סיפורונת
המשך יבוא ! ♥

מוסיקה – פרק 9

סיפורונת 24/05/2013 683 צפיות אין תגובות
המשך יבוא ! ♥

– נקודת המבט של ג'וש –
חבקתי אותה תוך כדי שלטפתי את שערה .
" אני כל כך מצטערת שלא באתי להצגה .. קניתי כרטיס .. אפילו במחיר כפול .. " היא מלמלה והוציאה מכיסה את הכרטיס שהיא מקומט קצת , היא פתחה והראתה לי את הסכום ששלמה, ואני הנהנתי ומיד הוצאתי לה את הכסף שהיא שלמה והגשתי לה .
" לא ג'וש . זה על מה שעשיתי, עשיתי טעות ואני מצטערת על כך "
" לא את לא עשית טעות אלה אני, חשבתי שבחיים לא תחזרי אליי עכשיו, הרגשתי כל כך רע .. "
חייכתי אלייה ואז נשקתי אותה בתשוקה, התגעגעתי אלייה .

– נקדות המבט של אלי –
בסופו של דבר קייסי בעלת השכל החכם ביותר שלה, הצליחה להחזיר לי את ג'וש .
בנשיקה של ג'וש הרגשתי שהוא התגעגע אליי נורא, וגם אני התגעגעתי נורא אליו, אני חושבת שזה דיי טוב שחזרנו ( אם היינו בכלל זוג פעם ) ואני דיי מצפה שנתחיל להתנהג כזוג .
ג'וש סיפר לי על ליסה והייתה לי הרגשה רעה כזאת, היא מנסה לקחת לי אותו כאילו ?
ואגב, הוא גם ליווה אותי הבייתה .
החזקנו ידיים כל הדרך ודברנו וספרנו מה עבר עלינו בימים שלא דברנו .
כשהגענו לבית שלי ג'וש לא שחרר את היד שלי .
" ג'וש .. " מלמלתי והוא עשה כזה פאפי פייס חמוד ואז הוא מלמל כזה " בואי נלך לאנשהוא .. אני לא רוצה להיפרד כל כך מהר .. "
מה שהיה מדהים בג'וש זה העובדה שהוא מוכן להיות חבר ( כאילו בזוג וזה ) עד הסוף .
חייכתי ומלמלתי " טוב נוו בסדר "
הוא היה הכי מאושר שראיתי אי פעם, העיניים שלו זהרו מאושר וחיוך רחב מלא את פניו .

– נקודת המבט של ג'וש –
ישבנו אני ואלי, על ספסל בפארק שהיה קרוב לבית שלה .
התגעגעתי אלייה נורא, והרגשתי שאני חייב להראות לה את זה, לא רק בחיבוקים ובנשיקות, בדרך .. אחרת .
" אז מה עם עניין המוסיקה שלך ? " שאלתי אותה והיא חייכה וענתה לי במהירות " כשאסיים את בית הספר אני טסה לארצות הברית .. שמה אני מתחילה להתעסק לעומק בעניין הזה " .
קצת התעצבתי כששמעתי שהתוכניות שלה זה לעבור לארצות הברית בשביל להצליח בחייה .. אבל .. אלה החיים, ואני צריך הכי לפרגן לה שיש .
חייכתי אלייה והנהנתי בהבנה, ורעיון מעולה צץ בראשי .

– נקודת המבט של אלי –
~ שבועיים אחריי ~
יום ההולדת שלי .
מכירים את ההרגשה המעולה הזאת שאתם רוצים לקפוץ, לצרוח, ולעשות דברים שבחיים לא עשיתם ? כן .. זוהי הרגשה מעולה, נראלי שאפילו קוראים לה אופוריה .
קמתי והכנסתי את רגליי לנעלי הבית החמימות שלי וכשהצצתי בחלון ראיתי שמעונן בחוץ, כמעט בכל שנה היה מזג אוויר דומה לזה ובדיוק באותו יום, ביום ההולדת שלי .
אבל זה יום הולדת 16 . אני מרגישה שאני דיי בוגרת וזה גם דיי מעודד .
ירדתי למטבח וראיתי על השולחן ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך