מוצר מוגמר

27/03/2016 747 צפיות 4 תגובות

היי את? שומעת? תקשיבי, תקשיבי טוב זה ישתלם לך.
את קיבלת אותו מוצר מוגמר.
אני הכרתי אותו כשהוא עוד לא היה מלך היופי כמו שהוא עכשיו. אני קיבלתי אותו שבור. מפורק. מבואס. בתחושה שאין סיבה לחיים.
קיבלתי אותו עייף מבחורות שמבטיחות מילים דמיוניות. קיבלתי אותו מותש ממרוץ אחרי כסף ואושר. קיבלתי אותו בלי תקווה.
עזרתי לו.
הכרחתי אותו לאכול וכשהוא לא רצה בטענה שהוא שמן מידי אמרתי לו שיאכל בריא ויילך להתאמן אחר כך. והתוצאה עכשיו שהוא הגבר הכי בנוי וחתיך שיכולת לחלום עליו.
הכרחתי אותו לצאת, וכשהוא לא רצה בטענה שלא אוהבים להיות בחברתו הוצאתי אותו ועשיתי אותו בחור כיפי שרוקד ושותה כדי להנות ולא כדי לברוח. התוצאה עכשיו שיש לו יותר חברים ממה שאי פעם יהיה לך.
אמרתי לו לדבר איתי. וכשהוא לא רצה בטענה שהוא סתם חופר אמרתי לו שאני מעדיפה שיחפור לי במקום שיחפור את הקבר לעצמו. התוצאה של זה שעכשיו הוא הכי כנה איתך בעולם.
התקרבתי פעם אחרי פעם כדי לחבר את החלקים שבליבו. וכשהוא דחה אותי בטענה שזה כואב מידי הבטחתי לו שאני אעשהאת זה בעדינות. התוצאה של זה שהיום? היוץם קיבלת מוצר מוגמר.
קיבלת את הבחור החתיך והיפה, החברותי והשמח, הכנה והשלם והאמיתי והאוהב שאני עמלתי קשה מאוד לבנות.
קיבלת צ׳יפס באריזה מרשרשת ויפה.
קיבלת שוקולד בעטיפה אדומה.
קיבלת מוצר מוגמר.
תזהרי לפגום לו באיכות! כי אני לא כמו כל החברות שמבטיחות שתקבלי שירות מצויין אם הלקוח יתלונן. בפירוש, אין לך על מה להתלונן.
ואם יש לך? כנראה שזה פגם שאת יצרת. ולא רק שלא תקבלי החזר, את גם תקבלי קנס.
קיבלת מוצר מוגמר.
תשמרי עליו.
שברת? שילמת.


תגובות (4)

וואו מהמם

29/03/2016 15:46

וואו מהמם

29/03/2016 15:47

אולי תהפכי את זה להקדמה לסיפור? תספרי את התהליך שהוא עבר ומה היא עשתה למענו

29/03/2016 15:48

רעיון טוב.. אבל אני כבר כותבת איזה שלוש סיפורים בו זמנית.. אולי בהמשך

30/03/2016 15:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך