אנג'ל
המשך יבוא..

מחסל בע"מ-פרק 6

אנג'ל 14/02/2012 917 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

אן ניסתה להבין אייך עובד הראש של ג'ק.
הם הוסיפו לנסוע במדבר.חם,השמש קופחת על ראשיהם.על פניו נראה כי הם הצליחו להפטר מהמשטרה.
"עיצרי בצד."פקד עלייה.
"למה?"שאלה.."מה קרה?"
"מה זה משנה?פשוט תעצרי.."אמר.
"ג'ק.."אמרה.
"תעצרי כבר!אני חייב להשתין!"קרא,כשהיא יורדת לשולי הדרך ועוצרת את האוטו.
ג'ק יצא מהאוטו וניגש הצידה.אן הביטה בו מהמראה.כשלאחר מיכן רכס את מכנסיו וחזר,מזיז אותה מכיסא הנהג הצידה.
"את לא צריכה?"שאל אותה.
"לא."ענתה.."אם הייתי צריכה,הייתי כבר יורדת."
ג'ק הבין,שמאבקי הכוחות בניהם הולכים להיות מאתגרים,מפני ששניהם חזקים.
עכשיו,כשהוא בכיסא הנהג,הכל תחת שליטתו.הם הוסיפו לנסוע,עד שהגיעו לחנות הנשק,עלייה דיבר ג'ק.הם חנו בצד,נכנסים אל תוך החנות.על פניו,המקום נראה נטוש.
"בוב?"קרא ג'ק למוכר בשמו הפרטי.."אתה כאן?"כשהוא אוחז בידו אקדח טעון.
מחפש אותו,כשלפתע קפץ מאחוריהם,חמוש.
"יצר ההשרדות שלך חזק."קרא בוב,מתיישב מאחורי הדלפק.
"בובי!"קרא,ג'ק."הבהלת אותי.חשבתי שקרה לך משהו!"
"כן,ג'ק.מה אתה צריך?"שאל בוב.
"אייך אתה יודע שאני צריך משהו?"שאל ג'ק.
"אתה תמיד בא אליי כשאתה צריך משהו.."גיחך בוב.
"אני זקוק לרובה,מהסוג המשוכלל ביותר.לא חשוב המחיר.חשבתי לקנות גם לבחורה משהו."אמר ג'ק,מראה לו את הכסף.
אן ישבה בחוץ בעוד ג'ק סוגר עסקאות עם מוכר הנשקים.
היא בחנה אותו.את שפת הגוף שלו.אם לומר את האמת,היא קצת חששה מפניו,עם כל המתח הזה בניהם.אבל,ספגה הכל באומץ.ג'ק עדיין לא הבין עם מי יש לו עסק.
"קחי,"נשמע קולו,כשהוא מגיש לה אקדח כסוף.
"בשביל מה?"שאלה.
"בכדי שתהיי מוגנת."אמר לה ג'ק,חמוש במשקפי השמש הכהים שלו.
מביט בה בפני הפוקר הקפואים שלו.
הוא הביט בה במבט קר.נדמה היה כי גוש אבן פועם בחזה שלו ,במקום לב.
"אתה תקשיב לי,חתיכת מנוול!"קראה כשהיא מצמידה לצווארו סכין קומנדו גדולה ומאיימת לדקור אותו.לא היה ברור לו מאיפו הסכין הזו הגיעה אלייה.
"היי,היי.."קרא,"מה קרה לך? תרגעי.."אמר,מנסה לקחת לה את הסכין ומסובב אותה כשהוא מאחורייה מאיים עלייה מאחור עם הסכין.החל מאבק אלים בניהם.כשלבסוף הצמידה אותו אל הקיר, אך הוא הפיל לה את הסכין לריצפה.ג'ק עמד קרוב אלייה..מתנשם.נוצרה בניהם אינטימיות באותו רגע.ג'ק הביט בה במבט רציני מקרוב.עיניו ריצדו.היא נתנה בו מבט רצחני,מאיים.כשהוא מרים את הסכין ודוחף אותה לתוך היד שלה.
"קדימה,"אמר,"תדקרי אותי..אם יש לך אומץ."כשהיא חשה את נשימותיו על צווארה.כשהיא מצמידה את הסכין לחזה שלו.
"יש לך לב של אבן, ג'ק טיילר."קראה,ובבת אחת הפילה אותו לריצפה.
ג'ק קם מובס כשרגע לאחר מיכן הצמיד אותה עם הפנים לקיר,והצמיד לראשה אקדח.
"אם עוד פעם תנסי דבר כזה,אני לא אהסס לירות בך!"קרא,מאיים עלייה.


תגובות (1)

ממש אהבתי את הפרק ! חיכיתי לו (: תמשיכי את הסיפור ומהר!!!

16/02/2012 05:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך