זאת הפעם הראשונה שאני ממש כותבת מקווה שתאהבו!!! אני ישמח שתכתבו לי תיקונים, הצעות , שיפורים. תודה מראש. :) הפרק הראשון יהיה בקרוב.

מחנה הקיץ שלי-הקדמה והצגת הדמויות.

14/07/2017 548 צפיות אין תגובות
זאת הפעם הראשונה שאני ממש כותבת מקווה שתאהבו!!! אני ישמח שתכתבו לי תיקונים, הצעות , שיפורים. תודה מראש. :) הפרק הראשון יהיה בקרוב.

*הקדמה*
איליין דאנברס היא ילדה יפה שכולם אוהבים.
בקיץ הזה היא החליטה לנסוע למחנה קיץ לבד. שם היא תפגוש אנשים חדשים, חברות חדשות וקשיים חדשים.
מי יהיה במחנה?מה יקרה שם?ואיך היא תתגבר על כל הקשיים?

*הצגת הדמויות*
היי אני איליין דאנברס בת 16.יש לי שיער שחור ועיניים חומות.
אני הילדה הכי קטנה במשפחה, לפני יש את נייט ודוריאן אחי המושלמים, הם יעשו הכל בשבילי ואני בשבילם.
אני אוהבת לעשות קניות, להיות מחוברת להכול ולהפגש עם החברה הכי טובה שלי קליאו. שתינו עושות הרבה שטויות וצחוקים, היא תמיד יודעת מה לעשות ולהגיד כדי להעלות חיוך על פני.

היי אני נייט דאנברס בן 22 יש לי שיער שטני ועיינים חומות .
אני אחיהם הגדול של דוריאן ואיליין ואני יעשה הכל בשבילם. אני אוהב לבלות עם חברים ולקרוא ספרים.

היי אני דוריאן דאנברס בן 18 וחצי אני הבן האמצעי (המילוי של הסנדוויץ) יש לי שיער חום ועיינים חומות ממש בהירות.
אני אוהב לשחק משחקי מחשב ולהיות בקשר עם כולם.

היי אני קליאו האנס הBFF של איליין . אני בת 16 ויש לי שיער בלונדיני ועיינים כחולות.
אני ואיליין אוהבות לעשות הכל ביחד היא תמיד יודעת לגרום לי להרגיש יותר טוב. אני לא יודעת מה אני יעשה בלעדיה בזמן שהיא תהיה במחנה, אבל תהיו בטוחים אני יחפור לה מתי שהיא תוכל.:)

דמויות נוספות בהמשך….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך