לרוץ אל הדמות הלא ברורה .
אבל זאת לא הייתה אלי, זאת הייתה לין .
" היי ! לא ציפיתי לראות אותך פה " היא אמרה בחיוך רחב שנראה כמו " וואו אני ממש שמחה שאתה פה, זה יכול להיות צירוף מקרים ממש מוזר אבל יש מצב אנחנו הולכים לקרוז ? "
" כן כן כמובן .. " מלמלתי בקול מאוכזב שכזה, ולין הבינה שאני מאוכזב .
היא חיבקה אותי ונעלי העקב שלבשה הגביהו אותה והיא הייתה בגובה שלי כזה, אפשר לומר שלין הייתה דיי נמוכה ולרוב הייתה לובשת עקבים .
" מה קרהה חיימשלי ?! " היא שאלה ואני הרחקתי את עצמי ממנה " לין אני צריך .. "
ואז היא פשוט נישקה אותי, והייתי חייב להודות שלרגע ממש התלהבתי מהעניין הזה ורציתי שנתנשק אבל אז נזכרתי באלי ולא היה לי כל כך נעים לעזוב את לין .
" ג'וש אתה רוצה להסביר לי משהו ? "
אלי, זו הייתה אלי .
השתחררתי מלין, שנראתה מבוישת מעט אבל מיד ההבעה שלה השתנתה " הו ! את בטח החברה של ג'וש ! "
אלי הייתה יפה מתמיד, היא הייתה בשמלה אדומה שהבליטה לה את העיניים משום מה והשיער שלה היה חלק ויפייפיה וריח בושם הדיף ממנה .
אלי שתקה, היא רק הביטה בי והזיזה את רגליה מצד לצד, הסימן היה שהיא חיכתה לתשובה או עמדה ללכת . " לין אני חושב שעדיף שתלכי " אמרתי ואפילו לא החטפתי לה מבט, הייתי ממוקד באלי, אלוהים, היא הייתה כל כך יפה .
" את לין ? " אלי משום מה הייתה מופתעת, היא שמעה עלייה ? ואם כן ? ואם היא יודעת על לין ועל מה שקרה ביני לבינה ? אוי אלוהים, הלוואי שלא .
" הו כן, ואת אלי ? " היא שאלה בחיוך חברתי כזה, כאילו לא התנשקנו לפניי שניה .
אלי החליטה לא לענות לה ואז הביטה בי, עינייה שכל כך התגעגעתי אליהם, הביטו בי .
" אני הולכת " ואז היא הרכינה את ראשה והביטה לצידה " אין לי מה לעשות כאן " ואז היא הסתובבה והלכה . מה שהיה היה מדהים באלי שהיה במעט בנות זה שהיה לה בטחון ואומץ שנורא בלט, אפשר לקחת אפילו לדוגמה שרוב הבנות שהיו רואות את החבר שלהן מתנשק היו בוכות על המקום, והיא במקום זה, עמדה כאן בכל הבטחון שלה ועם כל הקול הבטוח הזה, והנה עוד סיבה למה הייתי כל כך מאוהב בה .

– נקודת המבט של אלי –
ואז הסתובבתי והלכתי משם .
" אלי ! אלי ! " שמעתי את ג'וש צועק ואז שמעתי את הצעדים שלו, ואת לין צועקת " למה אתה צריך אותה ?! גם ככה היא סתם זבל אחת שזורקת גברים שכאלה ! "
ברגע שראיתי את לין, חשבתי שהיא שיכורה שכזאת .
לא היה לי אכפת על כל הזמן הזה שבזבזתי בשביל לבוא לפה, המחליק, השמלה, השכנועים של קייסי ..
אבל העניין הוא, שבאתי בשביל לראות אותו מתנשק עם לין הזאת, ועוד בתשוקה שכזאת, שאותי הוא בחיים לא נישק ככה . מי זאת בכלל ? מאיפה היא צצה ? למה היא הורסת לי ככה את החיים ?
ואז הרגשתי שמשהו מחזיק בידי, הסתובבתי בתנופה ואז כל מה שראיתי זה את העיניים של ג'וש ואת שפתיו, ואז הוא נישק אותי בחושניות שכזאת, וכשסיים לחש " אני אוהב רק אותך אלי, לא אף אחת אחרת " . התגעגעתי אליו, אני מודה, אולי עשיתי טעות חמורה בזה שלא נתתי לעצמי לראות אותו למרות שכל כך רציתי .
חייכתי חיוך מבויש שכזה וראיתי מכתפו של ג'וש את לין הזועפת מסתלקת ממקומה, ובמרום החיוך המבויש, תפס את מקומה החיוך המנצח, המתגעגע והאוהב .
תפסתי את ג'וש במותניו וקרבתי אותו אליי, הוא צחק ואז אמר " נונו, למרות הכל את התגעגעת אליי משוגעת קטנה שלי " ואז הוא נישק אותי, והיינו כל כך קרובים אחד לשני שהייתי יכולה להרגיש את פעימות הלב שלו .
" אז את באה ? " הוא שאל אותי לפתע לאחר הנשיקה ואני הייתי מבולבלת לגמריי " מה ? לאן ? "
הוא צחק שוב ( אוויש הצחוק שלו כזה חמוודי ^_^ ) ואמר " ל"קרוז" ! אלה מה ?! סתם שעה חיכיתי על הקו בשביל להזמין שולחן ?! "
ואז יד ביד הלכנו ל" קרוז " ולא הייתה מאושרת יותר ממני .
אבל אז כשנכנסנו למסעדה ראינו ..


תגובות (2)

תמשיכייי :)

05/06/2013 12:01

מקסים! תמשיכיי

05/06/2013 12:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך