מחנה האהבה פרק 4:

19/10/2013 699 צפיות אין תגובות

פרק 4 :
"אהובתי אני .. אני חולה אני לא מרגיש טוב אני מצטער שאני לא יכולה לעשות איתך את היום , הכיף הזה .. אני ממש מצטער ו…"
"תגיד אתה נורמאלי ??!" קטעתי אותו
"אתה כל כך לא צריך להצטער על זה שאתה חולה אני עולה אליך עכשיו לראות את אתה מרגישהביי !"
"ביי " הוא ענה בקול צרוד ..
עליתי אליו לחדר בתקווה שאני לא יתבלבל עוד הפעם בין החדרים קיבלתי אסאמאס מנעם
– נסיכה שלי את לא מבינה איזה הפתעה אני עומד לעשות לך מקווה שתופתעי – לא ידעתי מה הוא הולך לעשות אבל התרגשתי.
הגעתי לחדר של הבנים והוא היה שם לבד לא הבנתי למה כל הבנים מזניחים אותו ולא מטפלים בו כשהוא חולה !!
"נסיך שלי איך אתה מרגיש?!"
"יותר טוב אני חושב שיש משהו שאני רוצה שתדעי.."
"מה מה קרה ?! חלית במחלה קשה ?! אתה עומד למות?! אתה עוזב אותי ?!?!?!? " הייתי בפאניקה נהייתי אדומה !!
"תרגעי היסטרית !!! אני לא באמת חולה … " חח!! ;)
"מממממממה!?"
"אחיך ביקש ממני לעשות את עצמי חולה בישביל שהוא יפתיע אותך .."
"גם לי הוא אמר שהוא יעשה לי הפתעה .. אבל מה הוא תכנן לעשות!?"
ואז זה קרה!הייתה דפיקה בדלת וזה היה נעם !!! כל כך התרגשתי קפצתי עליו משמחה ודנקן חייך והיה מאושר שהצליח לעבוד עלי..
"נעםםם !!!!! כל כך התגעגעתי אליךך עאעאעאעאע !!! 3> 3>"
"נסיכה שלי אולי זה שלושה ימים אבל בישבילי זה הרבה יותר הייתי חיייב להרגיש אותך לשמוע אותך להריח אותך כי כל כך התגעגעתי לאחותי האהובה !! דרך אגב ההורים מוסרים ד"ש!"
"יואיו נעםם הרגת אותי כבר חשבתי שקרה לדנקן משהו דרך אגב דנקן נעם נעם דנקן ..":)
"כן כן אני יודע יש לך בחור טוב את ביידיים טובות ."
"היי אחי " אמר דנקן
"היי גבר תודה על השיתוף פעולה .. " אמר נעם וחייך ונתן חיבוק לדנקן אתם יודעים חיבוק גברים כזה עם דפיקה על הגב :)
" אין ספק שהפתעתם אותי אבל מי ? מה ? איך ? למה ? חחחח אני לא מבינה !"
" אז ככה נעם התקשר אליי ו."
"רגע רגע רגע רגע מאיפה יש לו את המספר שלך ??" קטעתי את דנקן ..
"זוכרת כשדיברת איתי וסיפרת לי על דנקן לא פיספסת אף פרט היית כל כך נלהבת ואמרת לי את שמו שם משפחתו ואפילו את עיר המגורים שלו .." נעם אמר
"ו..??" שאלתי…
"בישביל זה יש 144" אמר נעם בציניות ..
"אפשר להמשיך ?" שאל דנקן
"כן" עניתי
"נעם התקשר אליי ואמר לי שהוא רוצה להפתיע אותך והוא ביקש ממני שאני ישחק אותה חולה בישביל שתעלי אלי לחדר והוא יוכל להתגנב בלי שתראי אותו ואל תדאגי היום הכיף שלנו ידחה למחר .. "
"מחר ?! מחר אני לא יכולה אני הולכת לשופינג עם הבנות .."
"אז מחרותים" אמר דנקן ונתן לי נשיקה "
ישבנו אני נעם ודנקן דיברנו ודסקסנו.. ואז הייתה דפיקה בדלת אלו היו ה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך