מכונת הזמן -פרקים 85-87

time machine123 22/08/2018 537 צפיות אין תגובות

אביטל וחננאל החליפו מבטי פליאה ביניהם.

\" מה לעשות עכשיו? איך אני אוכל להרגיע אותה?\" שאל חננאל במבוכה והביט על אביטל שהביטה בלי הפסקה.

\" לא יודעת מה להגיד לך , היא מאוד נפגעה. תן לה זמן לבד עם עצמה. תאמין לי , לא יזיק לה להיות קצת לבד.\" אמרה אביטל בלי חיוך , ומשכה בכתפה במבוכה.

\" טוב , אני גם ככה לא יודע מה לעשות אחרי שתובל באה אליי עם ההצהרה המוזרה הזאת שהיא אוהבת אותי או משהו כזה.

אני לא יודע איך לקבל את זה , אפילו להכיל את מה שהיא אמרה לי אני לא יכול. אני מודה שאני מתקשה בביטוי רגשות , אני לא מורגל בזה כל כך.

אני עדיין אוהב אותך , אביטל!\" אמר לה חננאל במבוכה ולחיו סמקו מעט.

אביטל הביטה בו מובכת ולא הייתה מסוגלת להביט בו בחזרה , כי היא ידעה היטב שהיא כבר לא אהבה את חננאל, היא אהבה רק את גבריאל ורצתה להיות איתו.

\" אתה אוהב אותי ,אתה צוחק עליי? חשבתי שאמרת שכבר מבחינתך פתחתנו דף חדש אחרי מה שקרה בינינו.\" קראה אביטל בחיוך מלא פליאה.

\" גם מבחינתי פתחתי דף חדש , אני מאחל לך רק טוב. הלוואי שתסלחי לגבריאל ותחזרי אליו בהקדם האפשרי.

כי אהבה כמו שלכם אי אפשר להשאיר מאחור ופשוט לוותר. אז אני מבקש ממך , עם כל הכאב שאת מרגישה בלב שלך , רואים שאת עדיין אוהבת את גבריאל, ואני רוצה שאתם תהיו זוג ושתפסיקו להתחמק אחד מהשני.

אביטל , למה את ממשיכה לשקר כשאני מבחין איך העיניים שלך בורקות מרוב התרגשות. את לא יכולה להכחיש את זה. זה ברור.\" אמר חננאל בכנות , אביטל לא יכלה שלא להסכים איתו. זה נכון שהיא עדיין אהבה אותו , אבל הם פשוט לא יכולים להיות ביחד.

\" תבין , חננאל . אני מבינה את מה שאתה אומר , אני וגבריאל לא יכולים להיות ביחד. כל מה שעברנו כדי להיות זוג רק הבהיר לי שאני מסתכנת מדיי בשביל רגשותיי. אני לא רוצה עוד לסבול , אני כל הזמן נפגעת וחוזרת אליו , עכשיו , זה בלתי אפשרי להיות איתו.\" אמרה אביטל בלי קול.

\" אביטל , אם את עדיין אוהבת אותו , אז אל תוותרי , תילחמי עליו ותסלחי לו כי גבריאל באמת אוהב אותך. ואני רוצה מאוד לראות אתכם חוזרים זה לזה.

אם למדתי שטעיתי אז אני לא מוכן שאת לא תסלחי לו, אחרי שהיינו ביחד תשע שנים של זוגיות , אני מבין שבאמת אני צריך לעשות שינוי גדול בחיי. וזה כולל את זה שאני יודע שאני נותן לך להיות עם מישהו אחר.

אני כן אוהב אותך , אבל אני משחרר אותך כדי שאת תהיי עם גבריאל.

ואני רוצה מאוד שזה יקרה , כי חשוב לי לראות אותך מחייכת ומאושרת.\" אמר חננאל לאביטל וחייך אליה .

הוא קצת היה נבוך והביט בה במבט ממושך לראות מה היא תגיב או תעשה.

\" טוב , אתה צודק. אני באמת צריכה לסלוח לגבריאל כי אני לא הפסקתי לאהוב אותו מעולם. אבל לא התכנסנו כדי לדבר עליי ועל גבריאל דיברנו עלייך ועל תובל , למה שלא תיתן לה הזדמנות? הבחורה מטורפת עלייך , היא באמת אוהבת אותך. מה אתה מרגיש אליה כרגע?\" שאלה אביטל בסקרנות.

\" אני מרגיש שהיא ידידה שלי , אבל אני לא אוהב אותה כבן זוג שלה. אלא באמת אני רוצה אותה בתור חברה טובה שלי , זה הכול. אני עדיין לא יודע איך לעכל את זה שהיא אמרה לי שהיא אוהבת אותי.\" אמר חננאל בבלבול ולא ידע מה לומר.

\" זאת אומרת שאתה לא אוהב אותה? מה זה אומר?\" שאלה אביטל בפליאה כי היא לא באמת הבינה מה חננאל הרגיש כלפיי תובל או שיש לו רגשות אליה . אולי הוא מעדיף להסתיר אותם.

\" כן , אני באמת כרגע לא אוהב אותה. אני לא יודע מה להרגיש, כל מה שאני יכול לומר שאני בעצם מבולבל מכל המצב הזה. את מבינה מה אני אומר?\" קרא חננאל ברצינות תהומית.

תובל יצאה מהחדר והקשיבה לכל מה שאביטל וחננאל שוחחו , היא הבינה שאולי חננאל לא באמת רצה אותה.

\" אה , באמת הבנתי הכול , אין צורך שתסבירו לי. הבנתי שאתה עדיין אוהב את אביטל . אני קולטת אותך מרחוק, חננאל. אם אתה רוצה , תהיה איתה. הייתי בטוחה שכבר אתה לא מרגיש אליה כלום. שאתה מרגיש משהו כלפיי.

אני מרגישה כאילו רימיתי את עצמי , לא באמת מגיע לי. שהחברה הכי טובה שלי תבגוד בי. חשבתי שאנחנו חברות , אביטל. איך את יכולה להיות עם חננאל?\" שאלה תובל בכאב.

\" תובל , זה לא מה שאת חושבת , אני וחננאל רק דיברנו. אני והוא רק חברים טובים החל מעכשיו. את יכולה להיות רגועה . כי את לא מתכוונת לחזור אליו.\" אמרה אביטל והלכה לחדר.

תובל הביט בחננאל במבט כעוס. \" אני לא מבינה שום דבר, על מה דיברת עם אביטל?\" שאלה תובל בסקרנות וחיכתה לתשובה ממנו.

\" על זה שאני רוצה להציע לך שאת תהיי החברה שלי , את מסכימה? \" שאל חננאל וחייך אליה.

תובל לא ידעה מה לומר. היא הביטה בו מובכת.

\" כן , אני מסכימה.\" אמרה תובל וחייכה אליו.

חננאל התקרב אל תובל ונישק אותה בפעם הראשונה , בשביל תובל , זה היה כמו חלום שמתגשם.

אחרי הכול , היא אהבה את חננאל באמת.

שובל המשיכה בדרכה לעבר דירתה של אורית לגביי הריאיון הנכסף לגביי עבודת החלומות שלה עם הילד הכי יפה , דניאל.

\" שלום , את שובל?\" שאלה אורנה בנימה רצינית וציפתה לתשובה.

\" כן , אני שובל. באתי להתראיין אצלך לתפקיד המטפלת של דניאל. אני יכולה לטפל בו . אני מאוד אוהבת ילדים.\" אמרה שובל בחיוך מתלהב.

\" תגידי , שובל את טיפלת בעברך בילדים או שיש לך ניסיון בזה? תראי , אם תהיי באמת מתמודדת ראויה , את באמת תוכלי להתחיל לעבוד בקרוב. \" אמרה אורנה בטון קשוח ובחנה את שובל טרם קבלתה לעבודה.

\" אני באמת טובה עם ילדים , אני אהיה מטפלת נהדרת לילדך דניאל. אני באמת מעומדת ראויה לתפקיד הזה.\" קראה שובל בנחישות.

\" ברכותיי , התקבלת לעבודה ישירות, כבר מהיום את יכולה להתחיל .\" אמרה אורנה בעליצות וניגשה לחבק את שובל הנרגשת.

לשובל עלו דמעות בעיניים.

\"תודה,\" היא אמרה וניגשה לחבק את אורנה גם . \" אני לא יודעת איך אני צריכה להודות לך על זה. \" אמרה שובל ברגשות תודה.

\" אין על מה. את באמת מועמדת ראויה לטפל בילד שלי. \" אמרה אורנה בהסכמה.

\" תודה. אני מבטיחה להיות מטפלת ראויה לדניאל שלך . אפשר לראות אותו לרגע?\" שאלה שובל בהתרגשות.

\" כן , שנייה. אני אלך להביא אותו. הוא בחדר.\" אמרה אורנה בנימה רצינית והלכה להביא את דניאל מהלול.

כאשר , אורנה הציגה את דניאל בנה בפני שובל , שובל לא הפסיקה לחייך אליו בהערצה.

\" תכירי, זה דניאל , הבן שלי! תגיד שלום למטפלת החדשה שלך, שובל. אתם תהיו חברים מאוד טובים.

אתה והיא , תשחק איתה טיפה. אני הולכת רגע למכולת , את תוכלי להשגיח עליו כמה דקות עד שאחזור?\" שאלה אורנה וציפתה לתשובה.

\" בטח שכן , אני אשגיח על הנסיך הקטן שלך ולא אעזוב אותו לשנייה. אני רק המטפלת שלו , נכון?\" שאלה שובל וחייכה אל דניאל.

\" כן , אבל אסור לך לעזוב אותו אפילו לבד. כי אני מפחדת לאבד אותו. תשמרי עליו , טוב?\" אמרה אורנה בחשש.

\" אני אשמור על הילד שלך ולא אניח לו ללכת לשום מקום. את יכולה ללכת בלב רגוע. אני נמצאת איתו. כדי שהוא לא יישאר בלי השגחה.\" אמרה שובל בהסכמה. היא חייכה אל אורנה ומשכה בכתפיה בלי אומר.

\" טוב, אני הולכת. אני לא אתעכב יותר מדיי. דניאל , תתנהג יפה עם המטפלת החדשה שלך. מתוק שלי , אימא הולכת ועוד חוזרת.\" קראה אורנה בטון שמח והדביקה לדניאל נשיקה על הלחי.

שובל הרימה את דניאל בשתי ידיה והביטה עליו בחיוך מאושר.

\" איזה ילד יפה אתה! לגבריאל יש מזל שיש לו בן כמוך. הו , אתה כל כך חמוד ומתוק . מה דעתך שעד שאימא שלך תבוא אנחנו נשחק ביחד? \" שאלה שובל בשמחה ודניאל הקטן הנהן בראשו לאות חיוב.

אבל אורנה לא חזרה. מרגריטה ומעיין דאגו לשלוח אותה למוסד למשוגעים שהיא בקרוב לא תצא משם.

ואת דניאל הם יחטפו כדי שמעיין תוכל להיות אימא כמו שהיא חלמה תמיד.

רק דאגו שאורנה תהיה משוגעת שכל מילה שנייה נחשבת אצלה כשקר.

מעיין ומרגריטה רצו שכולם יאמינו שאורנה אכן המציאה שדניאל הוא הבן שלה ושרצונה היה לאמץ אותו.

בעצם אורנה היא משוגעת והמטרה שלהן המשותפת הייתה שאף אחד לא יאמין לשום מילה שיצאה לה מהפה.

מרגריטה רצתה להזיז את אורנה בשביל להשלים את תוכניתה כדי שמעיין תתחתן עם גבריאל.

היא רצתה שדניאל יהיה הבן של מעיין בתה.

למרות שאף פעם היא לא הייתה מסוגלת להיות אימא.

היחידה שבאמת הייתה דוברת אמת זאת רק אורנה בלבד.

היא אהבה את דניאל כי הוא היה הבן הביולוגי שלה מגבריאל , פרי האהבה המשותף של שניהם.

אורנה הייתה מאוהבת בגבריאל נואשות , אבל היא הבינה שגבריאל אהב רק את אביטל ורצה להיות איתה כל הזמן.

היא לא רצתה לתפוס את מקומה. מעולם היא לא ניסתה לשכנע את גבריאל שיאהב אותה.

היא רק קיוותה שהוא באמת יוכל להיות מאושר עם אביטל.

היא לא רצתה להיות זאת שתפריד ביניהם.

\" תעזבו אותי! מה נראה לכן שאתן עושות?\" שאלה אורנה שהייתה בהלם את מרגריטה ומעיין.

\" אנחנו הולכות לסלק אותך מחייו של גבריאל סופית ואז לשים אותך במוסד למשוגעים. כולם ידעו שאת ממציאה שדניאל הוא הבן האמיתי שלך.\" אמרה מרגריטה וסתמה את פיה כדי שלא תלך להזעיק עזרה מגבריאל.

\" אני לא ממציאה שום דבר, אתן חייבות להאמין לי שאני דוברת אמת. אני לא יודעת מה אתן מחפשות ממני. מה אתן רוצות שאעשה?\" שאלה אורנה והתחילה לפרוץ בבכי.

\" אנחנו רוצות להראות לכולם שאת אכן שיקרת לגביי זה שהוא הבן הביולוגי שלך. לא כדאי לך להתעסק עם אימא שלי, אחרת באמת את תהיי בצרות. וכולם ידעו ששיקרת לגבי זה שהוא הבן שלך. \" אמרה מעיין ברעות לב.

\" אני לא מבינה איך את יכולה לשתף פעולה עם התוכנית הזדונית של אימך אחרי שעזרתי לך להציע נישואין לגבריאל, ככה את גומלת לי? אני אספר לגבריאל שחטפת אותי! אני לא אתן לכן לפגוע בבני דניאל. אין שום סיבה שאתם תגעו בשערות ראשו או שאם אחת מכן לא תהסס לפגוע בו יהיה לכן עסק איתי, זה ברור?\" קראה אורנה בתוקף.

\" תנשמי , תנשמי עמוק מאוד כי בקרוב לא תוכלי לראות שוב את הילד שלך . כי הוא יהיה שלי ושל גבריאל מעתה ואילך. אף אחד לא יאמין לך שאת תגידי שאת האימא הביולוגית של דניאל דמתי – תירוש. מבחינתך, הילד הזה לא היה שלך מעולם.\" אמרה מעיין ברוגז ונשמה עמוק.

\" את לא יכולה לעשות לי את זה , מעיין. מרגריטה בבקשה , תני לי הזדמנות אחרונה כדי שאוכל לחזור אל דניאל בריאה ושלמה. תני לי כמה דקות בשביל להיפרד ממנו ואז אני אעשה כל מה שאתן מבקשות ממני. אני לא אלך לשום מקום , אני מבטיחה! \" אמרה אורנה בבכי והיא לא הבינה למה מעיין שיתפה פעולה עם מרגריטה.

אחרי כל מה שהיא עשתה בשבילה , כל מה שהיא אמרה לה כדי שגבריאל ירצה להיענות בחיוב להצעת הנישואין של מעיין.

\" תזכרי , את לא הולכת לראות את דניאל יותר. זאת הפעם האחרונה שאת רואה אותו ככה. תגידי יפה שלום כי את הולכת לנסוע רחוק רחוק . אחרי שייקחו אותך למוסד , כבר לא תוכלי לשקר ולהסתיר מכולם את האמת.

שאת לא באמת האימא הביולוגית של דניאל.

ואז כולם יבינו שאת בעצם ממציאה שהוא הבן שלך.

גבריאל כבר לא ירצה להאמין לשום דבר.\"אמרה.

אורנה לא ידעה איך היא תוכל להזעיק עזרה וממי.

היא רק דאגה לבן שלה , דניאל ומה יעלה גורלו.

היא שאלה מה מעיין ומרגריטה יעשו איתו ולאן הן יעלימו אותו.

אסור לה בשום אופן לתת להן לפגוע בו.

\" לאן אתן חושבת בדיוק לקחת אותו?\" שאלה אורנה בלי קול.

\" למקום רחוק, הכי רחוק שכבר לא תוכלי למצוא אותו, נו אימא לאן אנחנו צריכות להעביר אותה?\" שאלה מעיין והביטה על מרגריטה במבט בוחן.

\" למקום הכי רחוק שאף אחד לא ידע איפה בדיוק היא נמצאת! תגידי יפה שלום אורנה.\" אמרה מרגריטה בחיוך יהיר.

מרגריטה ומעיין קשרו את ידיה של אורנה והובילה אל תוך המכונית אזוקה וכבולה.

\" בבקשה אל תפגעו לרעה בבן שלי דניאל! אני מתחננת לחיי בבקשה אל תפגעו בו. דניאל הוא הבן שלי וזאת האמת היחידה שתנצח את כל הספקות שלכן. לאן אתן לוקחות אותי? לאן בדיוק לוקחים אותי? אני לא משוגעת! רק דיברתי אמת! אני חוזרת עוד פעם , אני באמת לא השתגעתי!\" אמרה אורנה בבכי והתחננה שמרגריטה ומעיין ישחררו אותה.

\" נסיעה טובה , אורנה. את הולכת להיות במקום טוב יותר. תזכרי את מה שאמרתי לך , אף אחד לא יאמין למה שאת אומרת עכשיו.

אף אחד לא יאמין לך , אף אחד לא יציל אותך ושום מילה שתגידי לא תוכיח כאן שום דבר.

זאת המילה שלנו נגד המילה שלך ואת לא תנצחי אותנו בקרב הזה.\" קראה מעיין בחיוך של ניצחון.

חיוכה של אורנה נמחק מהפנים והיא הביטה על מרגריטה ומעיין מרחוק. מאותו רגע , היא שנאה אותן כל כך שהיא שכחה שהיא עזרה למעיין עם הצעת הנישואין לגבריאל ועכשיו שהיא הבינה שמעיין גם שיתפה פעולה עם מרגריטה במטרה לפגוע בה.

מה בדיוק מרגריטה עשתה למעיין כדי שהיא תרצה לשתף איתה פעולה? הרי היא הייתה כל כך טובה ולא ניסתה לפגוע באף אחד אף פעם.

היא לא הצליחה להבין למה מעיין נעשתה כמו אימא שלה , אחת שמתכננת נקמות ואחת שרוצה לפגוע בכל אחד.

היא לא באמת משוגעת ואסור שמעיין ומרגריטה יגידו שהיא אכן המציאה שדניאל הוא הבן הביולוגי שלה.

\" סוף סוף נפטרנו ממנה , לא אימא? זה לא מה שרצית?\" אמרה מעיין באכזבה.

\" זה אכן מה שרציתי להעלים אותה מהחיים שלנו לחלוטין.

עכשיו לפינלה : לחטוף את דניאל ולגרום לכולם לחשוב שאת , מעייני , הבת שלי האימא האמיתית של דניאל דמתי – תירוש.\" קראה מרגריטה בחיוך של ניצחון.

\" מה עם גבריאל , אימא? אני רוצה למצוא דרך איך אני יכולה לחזור אליו!\" קראה מעיין בתסכול.

\" גבריאל יהיה חייב להתחתן איתך , זה מה שהוא יהיה חייב להחליט. אנחנו חייבות לחשוב על איך אפשר להפריד בינו לבין אביטל לתמיד.\" קראה מרגריטה בטון מעשי.

\" כן , אבל דניאל יהיה הילד שלי , תנסי לדאוג לכך שהוא לא יהיה עם אביטל, גבריאל יחזור אליי, בין אם הוא רוצה או לא רוצה. לא תהיה לו ברירה. אלא לבחור בי. אני האישה האידאלית בשבילו!\" קראה מעיין בביטחון.

\" נכון , אבל בשביל שתכבשי מחדש את גבריאל , אנחנו צריכים קודם כול לחטוף את דניאל ולדאוג לכך שהפה של אורנה ייסתם והיא לא תוכל להוכיח שהילד הזה אכן שלה.

איפה אביטל מנור נמצאת בתמונה? אנחנו צריכות גם להיפטר גם ממנה.\" חשבה מרגריטה בקול.

\" אימא , את חייבת לחשוב על משהו. לפני שאביטל וגבריאל יחזרו להיות ביחד.\" אמרה מעיין כמעט בייאוש.

אחרי שחננאל ותובל התנשקו , הם לא הפסיקו להביט זה בזו. תובל הייתה מאוד מופתעת כי היא לא האמינה שחננאל מרגיש אליה משהו.

\" וואו!\" קראה תובל בחיוך מופתע . היא נשמה עמוק כי היא לא ידעה מה לעשות.

\" תובל , אני אוהב אותך , את תשמעי את זה אלף פעמים . קיבלתי שכל וסוף סוף הבנתי מה יש לי בידיים.

יש לי מישהי שתמיד נתנה לי אהבה כשלא ביקשתי ממנה , היא הייתה שם לצידי.

זאת את שתמיד עזרת לי ותמכת בי , אני זה שצריך לומר לך תודה, שאיתך פקחתי את העיניים. הבנתי שטעיתי ואני מצטער אם לא אמרתי כלום , זה רק כי היה לי קשה לקבל את זה באותו הרגע.

אני פשוט מצטער , על שהכרתי ברגשותיי כלפייך יותר מדי מאוחר.\" אמר חננאל בחיוך מתנצל.

\" אתה לא צריך להתנצל , להפך , הפתעת אותי לטובה . וגם אני לא יודעת כל כך מה להגיד. אני מאושרת עכשיו שאתה איתי ושאף פעם לא ארגיש לבד יותר.\" אמרה תובל בחיוך מובך והיא לא ידעה מה עוד לומר.

אביטל הלכה כדי להיפגש את גבריאל , היא תהיה חייבת לסלוח לו בכל מחיר.

היא מעולם לא הפסיקה לאהוב אותו כל הזמן הזה.

בדיוק היא מצאה את גבריאל יושב לבד והיא החליטה שזה היה זמן מצוין לדבר איתו , לבד.

\" היי , גבריאל!\" אמרה בביישנות וחייכה חיוך נבוך.

\" היי אביטל , תשבי , שלא תתייבשי לי מרוב החום.\" הציע לה גבריאל וחייך אליה.

\" באתי לדבר איתך , אני מבינה מאורנה שבכלל אתה לא אוהב אותה , ושכבר תקופה ממושכת וארוכה אתם כבר לא זוג. רציתי להגיד לך שלא הפסקתי לאהוב אותך לרגע. גם אם לא היינו ביחד, אף פעם לא הפסקתי לאהוב אותך, גבריאל!\" אמרה אביטל במבוכה.

\" גם אני אוהב אותך , אביטל. בואי ניתן לאהבה שלנו עוד הזדמנות נוספת. אני יודע שאת אוהבת אותי , לא תוכלי להכחיש את זה יותר. \" אמר גבריאל וחייך אליה.

\" אני נותנת עוד הזדמנות לאהבה שלנו. אל תוותר עליי , בבקשה . כי אני ממש אוהבת אותך. אסור לנו להתרחק אחד מהשנייה.\" אמרה אביטל לגבריאל.

\" זה נכון , אביטל! הרגשות שלי חזקים יותר מתמיד. עכשיו זה הזמן שלנו להיות ביחד.\" אמר גבריאל וחייך אליה.

אביטל התקרבה אליו ונישקה אותו. גבריא אחז במותניה ונישק אותה גם.

הוא הרגיש איך שוב , ליבו נעשה שלם.

הוא אהב אותה בדיוק כמו שהיא אהבה אותו.

העיקר שאחרי כל מה שהם עברו , הם חזרו סוף סוף להיות ביחד.

אביטל נתנה הזדמנות לאהבה שלהם.

הם פשוט נועדו להיות ביחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
26 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך