מכונת הזמן – פרק 1 חלק 3 ואחרון

כשחננאל התעורר, הוא גילה שאביטל איננה. והיא גם לא עונה לו בטלפונים.
הוא כבר השתגע , לאן היא הייתה יכולה להיעלם.
היא הייתה פה ממש לפני רגע , לאן היא הלכה בשעה כל כך מוקדמת?
חננאל רתח מזעם. עוד מעט הוא צריך להצגת הבכורה שלו בתפקיד הראשי שהוא קיבל במחזמר " זהבה ושלושת הדובים." והוא ציפה מאביטל שתבוא לתמוך בו ולראות אותו משחק.
חננאל פתח את הדלת ונפל ממנה פתק שאותו השאירה אביטל בשבילו ובשביל סבא שלה יחיאל.
" תסלח לי סבא ותשלח לחננאל דרישת שלום בשמי. אני מקווה שלא תכעס עליי כי הלכתי לחקור בעצמי מה קרה לגבריאל דמתי. יצאתי לנסוע בזמן בעקבות האמת האבודה , שלך נכדתך האהובה אביטל." כשחננאל סיים לקרוא את כל מה שהחברה שלו , אביטל כתבה. הוא מעך את הפתק בידו וזרק אותו היישר לפח האשפה.
הוא התלבש והחליט להתקדם בלעדיה. אביטל לא תבוא לעודד אותו ביציע.
" אני שונא אותך , גבריאל דמתי!" הוא אמר ויצא לבחוץ להיאבק עם הגשם הסוחף.
תובל ושובל חיכו לאביטל כי הן חשבו שהיא תגיע למסיבת רווקות שלה ובסוף מתברר שהיא מבריזה.
תובל רתחה מזעם.
" מה, זה רציני?! לא , זה לא קורה לי , זה היום הכי חשוב בחיי. אני מתחתנת ואיפה החברה הכי טובה שלי שתבוא ותשמח בשמחתי? עם החברים שלה מהעבר, שילך הגבריאל דמתי הזה למיל אלף עזאזל. שובל , את בטוחה שאביטל לא ענתה לשיחות?" שאלה תובל בלחץ ונאנחה.
" תירגעי , בובי! אני אומרת לך משהו אומר שאביטל לא תבריז. היא החברה הכי טובה שלך. היא בטח נמצאת עם חננאל , רגע אני אתקשר אליו." אמרה שובל בחיוך מרגיע וחייגה את מספר הנייד של חננאל.
" הלו?" ענה חננאל והלך לצד כדי לדבר עם שובל. " אביטל לא איתי , לידיעתכן היא נסעה בזמן מבלי להגיד כלום. ההצגה מתחילה ממש עוד כמה רגעים. אני חייב לנתק.." אבל לפני שחננאל רצה באמת לסיים את השיחה כמו שצריך.
קולה של שובל נשמע שוב , והוא שמע את תובל מתעצבנת.
" תגידי לי , החברה שלך רוצה לעשות לי התקף לב? סיכמתי איתה שהיא באמת תבוא למסיבת הרווקות שלי! זה אשמתך! אתה שכנעת אותה לעשות את הסרט הדוקומנטרי על גבריאל דמתי הזה.. היא הבטיחה שהיא תהיה איתי ביום הכי מאושר בחיי." אמרה תובל בקול שבור והעבירה לשובל את הטלפון הנייד שלה בחזרה.
" תקשיב , חננאל , אם החברה שלך לא איתך , אז איפה היא יכולה להיות?" תהתה שובל בקול.
" תקשיבו לי , בנות! אני חייב לנתק. מצטער." אמר וניתק את השיחה מהר.
אביטל שגילתה את מכונת הזמן בפעם הראשונה , הזינה את התאריך וקפצה לתוך המזוודה מבלי לחשוב.


תגובות (1)

מה רציתי להגיד. החלקים שלך קצרים ולא עניניים. עליך להשתפר ולהאריך את החלקים, להוסיף קצת מתח…

28/03/2018 00:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך