מי שולט בעולם? bitches♥ פרק 1- חזרה לחיים

sofia styles 31/03/2014 710 צפיות 2 תגובות

*חזרה לחיים..*
הייתי בדרך לבצפר עם ליעם ודיברנו על דברים מצחיקים הגענו לבצפר ועוד 20 דקות השיעור הראשון מתחיל של השנה כיתה ח איזה כיף
ראיתי את שיראל וקייטי מדברות ואז אמרתי "היי גירלסס " "אהה מושלמים !" היתחבקנו חיבוק קבוצתי ואז ראינו את מייק בא ושואל" מה איתי ?" היתחבקנו חיבוק גדול
ואז שאלית" שיראל קייטי איך היה ביפן?" שיראל ענתה" מאוד כיף חח סופסוף חזרנו לארץ!"
"אחלה תיסרוקת "זאין מאליק" חח" שיראל אמרה שהיסתכלה על מייק "כן, מתיי עשיתי תסרוקת כמו של זאין?" שאלתי "זה מושלם לא?" הוא שאל " כןן חח" כולנו אמרנו ..
"תשמעו אמרו שהיו 3 ילדים חדשים שתי בנות ובן אחד !" ליאם אמר כולנו חייכנו חיוך ענק …
יאייי עוד תלמידים!!
"אתם לא מאמינים אמא שלי בהריון!!"
" אומיי גאדד מזל טוב!" הם אמרו חייכתי ואמרתי " תודה"
דיברנו הרבה זמן ואחרי כמה זמן היה צלצול המורה ניכנס וגם שתי נערות ונער בגילנו הנער היה חמוד לא חתיך אבל חמוד שתי הבנות היו מהממות לאללה! ואי אפשר להגיד שלא!
אני מפחדת שמייק היתאהב באחת :/
המורה: "שלום תלמידים ישלנו השנה שלושה תלמידים חדשים.. מורן לינוי וגסטין "
OOMMGG קוראים לו פאקינגג גסטין !!
"תספרי קצת על עצמך מורן "
הנערה המושלמת עם התלתלים והעיינים הירוקות זוהרות לקחה צעד קדימה וסיפרה על עצמה:
"היי אני מורן באתי מאשדוד ישלי מחר יומולדת 14 ישלי אמא ואבא ויש לי אחות קטנה בת 5 אני חצי רוסיה וחצי קווקזית ואני מעריצה של מיילי סיירוס ושל גסטין טימברלייק וזהו.."
המורה אמר" מעולה מורן , עכשיו לינוי תספרי על עצמך .."
לינוי לקחה צעד קדימה וסיפרה על עצמה:"
היוש אני לינוי אני בת 13 בקיץ ישלי יומולדת אמא ואבא שלי גרושים אני גרה עם אבא שלי אבל הם ידידים טובים ישלי אח גדול בן 20 ואח קטן בן 10 אני מרוקאית שלמה אני מעריצה את וואן דיירקשן קאשה ריאהנה וביונסה וזהו "
המורה אמר" תודה לינוי ועכשיו גסטין "
גסטין לקח גם צעד קדימה ואמר" שלום אני גסטין עליתי לארץ מניורק לפני 12 שנים אני בן 14 היה לי לפני 11 ימים יומולדת ישלי אמא , אבא שלי נפטר כשהייתי בן שנתיים מסרטן ריאות ..ישלי אבא חורג ..בשם נורמן .. ישלי אחות חורגת קטנה בת 8 אני אמרקאי שלם אני מעריץ של אמינם גסטין ביבר וואן דיירקשן ליטל מיקס ודמי לובאטו "
ישר עלה לי חיוך ענק !!!
המשך בפרק 2 ♥♥♥


תגובות (2)

מה רע בתספורת של זאין
זה מ-ו-ש-ל-ם-!-♥!♥
ותמשיכי

31/03/2014 14:08

    תודה אני ימשיך (: ואת צודקת התספורת של זאין מהממת!!!

    31/03/2014 18:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך