מכונת הזמן – פרק 1

time machine123 15/10/2017 830 צפיות אין תגובות

אביטל מנור , סטודנטית שנה א' בקולנוע עושה סרט דוקומנטרי על הזמר האגדי גבריאל דמתי שמת בנסיבות טרגיות בשנת 1991 , מי שהיה אגדת פופ במלוא מובן המילה. אביטל מנור היא הנכדה דינה ויחיאל מנור, יחיאל היה האמרגן של גבריאל. אבל אף אחד לא יודע את האמת : מי רצח את גבריאל דמתי? המוות שלו נותר בגדר תעלומה ועד היום לא ידוע מי באמת הרג אותו.
לאביטל יש חבר בשם חננאל שעוזר לה בהכנת הסרט הדוקומנטרי , שתי חברותיה הטובות תובל ושובל.
ביום הקרנת הסרט על גבריאל דמתי , היה בקהל התרגשות אדירה ויחיאל סבה המבוגר ישב ביניהם והביט על נכדתו האהובה בגאווה.
רק חננאל זע בכיסאו בחוסר נוחות. הוא לא הבין למה אביטל רצתה לעשות סרט דוקומנטרי על גבריאל דמתי. הבן אדם נפטר באופן טרגי בשנת 1991 .
וזהו , היא צריכה להניח לזה ולהמשיך בחייה. אחרי הקרנת הסרט , אביטל וחננאל חגגו את הצלחת הסרט הדוקומנטרי שהיא עשתה על הזמר האגדי , גבריאל דמתי. שתי חברותיה תובל ושובל התלוו אליהם.
" אני נחושה לגלות מי באמת רצח את גבריאל דמתי." אמרה אביטל בביטחון.
החבר שלה חננאל עשה פרצוף ולא אמר מילה .
" את באמת רוצה בזה? אז חננאל יצטרך להשלים את זה שאת רוצה לגלות למה הוא נרצח." העירה שובל בעוקצניות.
" אם באמת הוא נרצח בשנת 1991 , אז אין לך מה לברר ולגלות בכלל." הוסיף בהחלטיות , " בייבי , כל מה שאת צריכה לעשות עכשיו זה להתרכז בהווה, נכון שהסרט הדוקומנטרי שלך הצליח אבל לא כדאי לך לנפנף בו." אמר חננאל ונשק על שפתיה.

" אבל מה אם הוא באמת זקוק למישהי כמוני שתציל אותו? אני הולכת!" אמרה בהחלטיות וקמה ממקומה במהירות, אך חננאל עצר אותה ואמר " את לא הולכת לשום מקום , אני לא יודע מה עלול לקרות לך שם. " הוסיף אבל אביטל עמדה על דעתה.
" חבל על הוויכוח , אני הולכת להציל אותו!" קראה אביטל והלכה משם . חננאל עקב אחריה במבטיו מאוכזב וכבר הוא התעייף מלהתווכח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך