מזוודת הזמן האבודה – פרק 1

time machine123 23/09/2018 394 צפיות אין תגובות

התאומים אשד ומפל , בני שלוש עשרה תהו לאחרונה מי זאת הייתה הסבתא הרבתא שלהם שאותה הם לא הכירו מעולם.

כי היא נפטרה לפני הרבה שנים , והם שאלו שאלות רבות לגבי הדמות הבלתי ידועה.

רק שבשנה האחרונה כשהם חגגו את יום הולדתם המשותף , כשמלאו להם שלושה עשרה שנים מאז יום היוולדם.

יום אחד ביום בהיר ויפה , האחים התאומים לבית משפחת סיאני החליטו לחקור את העניין לגביי הסבתא רבתא שלהם.

הם פגשו את התאומים לבית משפחת דהרי , גפן וכפיר שגם יצאו לחקור על סבא רבא שלהם שהם מעולם לא הכירו.

מפל , שהייתה ילדה סקרנית מטבעה התלהבה כשהיא ראתה את גפן לראשונה.

היא חייכה אליו והוא חייך אליה.

הייתה ברורה ההיכרות הזאת איתם, הם הבינו שיש להם מטרה משותפת ושהם גם סקרניים לדעת על הסבא הרבא שלהם שנפטר עוד לפני שהם נולדו.

" איזה יופי! גם אנחנו לצערי לא הכרנו את סבתא רבתא שלי מצד האימא. אני מאוד סקרנית לדעת מי זאת הייתה . רק סיפרו עליה בקצרה ומיעטו לדבר עליה בנוכחותי. אני לא ממש מכירה את הסבתא של אימא שלי. אבל אומרים שהיא הייתה אצילית כזאת , נשמה טובה , עמוד התווך של הבית.

וזהו , אני לא יודעת שום דבר עליה." קראה מפל בהתרגשות.

" זה אומר שאתם גם מעוניינים לגבי הסבא רבא שלכם. אם כן , נצטרף אליכם ונגלה ביחד את הסבא רבא שמעולם לא הכרנו.

מקובל עליכם?" שאל גפן וקרץ לעבר מפל , שהחזירה לו מבט מובך.

" כן , בוודאי . נצטרף אליכם . רק שההורים שלנו לא ידעו שנעלמנו. אני זורמת איתכם , לאן שתחליטו ללכת , אני אחריכם. " אמרה מפל בהסכמה.

אשד תקע בה מבט ממושך . " מה , השתגעת? ההורים לא יתנו לנו לצאת מן הבית בלי רשות.

אני במקומך , הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מתחבר לנערים שאני בכלל לא מכיר." התנגד אשד.

מפל לא התרגשה בכלל והמשיכה לבהות על גפן.

" אז אומר שאתם מצטרפים?" שאל כפיר בנימה רכה ואז רק הבחין שמפל חייכה לעברו.

" כן!" צעקה מפל בהתלהבות לעברו . אשד הביט בה במבט ממושך ושתק.

" לא!" צינן אשד את האווירה ועשה פרצוף.

" למה אחיך מתנגד? האם זה מפני שהוא פחדן?" התבדח כפיר והביט בו בגיחוך.

פתאום הם פגשו בדביר , ילד כבן ארבע עשרה. שסימן להם שאף הוא מתעניין לדעת מי זאת הייתה סבתא רבתא שלו.

" אני יכול להצטרף?" שאל דביר בביישנות וכשהוא הבחין במפל שלא הפסיקה להסתכל עליו.

הוא הסמיק קלות ושתק.

" בטח , בוא תיקח כרטיס מועדון וזהו!" קרא אשד בציניות וצחק צחוק עליז.

" אתה רוצה באמת להצטרף?" הקשה עליו כפיר והביט בו במבט מלא פליאה.

" כן , אני מאוד רוצה. עדיין יש מקום בקבוצה למישהו כמוני?" שאל דביר בביישנות.

" כן , אתה יכול להצטרף." אישר גפן עם חיוך . מן הרגע הראשון הוא סימן את דביר כחבר הכי טוב שלו.

" תודה רבה . אני לא אשכח לך את זה." ענה דביר ברגשות תודה ונאנח.

הוא ניגש אל גפן כדי לחבק אותו, אבל גפן התרחק ממנו כי הוא לא אהב בכלל חיבוקים.

" אין בעד מה." קרא גפן בחיוך מאולץ.

כשהם התחילו ללכת ביחד , הם ראו בהמשך הדרך חנות ומעליה היה שלט שעליו היה כתוב " שנת 1965" הם הביטו זה בזה בפליאה ולא הבינו מה זאת הייתה החנות המסקרנת והמוזרה.

כשהם נכנסו לתוך החנות , המוכר הביט עליהם במבט ממושך.

" אנחנו מעוניינים לגבי מזוודה אחת שם בצד. היא נראית מאוד ישנה. " קראה מפל בחיוך סקרני.

" זאת מזוודה בת יותר מאלף שנים , לא כל אחד יודע להפעיל אותה. זאת מזוודה כזאת מיוחדת , שמאפשרת לנסוע בזמן.

אם אתם מעוניינים לקנות אותה , אז אני אמכור לכם אותה במבצע חד פעמי.

מה אתם אומרים?" שאל המוכר , הוא ציפה לתשובה.

" זאת מזוודת זמן? שאני אבין? אתה מדבר ברצינות או שאתה צוחק?" שאל גפן ברצינות תהומית.

" איזה שטויות , אני לא מאמינה לכך שהיא יכולה לגרום לאנשים לנסוע בזמן." אמרה מפל והביטה על מוכר כאילו הוא הרגע נפל מהירח.

" זה לא שטויות , זאת מזוודת זמן מאוד עתיקה שיכולה לגרום גם לכם לנסוע בזמן!" התעקש המוכר אבל החבורה הביטה בו בחוסר אימון, נדמה שהיא לא קונה את הסיפור של המזוודה שמאפשרת לנסוע בזמן.

עיניו של כפיר האירו. חלומו עומד להתגשם. הוא היה מאוהבי סרטי המדע הבדיוני והז'אנר הזה היה מועדף עליו.

" אני רוצה לראות שהיא פועלת , ואז אני אולי אאמין לך. לא נתקלתי עדיין במזוודה שמאפשרת לבני אדם להגשים את הבלתי אפשרי : לנסוע בזמן!" קרא כפיר בהתלהבות.

המוכר לקח את המזוודה ופתח אותה לרווחה.

מן המזוודה עלו אורות משונים וצבעוניים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך