מכונת הזמן-פרק 73

time machine123 16/07/2018 431 צפיות אין תגובות

גבריאל נהיה עצוב מאז שאביטל החליטה לעזוב עם חבריה לשנת 2017.

הוא חשב שעכשיו הוא יהיה לבדו בעולם.

אם אביטל לא איתו , הוא יישבר מתישהו.

גבריאל כל כך רצה לבכות , אבל הדמעות לא ירדו לו.

הוא ניסה להירדם ללא הצלחה , הוא שיחק עם הגיטרה קצת כי הוא השתעמם להיות עם עצמו בדירה.

הוא התחיל לנגן את השיר שאביטל לימדה אותו איך לשיר כאשר היא הייתה מלמדת אותו איך לדבר ספרדית וליבו נצבט מעט.

מכיוון שאביטל כבר לא נמצאת איתו כדי שהוא ילמד איתה את הטקסט בספרדית כדי שהוא יצליח באודישן החוזר שלו לתפקיד של רומיאו.

אבל עכשיו אין מי שילמד אותו באופן פרטי.

הוא קירב את הגיטרה אליו והתחיל לזמזם איזו מנגינה. הוא שר תוך כדי שהוא ניגן על הגיטרה.

דמעות עמדו בעיניו. הוא ידע היטב שהוא לא רצה להתחתן עם מעיין. היחידה שעניינה אותו זאת הייתה אביטל, אותה הוא אהב באמת וחלם שהוא יהיה איתה.

כאב לו שהיא הייתה כל כך רחוקה ממנו , ובאותה העת גם קרובה אליו יותר מתמיד.

למה היא ויתרה על האהבה שלהם? למה היא לא נשארה ונלחמה עליו כפי שהוא ציפה ממנה לעשות.

למה לעזאזל הוא עדיין יושב על הספה מבלי לעשות משהו מועיל? הוא היה נוסע בזמן רק כדי לראות אותה שוב.

האם הוא יקפוץ מהספה ויעז לעשות את הצעד הראשון כדי שהוא יהפוך אף הוא לנוסע בזמן מן השורה?

גם אם ייתנו לו מיליון שקל , הוא בחיים לא יתחתן עם מעיין . מה שקרה עם אביטל היה צריך לקרות. הוא ואביטל פשוט נועדו להיות ביחד ואף אחד לא יכול להתווכח על איתו על כך.

כל עוד אין את אביטל בתמונה , הוא לא אהב את מעיין מאותו היום שנודע לו שהוא היה מאוהב באביטל.

אף פעם הוא לא התאהב ככה במישהי. הדלת נפתחה לרווחה והוא שמע את קולו של אביב .

" היי! בן אדם , כמה זמן שלא התראינו , מה שלומך? ואיפה אביטל? היא לא פה?" התעניין אביב והביט על גבריאל במבט המום.

" אביטל עזבה עם החברים שלה לשנת 2017. נפרדנו כי היא לא יכלה לתת להם לנסוע לבד , כלומר דרך מכונת הזמן. עכשיו אני מדוכא על לכתה , אני לא יודע מה לעשות . ללכת להביא אותה משם לכאן? יש לך איזשהו פתרון?" שאל גבריאל את אביב כמעט בייאוש.

" לא בדיוק, כי גם עלי עוברת תקופה לא קלה, שובל נפרדה ממני כי הייתי בן אדם שהיא לא הכירה ושהוא שיקר לגבי השם האמיתי שלו. האמת שאני מאוד אוהב אותה. ואני לא יודע מה לעשות כדי להחזיר אותה אליי. אז אנחנו באותה הסירה, לפחות עכשיו שאני לבד. אני יודע שאני לא יכול להיות רק עם עצמי. אני לא יודע מה עוד לומר לך לגבי אביטל , כבר אמרתי שמבחינתי אתם הזוג האידאלי ושאתם צריכים להיות ביחד, וזהו בלי סיבוכים וכל העניינים שמסביב. למה את לא איתה לעזאזל ?" שאל אביב בטון עצבני.

" באמת שאלה טובה שאתה שואל , למה אני לא איתה? יש פשוט הרבה סיבוכים מסביבנו , ופשוט אני לא יודע איך להגיד לאביטל שנישקתי את אורנה. הנשיקה הזאת הייתה לגמרי טעות. לא הייתי צריך להרשות לה לנשק אותי. נפלתי חזק , לא מבין למה הרשיתי לעצמי לעשות לה את זה." אמר גבריאל ברגשות אשם עמוקים.

" תירגע , בן אדם. מצבך יותר טוב משלי . אז אל תתלונן. לפחות אתה לא שיקרת פעם אחת לגבי השם האמיתי שלך. אני שיקרתי לשובל בנוגע לשמי , וכל הזמן היא חשבה שאני בן אדם אמיתי , מה שהיא לא ידעה שאני לא בדיוק הייתי מי שהיא חשבה." אמר אביב בכעס על עצמו .

" נו , מה אעשה ? לספר לאביטל או לא? כי אני די מתלבט מה אני עושה אם היא תגלה את זה דרך אורנה. אני רוצה שהיא תדע את זה ממני. " קרא גבריאל בחשש.

" אם יש אהבה אמיתית ביניכם , היא בטוח תבין אותך ותסלח לך. על הכול אפשר לסלוח. רק שאני לא יודע מה אעשה בלי שובל , היא החיים שלי. בלעדיה אני לא יכול לחיות." אמר אביב בצער.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך