אנג'ל
המשך יבוא...

מחסל בע"מ-פרק 23

אנג'ל 20/03/2012 832 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...

"אני אהיה בסדר,"אמרה,כשחצי שעה לאחר מיכן היא התאוששה מעט ונכנסה למקלחת בכדיי לשטוף פנים ולצחצח שיניים.
אן יצאה לה לסיבוב בעיר,הכדיי להתאושש מהבחילות הנוראיות שתקפו אותה,בעוד ג'ק ישב ליד השולחן מעיין בעיתון הבוקר,מחפש דירה עבור שניהם.
היא נכנסה לבית המרקחת הקרוב,כשהיא לוקחת איתה משככי כאבים וכדורים נגד בחילות,כשהיא חולפת על פניי מדף בדיקות ההריון הביתיות.
ג'ק הוסיף לעיין בעיתון כשלפתע הבחין בכתבה בדף השלישי.
"עדיין לא נפתרה תעלומת הרצח של משפחת טיילר בתחנת הדלק.."כך היה כתוב בכותרת.כשרוב הכתבה היה כתוב עליו.על ג'ק.שאיש,איינו יודע על זהותו.ואיש אינו יודע כייצד הוא נראה כיום.
ג'ק הוציא את הטלפון הסלולרי שלו מחייג לאחותו,ג'ניפר.
"ג'ן?"פתח את השיחה.
"ג'ק חמוד,זה אתה?"שאלה אותו.
"כן,"ענה,"זה אני."כשהוא כמובן,מעולם לא סיפר לה על עיסוקו.היא איינה יודעת שהוא רוצח בשירות המדינה.וגם אינה יודעת שהוא יצא למסע הרג בשם הוריהם.ג'ניפר חיה בלוס אנג'לס.היא נשואה ויש לה 3 ילדים,שלא כולם מכירים את הדוד, ג'ק.היא לא יודעת שגם הוא התחתן לא מזמן.
"מה שלומך,קרן אור שלי?"שאלה.
"ג'ן,אל תקראי לי כך.אני לא ילד בן 5."קרא.היא נהגה לקרוא לו כך כילד קטן.
"מה שלומך?מזמן לא התקשרת."אמרה,"מה חדש בחייך?"
"לא תאמיני אבל..התחתנתי."סיפר לה.
"מה??!"קראה,"ג'ק טיילר אתה עובד עליי?"
"אני רציני."אמר.
"מתי?"שאלה.
"לא מזמן."סיפר.
"ואייך היא?..אישתך?"שאלה.
"היא מדהימה.אני מת עלייה."סיפר לאחותו.."ראית את הכתבה שעשו עליינו בעיתון הבוקר?"
"כן."ענתה,"נחרדתי לקרוא על זה.רק שתדע,כל פעם שמגיע יום ההולדת של אימא,או אבא אני נתקפת דיכאון.הרופא רשם לי כדורים נגד דיכאון."סיפרה לו.
כשמספר דקות מאוחר יותר,ג'ק הוסיף לעיין בעיתון.
"מה אתה עושה?"חיבקה אותו אן לפתע,מאחור..
"מחפש לנו דירה.."הסתובב אליה,כשהיא מתיישבת על ברכיו,"מה קנית?"
"סתם..כדורים."ענתה,"נוגדי בחילות,כדורים נגד כאבים וחום."
"את מרגישה יותר טוב עכשיו?"שאל.
"כן,"ענתה בחיוך,כששניה לאחר מיכן,התנשקו בלהט.
מאוחר יותר,הם יצאו לטייל העיר הגדולה.את ארוחת הצהריים העבירו במסעדה יוקרתית.
כשבוקר לאחר מיכן,אן קמה לפניו ונכנסה לחדר האמבטיה,כשג'ק עדיין ישן.
היא החליטה לבצע את הבדיקה שקנתה בבית המרקחת,בכדיי לדעת,האם היא בהריון,או לא.
במשך מספר שניות,היא ישבה והמתינה על האסלה הסגורה,כשהיא יושבת עלייה ככיסא.
אן הרימה את המקלון,כשלפתע הבחינה בשני קוים אדומים,ברורים כשמש.
"אני בהריון."חשבה לעצמה,כשהיא חושבת על דרך לספר על כך לג'ק.
שלוש דקות לאחר מיכן ג'ק התעורר ונכנס לשם בכדי לצחצח שיניים,כשהיא מראה לו את הבדיקה.
"מה זה אומר?"הוא שאל,כגבר טיפוסי.
"שני פסים!"קראה,"אני בהריון."
"את מה?"קרא כשהלב שלו פועם בקצב מהיר מין הרגיל.
"אני בהריון ג'ק!"היא קראה..כשהוא מנסה לעכל את מה שסיפרה לו.זה,מאוד נגע לליבו.אך,הוא לא הגיב ברגע הראשון.זה היה רגע מאושר מהול בעצב.כיתום,כל מה שאי פעם רצה הוא שתהיה לו משפחה.וכאדם בוגר,כעת עומדת להיות לו משפחה משלו.הוא עומד להיות אבא.ג'ק הביט בה המום.
"תגיד משהו.כל דבר."אמרה,כשהוא לוקה בהלם קל.הוא לא הבין פתאום,מה נפל עליו.
"אני אוהב אותך,"זה מה שהצליח לומר,בתוך ההלם שלו.עיניו ריצדו,הוא נגע בפנייה.אן קבעה תור לרופא נשים.בכדיי לאמת שכן מדובר בהריון.
"קבעתי תור לרופא."אמרה,כשהוא מביט בה בעיניים בוחנות.
"מתי הולכים?"שאל,כשהיא מתלבשת.
"עכשיו."אמרה,יש כאן מרפאה לפוריות האישה והגבר במרחק כמה בלוקים."אמרה,כשג'ק מתיישב.
הוא עדיין לא קלט מה קורה.מאוחר יותר הם ישבו בחדר ההמתנה,כשאן מעיינת במגאזין אופנה וג'ק נשען לאחור,נוגע ברגלה של אן.היא חייכה אליו,במבט כל כך כובש שגרם ללב שלו להחסיר פעימה.
הוא אולי לא אמר דבר,אך ניתן היה לראות הכל בעיניים שלו.
"אן טיילר?"קראה האחות בשמה.
"זה אנחנו,"ענתה כשהם קמים מהכיסאות עליהם ישבו.
אן נשכבה על המיטה כשהרופא מרח ג'ל על מכשיר האולטראסאונד ובדק אותה.
"אני רואה את הלב פועם.."אמר הרופא כששניהם מביטים על הצג.ידו של ג'ק נאחזה חזק בידה של אן.הם הביטו זה בזו.אן חייכה אליו,מאושרת.ג'ק הביט בה וחייך חיוך קטן.לפתע,ללא הסבר,הוא פשוט קרן.
"מזל טוב! אתם בהריון."קרא הרופא.
כשלאחר מספר רגעים יצאו שניהם מהמרפאה.
"עיצרי רגע."אמר ג'ק.
"למה?"שאלה אותו,כשהוא יושב על ברכיו ומנשק לה את הבטן ואז ללא מילים,התרומם אליה ונישק אותה בלהט כה רב.הייתה בו התרגשות עצומה,אך כמו כל גבר קשוח וחסון,הוא לא ידע אייך להביע את זה.סוג זה של התרגשות היה כה זר וחדש בשבילו.
"אני אוהב אותך.."הוא שוב אמר.."אני כל כך אוהב אותך.." מחייך אליו,"אני אעשה הכל בשבילך ובשביל ג'ק ג'וניור."
"ג'ק ג'וניור?"פרצה בצחוק כברגע שלאחר מיכן גם הוא פרץ בצחוק.


תגובות (3)

וואו יפה :) ידעתי שהיא בהריון :) תמשיכי

20/03/2012 08:12

מהנמם!!! אני גם רוצה בעל.כמו ג'ק..רומנטי כמו שאני אוהבת!!!!

20/03/2012 08:42

מ-ד-ה-י-ם!! וצפוייייי!!!!!!!! כל כך רומנטי אהבתי ואני מחכה כמו עוד רבים אחרים להמשך!!!!!

20/03/2012 09:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך