אנג'ל
המשך יבוא...

מחסל בע"מ

אנג'ל 22/01/2012 841 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

זהו סיפורו של ג'ק.בחור צעיר עם אמביציות גבוהות חוש מוסר גבוה ותאבון בריא ומפותח להרס.ערב,גשם שוטף יורד בחוץ.ג'ק ישב במפקדה שלו.כשמפקדו מתדרך אותו לפניי יציאתו למשימת ההרג שלו.כשכעבור מספר דקות,הוא יצא למשימתו,כשהוא אינו יודע דבר על האדם שאותו הוא הולך לחסל.הוא נכנס לבר לבוש יפה,והתנהג כרגיל.כל הבחורות שמו עליו עיין.הוא היה בחור יפייפה נוטף סקס אפיל וגדוש בקסם אישי מיוחד.אך,קר מזג ומניפולטיבי.כל אישה שאיי פעם הייתה איתו,סברה כי בתוך החזה המושלם שלו פועמת מכונת ירייה במקום לב.כל מה שחשב עליו הוא עבודתו.הוא עסק בחיסול חשבונות עם אנשי העולם התחתון.הרבה ראו בו את מלאך המוות.המלאך המשחית.פנים של מלאך עם נשמה קרה ואפלה.
היה זה לילה אפל.ג'ק יצא לצייד בפאב גדול וגדוש אנשים.
"מה למזוג לך?"שאלה הברמנית הבלונדינית שלבשה חולצה חושפת חזה.היה לה חזה שופע ושפתיים חושניות.כשהוא שולח בה מבטים קרים.
"וודקה מרטיני."הזמין.כשהיא מביטה בו,נמסה ממבטיו הקרים.
הוא היה לבוש כולו בשחור,כשהוא חמוש באקדח כסוף,סכין קומנדו,ובקבוק רעל.היה עליו מכשיר ציתות.הגבר יפה התואר הזה עבד בשירות השירות החשאי.מעיל העור שעטה על גופו,נתן לו מראה מחוספס,וסקסי.לאחר שסיים את התואר שלו בקרימינולוגיה הוא הצטרף לשירות החשאי,בכדי לחסל חשבונות ישנים,עם אנשים שרצחו את משפחתו.
הוא היה ילד בן 4 כשהוריו נרצחו.
היה זה ביום שטוף שמש.הם עצרו בתחנת דלק.ג'ק,שהיה אז ילד,יצא מין הרכב בכדי להטיל את מימיו.כשהיה בדרכו אל הרכב נשמע פיצוץ עז.רכבם של הוריו התפוצץ והחל לעלות באש.למזלו,הוא לא נפגע כלל,פיזית.הפגיעה הנפשית שנגרמה לו,מלווה אותו כבר 24 שנים.אחותו הגדולה ג'סי,שלא הייתה ברכב באותו יום,גידלה אותו והייתה לו כאימא.
לאחר חקירת האירוע,עלה כי לא הייתה זו תאונה,כי אם רצח מכוון.
מאז,אותו יום הוטבע בילד שהפך לימים לגבר צעיר התאבון לדם והרס.


תגובות (1)

אנג'ל היקרה!
אהבתיי מאווד את הסיפור הזה! אני מחכה בקוצר רוח שתמשיכי לכתוב! , את מסקרנת מאוד! , מתארת באופן מדויק עד שאפשר לדמיין זאת קורה….
מחחחכה כבר להמשך!!! :)

25/01/2012 05:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך