אנג'ל
המשך יבוא...

מחסל בע"מ-פרק 21

אנג'ל 17/03/2012 790 צפיות 10 תגובות
המשך יבוא...

בעודם שוכבים במיטה,כשאן שוכבת וג'ק שוכב כשראשו מעל ראשה.הוא הביט בעיניה,כשאן מחייכת אליו והוא מחייך אליה בחזרה.
"לא האמנתי שתחזור אליי.."אמרה,כשהוא מלטף את פניייה.
"אן,הייתי בדרכי לחסל את אביך,אבל..אייכשהו,זה גבר עליי."אמר בפנייה.
"אמרת בפניי שאתה שונא אותי."אמרה מביטה בו בעיניים דומעות,כשהוא מנגב את הדמעות מעינייה.הוא לא היה מסוגל לראות אותה בוכה.זה הכאיב לו.במיוחד שהוא יודע שזה בגללו.
"אני אידיוט."אמר,בגלל האגו המטומטם שלי והנקמה כמעט איבדתי אותך."
"באמת התנהגת כמו אידיוט."אמרה.
"אני באמת אידיוט,מאוהב.הייתי נותן לך את החיים שלי,אן."אמר
"כמעט הרגתי אותך עם הסכין שלי.."אמרה בפניו.
"את יודעת מה?ייחלתי לזה באותו רגע.התפללתי שהסכין הזו תינעץ לי בלב.כבר לא היה איכפת לי.אם כבר הסתכנתי בלאבד אותך,העדפתי את המוות."אמר,כשכבר לא יכול היה להתאפק.אן חשה את מגע שפתיו על שפתייה.נשיקה עדינה,שהלכה ונהייתה חזקה מרגע לרגע.
הם החלו מתנשקים.כשהנשיקות בניהם הפכו חזקות יותר מרגע לרגע.
כשבין לבין דיברו על החתונה שלהם.
"אני לא רוצה אירוע גדול.."אמר ג'ק..
"כן."ענתה אן,"משהו קטן.סימלי."
"יש לי רעיון.בואי נברח ונתחתן."אמר בפנייה.מסיט את השיער מעינייה.
"תשמע..אתה רומנטי,בצורה שלא תיאמן."אמרה,כשמה שאמר קודם כבש את ליבה.
"אני?"קרא.."רומנטי?"
"איין לך מושג."אמרה.
"טוב,"קרא,"שיהיה."
כשברגע לאחר מיכן הם היו עסוקים במעשה האהבה שלהם.
"התגעגעתי אלייך.."לחש,כשהוא נוגע ברגלייה והיא מעבירה את ידה על החזה המוצק והשרירי שלו.ידו,ליטפה את פנייה,וירדה אט אט אל כתפייה,החזה שלה..הוא החל לנשק את צווארה.נשיקותיו היו עזות,כשהיא מנשקת את צווארו,חשה בדופק המתגבר בצווארו,כשנשימותיו מתגברות.הוא נגע בשיער השחור הארוך שלה,והגניב עוד נשיקה עזה.המגע שלו היה חזק ועם זאת גם רך ועדין.
כשלאחר מיכן שכבו במיטה כשהם מביטים זה בזו ואוחזים ידיים,ומביטים זה לזו בעיניים.
"אני אוהבת אותך.."אמרה כשהוא מנשק לה את גב היד.ג'ק חייך אלייה חיוך קטן.
ולאחר מיכן נגע בפנייה.
"אם מישהו רק ינסה לפגוע בך,אני אהרוג אותו."אמר בטון מאיים.
"זה לא כמו שתגיד:בואי נלך לעשות קעקועים עם השמות שלנו."אמרה,נוגעת בשיערו.
"אין צורך."אמר,"השם שלך צרוב בלב שלי.הוא לעולם לא ימחק משם."
"הרעיון שנברח ונתחתן דווקא מצא חן בעיניי."אמרה.
"באמת? אהבת אותו?"שאל.
"מה חשבת? שכל הנשים אוהבות חתונות גרנדיוזיות ודביקות? אני רוצה קצר ולעיניין."אמרה,"בלי דרמה."
"בחורה כלבבי."אמר.."מההתחלה ידעתי שאת בחורה כלבבי,אן."
כשבבוקר, לאחר ששוב התנו זה בזו אהבים.נכנסה אן לחדר המקלחת,מביטה בטבעת היהלום המדימה,כשהיא מחייכת לעצמה,כשלפתע חשה את שפתיו הבשרניות של ג'ק מנשקות את צווארה.הוא הצטרף אלייה למקלחת בוקר מרעננת.כשהיא מסתובבת אליו.
"כן,מר גבוה ,שרירי ויפה תואר..אתה לא מסוגל להיות בלעדיי דקה.מה?"אמרה.
"לא. אני לא מסוגל להפסיק לגעת בך."הוסיף לנשק אותה.כשהוא יודע כי דבר לא יפריד בניהם עכשיו.
יצאו שניהם לדרך.לחפש בית חתונות שיחתן אותם במהירות הבזק.
אך,קודם לכן,הם חיפשו טבעות נישואין.


תגובות (10)

מהמם!!!

18/03/2012 11:11

מדהים !!!!! הורס !! אני מאוהבת בסיפור :) תמשיכי

18/03/2012 11:31

יש לי רק מילה אחת כתגובה: מ-ד-ה-י-ם!!!!!!!!!!!!!!!!

18/03/2012 23:48

מסכימה עם המגיבות הנ"ל ואומרת "מקסים♥ וכמובן מבקשת המשך ♥ תודה ובקר נפלא ממני בקי ♥

19/03/2012 00:50

נכון שג'ק הוא המאהב הרומנטי בה' הידיעה?

19/03/2012 02:56

כן.. מאד!! טיפה נמושה בגלל הבכיות..אבל הוא כזה ממי שאני סולחת לו!!!!

19/03/2012 04:13

אין על ז'ק ולו מלה רעה ואגב בנות את אוהבת הכי בעולם את השם "ז'ק" אז אנא תנו לו את הכבוד המגיע לו ☺☺☺☺☺☺☺☺☺
ממני בקי ♥

19/03/2012 04:20

מרב שהתרגשתי מהשם ז'ק כמובן טעיתי בתגובה אני כמובן התכוונתי לכתוב אין מלה רעה וכ' ואגב בנות אני אוהבת הכי הכי וכו' סליחה

19/03/2012 04:24

הוא לא נמושה!..הוא אמנם קשוח,אבל עם לב רגיש.ובנוסף לכך,הוא מאוהב בה נואשות.

19/03/2012 04:41

בנות יקרות אוי ואבוי מי שתכנה את ז'ק נמושה הוא ממש לא כזה הוא מקסים אוהב וכו' ממני בקי ♥♥

19/03/2012 04:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך