נעלמתתי (:
פרקק ארוך פיצווי .. תגידו עם להמשיך

•עולם אכזר ורק ממך אני נזהר , את משנה אותי • – פרק 4

22/01/2014 811 צפיות אין תגובות
נעלמתתי (:
פרקק ארוך פיצווי .. תגידו עם להמשיך

הגיע הבוקר וככה הגיע השעה לחזור ללימודים " ווואי אייזה באסה אווף " אמרתי מורידה את הפוך ממני באי חשק השעה הייתה 7:00 נכנסתי להתקלח ולהתארגן לבשתי ג'ינס בהיר קרעים חולצה לבנה וי של נאוטיקה נעלי בובה של לקוסט לבנות בושם רימל והרבבה עברתי עם עיפרון על הגבות שהייה יפה בכל זאת יום ראשון בבית ספר חדש שפתון ורדרד והתקשרתי ללורן .
" הלו ? " שמעתי את לורן ישנונית
" קומי מה זה הלוו כבר 7:45 מתי את מתכוונת לצאת להבית ספר ? "
" ממה ? " היא צעקה בטלפון " וואי אני יהרוג את הוד אמרתי לו להעיר אותי עוד 5 דק' דיי אני לא מאמינה על מי אני סומכת , טווב אני מתארגנת תצאי לכיוון שלי חיים שלי " לורן אמרה בלחץ וניתקה איןן המשפחהה הזוו מתתה על ניתוקים בפנים . יצאתי לסלון ראיתי את סאני יושב לבד באי של המטבח ושותה קפה , " מה איפה כולם ? " שאלתי את סאלי " בוקר טוב חיים שלי… איך ישנת נסיכה גם אני בסדר תודה " אמר סאלי בציניות גלויה למדי חייכתי אליו אני מתה על האח הזה !!!
" בוקר טוב חיים שלי " אמרתי לו " אמא בעבודה אסי עכשיו התעורר בטח מתארגן.. " אמר סאלי וקטעתי אותו לפני שהספיק להמשיך " מה עכשיו ??? " שאלתי מיואשת " על היום הראשון לאחר ? " הבטתי בסאלי מיואשת והתיישבתי בכבדות .
" בואיי חיים שלי אני יקפיץ אותך עד שזה יתארגן תגיעי בסוף היום " אמר סאלי " תודה תוודה " אמרתי ונישקתי אותו אין על האח הזה בעולם !!! הוא סיים לשתות את הקפה ויאצנו לכיוון לורן התקשרתי אליה מהדרך " לוורי 2 דק' אנחנו אצלך תצאי " אמרתי לה וניתקתי .. הגענו אליה אבל כמובן היא עדין לא יצאה סאני התחיל לקבל את העצבים וציפצף לה " אני באה אני באה " היא צעקה ויצאה החוצה ונכנסה למושב האחורי בזמן שנשקה לסאני ונסענו .
"פעם אבל פעם אחרונה שאת מנתקת לי בפנים " לורן אמרה מזהירה אותי עם האצבע כאלו אני ילדה קטנה
אין אני אומרת לכם משפחה על פיוז נראה לי רק אני יצאתי נורמלית.
הגענו לבית ספר נתתי נשיקה לסאלי ואמרתי לו תודה .
" לוורן תשמרי עליה היא לא מכירה את נתניה ובנוסף לזה היא תמימה " אמר לה וקרץ
" אל תדאג " אמרה לו מגחגחת
" סליחחה אני ממש לא תמימה זה אתם שקרנים טובים מידי .. " אמרתי מחייכת חיוך ניצחון על ההברקה שהבאתי והם בתגובה צחקו .
" טווב יאללה תכנסו שלא תאחרו " אמר סאלי ונסע

השעה 08:09 בבוקר
טוב איחרנו טיפה אני חדשה יש לי אליבי הלכתי מזכירות עם לורן שלוויתה אותי בטענה " שאני חדשה ושאני לא יאבד.. " חח המזכירה נתנה לי כמה טפסים אמא רשמה אותי יחד עם לורן בכיתה אין מלכה האמא הזו !!
הלכתי אחרי לורן בשיכבה לכיוון הכיתה נכנסו לכיתה ואיך להגיד או שאני בכיתה של מפגרים או שנוכחות פה שופעת ..
" כן לורן אפשר לדעת למה את מאחרת שוב ?! נראה לי אני צריכה לדבר עם אמא שלך .. "
" לא המורה את לא מבינה זו תלמידה חדשה ואני הראתי לה את הדרך למזכירות שלא תאבד .. " אמרה מחייכת חיוך חנפני גיחחתי איזה פחדנית . " שלום בואי תכנסי ותציגי את עצמך " אמרה המורה וואי איזה פאדחנית עדין עושים את הדברים האלה ולפני שפתחתי את פי לורן פתחה את שלה " תכירו ליאל מרציאנו בת דודה שלי ו .. " היא באה להמשיך אבל המורה קטעה אותה " לורן אני בטוחה שליאל יש פה והיא מאוד תשמח להשתמש בו .. ליאל יש לך עוד משהו להוסיף ? " שאלה המורה ונידנדתי את ראשי לשלילה
" טוב תשבו אני המחכנת שלך לימור כל בעיה את מוזמנת לפנות אליי " התיישבתי ליד לורן .
עברו שעתיים ונשמע צלצול להפסקה … ארזנו את הדברים ויצאנו מהכיתה " תגידי זה כל התלמידים בכיתה ? " שאלתי את לורן שאני הולכת אחריה לכיוון החצר " לא פשוט פה התלמידים בטוחים שמתחילים את הלימודים בהפסקה .. " אמרה מגחחת וצחקתי עברנו דרך כמה בנות כנראה חברות של לורן אמרו לה שלום הכירה ביננו די חמודות ולקחה אותי לכיוון ה"מחששה " ככה הם קוראים לזה פה
" לוורן בואי רגע כפרה " צעק לה משהו שהינו בכניסה למחששה ולורן משכה אותי איתה
" שלוום " פנה אלי אותו אחד שקרא ללורן " שלום " חייכתי אליו בחזרה הוא היה נראה טוב היו לו עיינים חומות דבש ירוק כזה שחום גלח חיוך מליון דולר (: . לורן התקדמה אליו ונתנה לו נשיקה בלחי ואמרה לו
" אתה יודע שהיא אחות של סאלי והיא מתחילה לעבוד אצל דוד שלך .." " חח וואלה " אמר ומגחח לא הבנתי מה כל כך מצחיק אבל שיהיה "וסאלי יודע שהיא מתחילה לעבוד אצלו ? " וואלה יופי ניהלו דיון כאלו א ני לא פה " לא והוא לא צריך לדעת " הפנתי את ראשי ללורן " את יודעת שהוא ידע בסוף " לורן אמרה כאלו מזהירה אותי " הוא לא ידע אם לא תפתחי את הפה " אמרתי לה מחייכת חיוך ציני למדי " אין לה מושג אה… " הוא אמר ללורן " אין לי מושג מה ? " שאלתי " כלום כפרה אני יתן לך את התענוג להבין לבד " אמר מחייך וקם זורק את הסגרייה ודורך עליה נתן נשיקה ללורן " דרך אגב אני אוראל " ונתן לי נשיקה ביד יעני ג'לטמן (: קרץ לי והלך ובתזמון מושלם היה צלצול להכנס לכיתה ככה שלורן ניצלה .
היום עבר די רגיל הכרתי חברות וידידים של לורן בדרך הביתה שאלתי את לורן " מה הקטע בין סאלי לדוד שלו ? "" בואי נגיד שעבר בינהם חתול שחור ואם חשבת שבחיפה כולם מכירים את סאלי אז פה זה לא רק מכירים זה גם מדווחים " אמרה בין יאווש של מכירה את זה על בשרי " ומה בדיוק הקטע של הסאני הזה ? " שאלתי מגחחת " בואי נגיד שהוא מבוקש מאוד ..מכל הבחינות " אמרה מגחחת גם היא .
טוב משעמם בעבודה הזו לא יהיה רק נקווה שתשאר עבודה וסאלי לא יגלה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך