אנג'ל
המשך יבוא..

מחסל בע"מ-פרק 26

אנג'ל 21/03/2012 872 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא..

ג'ק שכב על הריצפה,מחוסר הכרה.
אחד מאנשיו של רייבסון ניגש אליו בכדי לקחת אותו אל תא המעצר האחוזה,כשלפתע חש באחיזת ידו החזקה של ג'ק,שתפס את רגלו ושבר לו אותה.
כשהוא מניח ידיו סביב צווארו וחונק אותו.
"תן לי את המפתח!"פקד עליו ג'ק.
"לא אשחרר אותך."אמר באיש.
"יש לך משאלת מוות?"שאל אותו ג'ק.."אני אחסל אותך ומשפחתך."
"לא!"קרא האיש,חרד לחיי משפחתו.
"שחרר אותי."פקד עליו ג'ק וחיזק את אחיזתו סביב צווארו,"אלא אם כן אתה רוצה להפוך את ילדייך ליתומים ואישתך לאלמנה."
האיש המבוהל שיחרר את ג'ק משלשלאות הברזל,כשג'ק מתרומם,סובל מפציעות וכאבים עזים.אותו גנגסטר שלף אקדח בכדי לירות בגבו של ג'ק,אך הוא הקדים וירה בו מרחוק.
לאחר מיכן התקדם ג'ק אל רייבסון.כשהוא מעדכן את אנשיו בקשר למיקומו.
ג'ק ניגש למשרדו של רייבסון,לאחר שניטרל את האבטחה הכבדה עליו,והתיישב ליד המחשב שלו,בכדי לשלוף מישם את הקובץ על פיתוח הנשק,בו עסק רייבסון שנועד להשמדה המונית.
הוא ניסה,המון קודים וסיסמאות עד שעלה עליהם.בעזרת שולף הסיסמאות המשוכלל שלו.
" אורניום?פלוטוניום?"התפלא ג'ק כשראה את הנתונים על גבי המסך," אלוהיי!הוא מתכוון לבנות נשק גרעיני ולמכור אותו לגורמים עוינים"! הוא הספיק להוריד את הקובץ לדיסקאון קי שלו ושם אותו בתוך הנעל שלו.הוא לקח עוד דיסק לשם גיבוי.ג'ק ידע כי הוא עומד להסתבך אם ייתפס.
כשלפתע חש מגע קר של מתכת על רכת ראשו.
"קום לאט לאט מהמחשב והרם ידיך למעלה."פקד עליו,רייבסון.
ג'ק קם מהכיסא מרים ידיים מסתובב אליו.רייבסון שלף את הדיסק שהחביא בחולצתו,מכוון אליו אקדח טעון.
"לא ידעתי שאתה מרגל,ג'ק."אמר רייבסון.
"למען האמת,גם את זה אני עושה."הודה בפניו.
"אתה יודע מה עונשו של מרגל,ג'ק?"שאל רייבסון.." העונש על ריגול הוא מוות.וזה מה שאתה עומד לקבל."
רייבסון התכוון לירות בו.
"לא אבא!"נשמע לפתע קולה של אן.
"אנני?"קרא רייבסון,"מה את עושה כאן?"
"אן!"קרא ג'ק,מתכוון לשאול את אותה שאלה בדיוק.
"באתי לעצור בעדכם."קראה.
"מה??"קראו שניהם.
"באתי לעצור אותך מלהרוג אחד את השני."אמרה מנסה להפריד בניהם.
"זה ביני לבינו,מתוקונת."אמר לה אביה.
"מתוקונת?"התפלא ג'ק.
אל אולם נכנסו עוד מאנשיו של רייבסון.ג'ק חיסל אותם אחד אחד בלי למצמץ.החל שם קרב יריות אכזרי.
"אן!"קרא ג'ק,"הסתתרי!"כשהיא ניגשת הצידה למקום בטוח.
הוא התכוון לירות ברייבסון,לא שאז,נגמרה לו המחסנית.
ג'ק,התכוון להוציא מחסנית נוספת מכיסו,אלא שאז נשמעה יריה.
ג'ק צנח ארצה כשכתם דם,מכתים את חולצתו הלבנה.
"ג'ק!!"קראה אן רצה אליו.
"אן…."מילמל ג'ק,כשדם בגרונו,"אני…"
"אני לא כועס עלייך.."אמר שוב,נושם בכבדות.
"אל תשנא אותי ג'ק.."אמרה.
"לשנוא אותך..?"התנשם.."אני מאוהב בך עד מעבר לראש."
"מה לך ולו,אנני?"שאל אותה אביה.
"אני אוהבת אותו,אבא."אמרה בדמעות.
"הוא רוצח,אנני."אמר לה אביה.
"לא!"קראה,"אתה רוצח.הרגת לו את המשפחה כשהיה ילד קטן."
"ילדה חוצפנית!"קרא רייבסון,"את מעדיפה אדם זר על פניי אבא שלך!"
"הוא בעלי,ואני אוהבת אותו!"קראה,כשג'ק שומע הכל.לאט לאט,מאבד את הכרה.נגמר לו החמצן.
שוטרים פדרליים פרצו אל האולם ועצרו את אביה.רייבסון לא ידע כי היה על ג'ק מכשיר ציתות.וברגע הפנוי שהיה לו,הוא הזעיק אותם.הדיסקאון קי שלו היה כעת בכיס שלו.אן,מסרה אותו לידייהם.
"תודה,מיס."הודה לה אחד מהם.
"לאן אתם לוקחים את אבא שלי?"שאלה אן.
"גבירתי,אביך חשוד בפשעים חמורים מאוד.הוא צפוי למאסר ארוך ואף לעונש מוות."אמר אחד השוטרים.לוקח אותו משם.
כשכעבור מספר דקות הגיע לשם צוות פראמדיקים עם אלונקה.
אן אחזה חזק בידו של ג'ק.
"הוא יהיה בסדר?"שאלה את הצוות שטיפל בו בשטח,בעוד הפראמדיק שם לו מסכת חמצן.
"תיראי.."אמר הפראמדיק," יש לו פציעת לב.כרגע,הגשנו לו טיפול ראשוני שכל פצוע מקבל בשטח,נדע מה קורה איתו רק בבית החולים."אמר כשהוא מניח תחבושת על החזה של ג'ק.
"אל תמות,ג'ק.."אמרה כשידה אוחזת בידו.והיא כולה דרוכה ומודאגת.
אך,ג'ק ידע שזה עלול לקרות.הוא לקח את זה בחשבון.זו עבודה עם סיכון רב.


תגובות (3)

פליז פליז שהוא לא ימות !! תמשיכי

21/03/2012 14:54

לאאאאאאאאא!!!
אני לא רוצה שג'ק ימות!!
פליז תמשיכי!!!!

21/03/2012 15:21

רעעהההההההה!!!!!!! העלת שני פרקים אבל השארת אותי אישית במתח לא נורמלי אני מתה אבל פשוט מתה לדעת מה שלומו של ג'ק!!!!!!!! פליז תעלי פרק במהירות, בבקשה!!!!!!!!

22/03/2012 00:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך