מכונת הזמן-פרק 62

time machine123 21/06/2018 473 צפיות אין תגובות

אביטל שכבה על המיטה והתבוננה על גבריאל , ששכב לידה. היא חשבה על כל הדברים שהם עברו כדי שבסופו של דבר הם יהיו ביחד.

היא מצאה את עצמה מחייכת מאשר האפשרות להיות עצבנית. כשגבריאל לצידה, הכול נותר רגוע.

כאילו שום דבר לא הלחיץ אותה , כאילו היא לא נתנה לאף אחד להשפיע עליה.

" סוף סוף אנחנו ביחד!" אמרה אביטל באושר וצחקה צחוק עליז.

" עכשיו באמת אנחנו ביחד , חשבתי שאני הולך לאבד אותך. " אמר גבריאל וחייך אליה , הוא נישק אותה על השפתיים.

" באמת חשבת שאתה הולך לאבד אותי?" שאלה אביטל ברצינות תהומית ואז הפסיקה לחייך.

" כן , אני כבר לא מפחד ממה מרגריטה הולכת לתכנן . אף אחד , תקשיבי לי טוב טוב אף אחד לא יפריד בינינו." אמר גבריאל והוא התחיל לנשק אותה באריכות.

מרגריטה התיישבה בסלון והתחילה לחשוב על תוכנית הנקמה.

מעיין תצטרך לשתף פעולה איתה אחרת שום דבר לא יצא לפועל.

והיא חייבת לחשוב איך לפגוע בחברים שבאו משנת 2017. אחרי שהיא התבשרה שאביטל לא באמת הייתה שייכת לשנת 1991.

היא חייבת גם לנקום בגבריאל דמתי על שעזב את מעיין לטובת אביטל.

" אני אפגע בך במקום הכי רגיש שלך שאתה תתחרט שאתה התעסקת עם המשפחה שלי. על כך שלא הפסקת לפגוע במעיין. ואתה , אתה הולך לשלם על כל הדברים שעשית לה ביוקר." אמרה מרגריטה לעצמה וצחקה ברשעות.

ראובן פתח את הדלת , הוא הופתע לגלות שמרגריטה עדיין החזיקה ברשותה אקדח טעון. מה היא מתכננת?

" את מוכנה להגיד לי מה את מתכננת לעשות בעזרת האקדח הזה? את לא הולכת לפגוע באף אחד , ואני מקווה שאין לך תוכנית שמתבשלת בראש כדי לפגוע באורנה דרך דניאל. אחרת באמת גמרת איתי לתמיד . למה את רוצה בגבריאל ? מה הוא עשה לך? אחרי הכול , אני חושב שמעיין הביאה את זה על עצמה. היא לא הייתה צריכה להקשיב לך. את בעצמך גרמת נזק למעיין כשהיא ניסתה להציע נישואין לגבריאל." אמר ראובן בכעס.

" אל תדבר שטויות , ראובן. החיים שלנו עומדים להתפרק ואתה מצפה שאני אשב בחיבוק ידיים? שאני לא אעשה כלום? החיים של הבת שלנו נהרסים למול עינינו , ואנחנו לא יכולים לעבור לסדר היום. אז אני הולכת לנקום בגבריאל דמתי כדי שהוא ישלם על מה שהוא עשה לבת שלנו. והפעם תוכנית הנקמה תהיה מושלמת. אני לא מתכוונת לשתוק לו על מה שהוא עשה. הוא ישלם מאוד ביוקר על הכאב שהוא גרם למעייני. מעיין שלנו לא תסבול עוד. אני לא ארשה שהוא יפגע בה יותר. הפעם אני לא אעמוד דום למול מה שקרה עם מעיין." אמרה מרגריטה והתחילה לבכות בבכי תמרורים.

" אוי , נו , מרגריטה זה ידוע שאת נותנת לי סיבה להמשיך להתרחק ממך כל יום יותר. קודם החטיפה של דניאל , את מבקרת את אורנה ומרביצה לה ועכשיו גבריאל? מי הבא בתור אצלך?" שאל ראובן והביט במרגריטה במבט נוקב . הוא הלך משם לעבר הדלת ונעלם מכאן מהר ככל שהוא יכול.

" ראובן , חכה! עדיין לא סיימנו לדבר. " ניסתה מרגריטה לעצור אותו אבל כבר ראובן לא שמע אותה.

היא ליטפה את האקדח ברוך וחייכה לעצמה .

" אתה הולך לסבול , גבריאל. אתה הולך לסבול כמו שמעולם לא סבלת קודם בחייך. הנקמה עוד מעט תגיע." אמרה מרגריטה וצחקה לעצמה.

לפתע מעיין נכנסה ואמרה . " אימא , החלטתי שאני רוצה לשתף פעולה איתך. לגנוב את הבן של אורנה כדי שאני ודניאל נוכל לגדל אותו כאילו הוא היה הבן שלנו. דניאל יהיה הבן שלי ושל גבריאל. אוי , אני כבר מדמיינת את זה . אני הולכת להיות אימא , זה מאוד מרגש." אמרה מעיין בחיוב והלכה לחבק את מרגריטה ,אימה.

" איזו בשורה טובה , מעיין . אני מאוד שמחה שהחלטת לשתף פעולה איתי." אמרה מרגריטה באושר.

" גם אני מאוד שמחה , אימא , זאת הולכת להיות נקצה מושלמת. ונגרום לכולם לחשוב שאורנה מדמיינת שדניאל הוא הבן האמיתי שלה . נוכיח לכולם שהיא לקתה בדיכאון והיא צריכה לקבל טיפול במהרה." אמרה מעיין וצחקה.

מרגריטה אחזה בידה , מחייכת אליה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך