מכונת הזמן -פרק 63

time machine123 25/06/2018 491 צפיות תגובה אחת

מרגריטה חייכה אל מעיין , וזו החזירה לה חיוך.

" אנחנו נראה לכולם שאורנה היא המשוגעת ונקח את דניאל ממנה. נשים אותה במוסד למשוגעים כדי שהיא לא תוכל יותר להמציא סיפורים. ואז דניאל ישאר איתי ועם גבריאל , נוכל לבנות את המשפחה שרצינו מזמן." אמרה מעיין וחייכה אל מרגריטה.

" את תראי כאשר אורנה תובס, השקט , השלווה והתקווה יחזרו לבית משפחת שקד. ולבסוף לאחר שגבריאל ימות , כל הכסף יעבור אוטומטית אלינו. ואז באמת שוב נחזור למשפחה שהיינו , ילדה שלי , אהובה שלי. גבריאל יתחרט על כך שהוא פגע בך, ואני אדאג לזה שהוא ישלם על כל מה שהוא עשה לך ביוקר." אמרה מרגריטה וניסתה לגרום למעיין כמה שיותר לחייך , כי היא לא רצתה שהיא תהיה עצובה.

" אימא , אל תדאגי , אני אהיה בסדר. אומנם גבריאל נפרד ממני והיה לי קצת קשה. אבל לא נורא , מכאן אני ממשיכה הלאה. אני כבר אחשוב על תוכנית על איך גבריאל ואביטל לא יהיו ביחד." אמרה מעיין במעשיות.

" לא נורא , יש לי תמיד רעיונות איך נוכל להיפטר אחת ולתמיד מהאורחת הבלתי מוזמנת שלא שייכת לשנת 1991. אביטל מנור ,זה שמה האמיתית ויש הרבה דברים שאת לא יודעת עליה." קראה מרגריטה בחיוך ערמומי.

" ואת יודעת מאיפה אביטל מנור , הבחורה מירושליים מגיעה בדיוק? אני ידעתי מהתתחלה שהיא שקרנית, הייתה לי הרגשה חזקה שהיא לא שייכת לשנת 1991." אמרה מעיין בכעס.

" אביטל מנור מגיעה משנת 2017. והיא לא הגיעה לבד. ויש לה שתי חברות שתמיד לצדה , תובל ושובל. חננאל היה הבן זוג שלה. והם היו ביחד למשך תשע שנים . תקני אותי אם אני טועה." ענתה מרגריטה בהרהור.

" כן , חננאל היה הבן זוג של אביטל מנור והם יצאו במשך תשע שנים. זה אותו חננאל שהתנשקתי איתו . ניסינו ביחד למצוא פתרונות איך אפשר להפריד בין אביטל לגבריאל, אבל זה לא הצליח. בסוף החלטנו לסיים את זה יפה וזהו." אמרה מעיין ואז הלכה לעבר הדלת ויצאה לחפש היכן נמצאת אביטל ועם מי היא הייתה.

אביטל בילתה באותם הרגעים עם חננאל , שרצה בכל אופן לסדר את העניינים.

" תראי , אביטל , את יודעת שתמיד אהבתי אותך ואחרי שנפרדנו, אז די הוצאתי את התסכולים שלי עלייך ואת לא היית אשמה. אני יודע שלא הייתי בסדר. לכן אני רוצה לבקש ממך סליחה." אמר.

" זה בסדר, חננאל, היית פגוע ואני מבינה אותך . אף פעם לא שפטתי אף אחד ולכן אין סיבה שאעשה זאת עכשיו. אני סלחתי לך מזמן ואני לא נוטרת לך טינה. הכול נשכח ובוא נתחיל מחדש. תשמע , גם אני לא הייתי כל כך בסדר. הייתי צריכה להגיד לך את האמת שאני עדיין מאוהבת בגבריאל ואני כבר לא מרגישה אלייך כלום. אבל עכשיו אני אומרת שאני וגבריאל ביחד." אמרה אביטל וחייכה אליו.


תגובות (1)

👍🏻

25/06/2018 20:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך