מוסיקה – פרק 18

סיפורונת 08/06/2013 609 צפיות תגובה אחת

– נקודת המבט של ג'וש –
" כן זו אני . הייתי צריכה לגרום למריבה קטנה בינך לבין אלי, בשביל האדון שלי . אתה יודע שאלי היא האקסית שלו ? "
במהרה הבנתי שהאדון של כולם פה זה אית'ן, הוא שלט בכולם כמו כלי משחק, איך בדיוק ?
את התשובה לשאלה לא קיבלתי .
" מה .. מה זאת אומרת ? "
" מה שאתה שומע . אלי היפייפייה שלך התנשקה פעם ואפילו לא פעם אחת עם אית'ן . ואז היא זרקה אותו בגלל סיבה לא מובנת ואחריי כמה חודשיים פגשה אותך, כן זה בהחלט מצער "
" אז אית'ן הזה ניסה להפריד ביננו כדי שאלי תחזור אליו "
" כל הכבוד ילדון, תשובה נכונה "
אגרופיי התכווצו " ומה הוא מנסה לעשות עכשיו ? "
" הוו .. אל תדאג, הוא יודע מה הוא צריך לעשות "

– נקודת המבט של אלי –
רצתי והם רצו אחריי, הייתי מותשת, צמאה ורעבה .
למה הם לא עוזבים אותי ? שיתנו לי מעט מנוח .
החטפתי אליהם מבט מהיר והמשכתי לרוץ בסמטה החשוכה, הרגשתי שרגליי היחפות נכנסנו לשלולית בוץ ולמרות זאת המשכתי לרוץ, לא היה לי זמן להתנקות .
לא היה אכפת לאית'ן שאגלה את הסוד שלו, אבל כשאני והוא נפרדנו הוא לא רצה בכך, וימים שלמים הוא תקע אותי בחדר שלו ולא נתן לי לצאת, הוא היה מביא לי את האוכל ואת המים ואז בסופו של דבר הרחמים עלו בו והוא שחרר אותי בתנאי, אם אגלה אותו, אני אחזור אליו .
עשיתי את הטעות הזאת, עשיתי, אוי אלוהים אני כל כך טיפשה .
ולפתע התנגשתי במשהו .
אית'ן .
" אלי אהובתי " הוא החזיק בידיי שהתנגשו בחזה שלו וקירב אותן אל פיו ונשק להן .
האנשים בשחור ( כן ככה אני קוראת להם ) נעמדו סביבנו, ידעתי שהסימן לא טוב .
" ראיתי כמה שאת מתגעגעת אליי כשראיתי אותי עם קייסי, זה לא נורא כל כך להודות בזה " עכשיו הוא קירב אותי אותי אליו וחיבק אותי, דמעות עלו בעיניי וחסמתי את קולות הייבבה שעלו ממני .
הוא הניח אצבע מתחת לסנטרי והרים את מבטיי אליו " למה את בוכה ? הנה את שוב איתי, ואל תדאגי הפעם עיצבתי את החדר במיוחד בשבילך " .
אם אית'ן היה נחמד יותר כמו פעם, הייתי ממשיכה לאהוב אותו .
אני מודה – אולי אית'ן באמת חתיך, חטוב, יפייפיה .. ויכול להיותש קצת קינאתי כי עדיין נשאר לי קמצוץ של אהבה כלפיו, אבל לא רציתי להתקע שוב בחדר שבו הוא שם אותי כמו אסירה .
מדי פעם ניסיתי להבין את אית'ן, הוא ראה את כל המשפחה שלו מתה מול עיניו, הוא עבר טראומה קשה ובמקרה מצאתי אותו גם אחרייה ועזרתי לו, זוהי הייתה הפעם האחת והיחידה שראיתי אותו בוכה, אבל עם הזמן, הוא נעשה קשוח יותר ויותר .
" אית'ן .. זה לא כמו פעם "
" אני מבטיח לך, תנסי איתי שוב, השתנתי "
הטון בקול שלו השתנה, פתאום הוא נשמע כמו אית'ן הכייפי והנחמד שהכרתי והרגשתי שאני יכולה לסמוך עליו .
" כך או כך את צריכה, העסקה שלנו .. "
גלגלתי עיניים " כן כן .. "
הוא צחק וליווה אותי בעודו מחזיק בידי אל המכונית השחורה שלו, צמרמורת עברה בי, פחדתי ממה שאית'ן עלול לעשות לי וקיוויתי שלא דבר רע .


תגובות (1)

תמשיכי זה מעולה!

08/06/2013 10:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך