אנג'ל
המשך יבוא...

מחסל בע"מ-פרק 8

אנג'ל 15/02/2012 945 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...

לאחר מספר איומים,שחרר ג'ק את ידיה האזוקות של אן.היא הלכה למכולת הקטנה מעבר לרחוב וקנתה לה חפיסת סיגריות.
לאחר מיכן,ישבה מחוץ לחדר.עצבנית.
"מה דעתך על הפסקת אש?"ניגש אלייה ג'ק,עם בקבוק בירה קר.
אן הביטה בו,לוקחת מידו את הבקבוק והחלה לשתות ממנו.
ג'ק התיישב לידה,אוחז בבקבוק בירה,מביט אל האופק.
"תודה על הבירה.."אמרה כעבור מספר דקות.
"זה בסדר.."אמר.
"תגיד,מה אתה מנסה להוכיח?"שאלה לפתע.
"למי?"שאל.
"לעצמך."אמרה,עדיין כעוסה.
"זה,לא עינינך."אמר.
"אתה כל כך קנאי לפרטיות שלך.מה?"קראה,"לא פלא שאתה לבד."
"תקשיבי לי.אני פועל לבד.את רק נכרית בדרכי."אמר,מביט בה בעיניו הבהירות.
לאחר השיחה על המרפסת.נכנסו שניהם שוב אל תוך החדר.
ג'ק חטף עליה קריזה ושוב הצמיד אותה אל הקיר,אלא שהמתח המיני בניהם הגיע לשיאים.
אן חשה בנשימותיו על הצוואר שלה,כשהיא מנסה להתחמק מאחיזתו.
"אני אהרוג אותך.."אמר,כשקולו מתרכך לפתע..הוא חש לכוד במבטיה.משהו,התחיל לקרות בניהם.
"יש לך דופק מהיר.."אמרה,חשה אותו קרוב אל גופה.
"זה מאקסטרים..תאבון להרס."אמר..
"אין סיכוי.."אמרה,מניחה את כף ידה על החזה שלו.."הלב שלך דוהר."
כשמספר שניות לאחר מיכן חשה במגע שפתיו,על שפתיה.היא הכניעה אותו.
כשאז,החל מנשק אותה בלהט הרגע,מצמיד אותה אל הקיר.חש בנשימותיה,כשהיא כה קרובה אליו.
"אן,"נאנח בין נשיקה לנשיקה.ליבו הלם בו,בקצב מהיר.
"מה?"שאלה,כשאז הצמיד אותה אליו,מניח ידו על עורפה,מלטף את פניה.ג'ק שתק.הוא היה עסוק בלנשק אותה.הייתה זו נשיקה מדהימה ושוברת שיאים.
מספר דקות לאחר מיכן,הם הביטו זה בזו,המומים מהעובדה שחלקו רגע כה אינטימי.
"זו הייתה חתיכת נשיקה.."אמרה אן,כשהם שוכבים זה לצד זו במיטה.לא,הם לא קיימו יחסי מין.עדיין לא.
"הרגשתי שאני לא מצליח לנשום.."אמר.."זה היה,מדהים."
אן כל כך הופתעה לשמוע אותו אומר על משהו,מדהים.
"נכון.."הסכימה איתו.הייתה לה הרגשה שהוא מעולם לא התנשק כך.מעולם,לא היה עדין עם אישה.שכן,היה עם נשים רבות בחייו,אך,מעולם לא התאהב..עם כל אישה שהיה הוא התנה בה אהבים בפראות.
"אני רוצה לנשק אותך..שוב."אמר,בקול רך.שכן,עדיין לא היה לו מושג מה זה לאהוב בטירוף.ג'ק שלח ידו לפניה,נוגע בהם בעדינות,שולח מבט לעיניה,שפתיו ננעלו על שפתיה.הוא החל מנשק אותה,בעדינות..מגעו נעם לה כל כך.כשהיא שולחת ידה לרוכסן של המכנסיים שלו.הוא שלח ידיו וחילץ אותה מהגופיה שלבשה.עד מהרה החלה אש התשוקה מתלקחת בניהם,כאש בשדה קוצים.שניהם,היו כמהים למגע.כשלאחר המעשה,שכבו זה לצד זו במיטה,מכוסים בסדין.
"מי אתה..ג'ק טיילר?"שאלה אותו,מביטה בעיניו.
"את זה תצטרכי לגלות בעצמך.."אמר,בעודם עסוקים.
"בן כמה אתה,ג'ק?"שאלה.
"עוד רגע..30."אמר,"למה?"
"ומעולם לא אהבת?"שאלה.
"לא,"ענה,"מעולם לא אהבתי."
"אז אתה לא יודע מה זה לאהוב בטירוף עד שהלב שלך כואב מרוב אהבה."אמרה,כשהוא מלטף את פנייה.
"לא.אבל,אני אשמח לחוות את זה..מתי שהוא."אמר.."אבל,אייך יודעים?"
"כשזה יבוא,אתה תרגיש את זה חזק חזק.פה.בלב."אמרה,נוגעת בחזה השרירי המוצק שלו.


תגובות (3)

אהבתי מאוד את הפרק תמשיכי :)

18/02/2012 11:07

מסכימה עם רותם הפרק נפלא וההמשך מתבקש תודה ממני בקי ♥

19/02/2012 09:20

תמשיכי

19/02/2012 09:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך