אני חדשה פה וזה הסיפור הראשון שלי (: תגידו לי מה אתם חושבים 2 תגובות וממשיכה

מיוחדת (אלין, דור ולירן) – הקדמה

15/04/2014 1323 צפיות 9 תגובות
אני חדשה פה וזה הסיפור הראשון שלי (: תגידו לי מה אתם חושבים 2 תגובות וממשיכה

היי קוראים לי אלין וויס, אני בת 16 בכיתה י'.
יש לי שיער שטני ארוך חלק, עיניים כחולות גדולות, אף קטן סולד, ושפתיים מלאות. אני שזופה ורזה אבל נמוכה ): אבל לא נורא כי למרות שאני גמדה אני מדגמנת לכל מיני חברות בארץ ובחו"ל. לא גרתי עכשיו שנה בארץ כי דיגמנתי למלא חברות ממש מפורסמות בחו"ל שהתלהבו ממני, אז אני ואמא נסענו ללוס אנג'לס ואבא שלי ואח שלי נשארו בארץ.
לחצי השני שליייי קוראים מורן כהן, אני מכירה אותה מאז שנולדתי באמת שאנחנו יודעות אחת על השנייה הכל ואין מקום שאנחנו לא ביחד. לאח שלי קוראים דין, הוא גדול ממני בשנה והוא מגן עליי כמו על תינוקת, לא נותן לאף אחד להתקרב אליי. לפעמים זה טוב אבל רוב הפעמים זה פשוט מציק .
לא סובלת ערסים !! לפני שהתחלתי לדגמן היה לי חבר ערס שרצה ממני רק דבר אחד, ובגלל שלא נתתי לו הוא הלך ובגד בי הזבל. מאז אני לא מתקרבת ליצורים האלה למרות שאח שלי ערס אבל אין עליו וגם יש לו חברה כבר חצי שנה שעוד לא פגשתי.
אני משוגעת , מצחיקה וקצת היסטרית. אני רוקדת היפ-הופ בקטנה כזה . אני עושה את זה בעיקר כי אני צריכה לשמור על כושר אם אני רוצה להמשיך לדגמן.

אני מורן כהן , בת 16 כיתה י'.
שיער חום כהה ארוך חלק, עיניים ירוקות, שזופה רזה וגמדההה.
החברה הכי טובה שלי זאת אלין וויס , ואני היחידה שהיא שמרה איתה על קשר כשהיא עזבה לשנה ללוס אנג'לס הכלבהההה . אנחנו מכירות מגיל 0 ותמיד אנחנו ביחד לא משנה מה . היום היא חזרה מחו"ל ואיייי איך שמחתייי לא יכולתי להסתדר בכלל שנה בלעדייה . אני אוהבת את אח של אלין מלפני שנתיים אבל רק היא יודעת על זה . חוץ מזה שיש לו חברה ..
אני משוגעת אבל לא כמו אלין אין לה גבולות לזאתי חחחחח

דור בביוף נשמות , בן 17 כיתה י"א .
שיער חום כהה מארינס , עיניים דבש , שזוף גבוה וגוף של גולש . חלום של כל בחורה (;
חי את החיים הטובים . שותה, מעשן, מקלל, גולש, דופק וזורק.
מכבד רק בנות שמכבדות את עצמן . אבל אף בת לא מכבדת את עצמה חוץ מאמא שלי כפרה עלייה .
דין וויס ולירן ברזילי הם האחים שלי . הכרתי אותם שנה שעברה כשעברתי תיכון . החתיכים של העיר נודר .

כפרות לירן ברזילי , בן 17 כיתה י"א .
עיניים ירוקות , עור שזוף, שיער שחור, גבוה וגוף של גולש .
ערס אורגינל (; שותה, מעשן , מקלל, דופק, זורק.
מסיבות , סקס סמים ומזרחית זה החולשות שלי .
לא מכבד בנות , בתכלס כולן אותו הדבר . מאז שאחת בגדה בי למדתי שכל הבנות זונות.
חולשה של כל בחורה נשבע אני דור ודין החתיכים של המדינה .
ביטחון בשמיים כמו שאפשר להבין .

דין וויס , בן 17 כיתה י"א .
שיער בלונדיני מארינס , עיניים כחולות, שזוף ממש כדי לא להיות לבן חחחחח , גבוה .
ערס – שותה, מעשן, גולש , מקלל אבל מאז שיש לי את דנה השתנתי אני כבר לא דופק וזורק .
יש לי אחות קוראים לה אלין . כל אחד שרואה אותה נודר שמתאהב היא הילדה הכי יפה שיש , רק מה היא אחותי ומי שנוגע בה מת . אני מכיר גברים , אנחנו עם חרא ועם היופי שלה יכולים לבוא כל מיני אפסים . מגן עלייה כאילו היא בת 5, בתכלס היא בת 16 . היום היא חוזרת מחו"ל אחרי שהיא דגמנה שם שנה .
אני דור ואלירן החתיכים של העיר, כל אחת מנסה להשאר יותר מיום איתנו מקווה שהיא תהיה המיוחדת , בינתיים רק אחת הצליחה דנה אהבת חיי (:
את דור ואלירן הכרתי שנה שעברה שניהם הגיעו חדשים לתיכון .


תגובות (9)

תמשיכיי

24/07/2014 02:07
C.C C.C

סיפור ערסים.. בגלל שאני אוהבת כאלה, אני מקווה שהעלילה היא לא ״העתק הדבק״ נשמע טוב, מחכה להמשך

24/07/2014 03:19

זה כאילו סיפורי ערסים בשלישיות?

24/07/2014 03:20

    יובלה, אולי במקום לשאול.
    תתני ביקורת?

    24/07/2014 03:22

    אחרי שקראתי את ההקדמה אני אבלע את דמעות היאוש שעומדות בגרוני ואציע לך עזרה בכדי שתוכלי לשפר את הסיפור שלך, תרצי לקבל אותה?

    24/07/2014 03:22

    שנהבה זה בדיוק מה שבאתי לעשות

    24/07/2014 03:23

    את שואלת אותי?
    אם כן, אני אשמח לקבל עזרה.

    24/07/2014 03:23

    תשתקי כבר…את צריכה להעביר שיעור בכתיבה

    24/07/2014 03:24

    משתגידי.
    קיצור, אני אגיד לך דבר אחד.
    תמחקי את המילה הקדמה ותכתבי במקומה – דמויות.
    פתרנו בעיה אחת.
    בעיה שנייה –
    דמויות שטחיות.
    אולי תנסי להכניס קצת עומק?
    ולא בלונדינית עם מוח בגודל של צימוק [לא קראתי את מה שכתבת למעלה {הדמויות}]
    אולי תעשי פסימי, אופטימית, שוביניסט ופמיניסטית?
    קצת עומק לדמויות, שלא יהיו שטוחות.

    24/07/2014 03:28
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך