האמת היא שאנחנו די מנוסות בכתיבה ,אבל רצינו לדעת אם יש לכם איזו העדפה לגבי ז'אנר מסוים (אנחנו מוכרות באתר כבר הרבה זמן פשוט כל פעם פתחנו משתמש חדש אז נקווה שזה יהיה המשתמש האחרון ) שיראל ואורפז

מי הפר את שלוותך ילדה יפה – הקדמה

17/07/2014 670 צפיות אין תגובות
האמת היא שאנחנו די מנוסות בכתיבה ,אבל רצינו לדעת אם יש לכם איזו העדפה לגבי ז'אנר מסוים (אנחנו מוכרות באתר כבר הרבה זמן פשוט כל פעם פתחנו משתמש חדש אז נקווה שזה יהיה המשתמש האחרון ) שיראל ואורפז

היי קוראים לי לין בת 16.5 גרה באילת וחולמת ללמוד משחק בארה"ב , הרבה אנשים אומרים לי שאני יפה (אולי בגלל שיש לי עיניים כחולות או שיער שחור חלק ) , אבל אני יודעת שיופי זה לא הדבר הכי חשוב בחיים !! .אחותי האמצעית בת 10 ושמה שוהם שיער חום עיניים ירוקות היא רוקדת כבר מהגן , והיא רוצה לעסוק בזה בעתיד ולהופיע בכל הבמות הנחשבות בעולם . אחותי הקטנה בת 4 ולה קוראים מאי אני פשוט מטורפת עליה לה יש עיניים בצבע חום דבש והיא בלונדינית הכישרון שלה הוא הקול המדהים שלה היא מאוד מוכשרת וזוכרת שירים שלמים בעל פה אנחנו 3 בנות ההורים גרושים ואנחנו במצב כלכלי די קשה אבל הכי חשוב שאנחנו בריאות אמא שלנו היא אישה מדהימה שהדבר הראשון שעומד לה מול עיניה הוא הביטחון ,השלווה והרוגע של הבנות שלה (לאמא שלי קוראים שירי ולאבא אלון) ההורים די הסתדרו עד שיום אחד כשהייתי בת 6 אבא התחיל לחזור הביתה בשעות לא שעות והיה לו ריח של שתייה מהפה ואמא שלי שתקה במשך הרבה זמן עד שיום אחד היא לא יכלה לסבול יותר והחליטה שאי אפשר לשבת יותר בחיבוק ידיים בלי לעשות דבר אז, היא פשוט התחילה לעקוב אחריו לראות מה הוא עושה ומה שהיא ראתה זעזע אותה כל כך שהיא פשוט רעדה כמו עלה נידף ברוח והייתה צריכה לשבת רק שהיא לא הספיקה לעשות דבר והיא התעלפה …
הדבר הראשון שראתה כשפקחה את עיניה הוא אלון והמבט המבולבל על פניו וכעבור מס' שניות לא איחר לבוא אגרוף ישר לעבר הפנים העדינות והשבריריות שלה עוצמת האגרוף עשתה את שלה ודם החל לכסות את הרצפה מישהו ראה את מהלך האירועים וניסה לעצור אותו אבל זה היה מאוחר מידי גם בעיטות הצטרפו ואת אותו אדם פשוט דחף בכל הכוח לעבר הקיר ואז הוא פשוט הסתובב והתחיל לברוח בלי לדעת לאן העיקר לברוח ולהתחמק משם בלי כל פגע ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך