מכונת הזמן -פרק 74

time machine123 17/07/2018 510 צפיות אין תגובות

החבורה הייתה עדיין שרויה בהלם מכך שהם נחתו בשנת 2017. בשביל תובל , זאת הייתה הזדמנות מצוינת לפצות על הזמן האבוד.

חננאל עדיין חיבק את אביטל בחוזקה ולא רצה להרפות ממנה לרגע.

אביטל לא רצתה להאמין שהמשימה הסתיימה פה. מבחינתה , היא רק התחילה.

וזה אומר , שהיא תיסע שוב בזמן. בזמן שהחברים שלה חוגגים , והיא שם איתם כי היא רצתה להצטרף אליהם.

היא רוצה לרוץ ולהגיע אל גבריאל ולהגיד שהיא לא הפסיקה לאהוב אותו גם עכשיו.

היא הייתה נותנת לגבריאל למות לבד ולמרגריטה פשוט את התענוג לפגוע בו ? היא לא הייתה מסוגלת לשבת בחיבוק ידיים ולתת לגבריאל פשוט למות.

חננאל הבחין שמשהו מוזר עובר על אביטל.

" אביטל , זה נראה שאת מתחרטת , לא? כאילו את עושה פרצוף ואת לא שמחה באמת שחזרנו לשנת 2017. אפשר לדעת מה קורה איתך?" שאל חננאל בטון כועס.

אביטל הביטה בו בפליאה ואז אמרה : " מה שקורה לי שאני מבינה שהמשימה שלי לא הסתיימה כאן . אני חייבת לדעת מה קורה עם גבריאל, אני לא יכולה להישאר פה." אמרה אביטל בכנות והביטה על חננאל ממושכות.

" מה , מה גרם לך להתחרט על זה שחזרנו הנה? שוב פעם את עושה את הפרצוף הזה , עד שחזרנו לשנת 2017 באמת את רוצה עכשיו לחזור בחזרה. תגידי , עד מתי את מתכוונת להתעקש? את רוצה לגרור אותנו איתך , אז יש לי חדשות בשבילך : אני לא הולך לנסוע בזמן יותר.

זה נגמר . אני לא הולך לנסוע לשום מקום. אני לא רוצה לשמוע על האובססיה ההרסנית הזאת שלך , ולא בטח על גבריאל דמתי שהולך להתפגר בעוד פחות מחודשיים. תשכחי מזה , כי אני רוצה להישאר כאן , בהווה. " אמר חננאל בזעם.

" אז אני הולכת לנסוע בזמן , והפעם אני לא הולכת להתווכח איתך על גבריאל דמתי. אני מאוד שמחה שחזרנו , אבל אני מאוד דואגת לשלומו של גבריאל דמתי , הוא היחיד שאני לא יכולה לנטוש אותו. הוא זקוק לי עכשיו. אני יודעת שעשיתם כמיטב יכולתכם בשביל לשכנע אותי שאחזור אתכם הביתה. אבל כרגע אני מאוד החלטית לגבי לנסוע בזמן שוב. תודה לך חננאל ובבקשה אל תעקבו אחריי, תסמכו עליי , טוב?" אמרה אביטל ופשוט הלכה לדרכה.

" אל תדאגי , אנחנו לא נבוא אחרייך , תצטרכי להתמודד בעצמך. וכשתהיי בצרה , אז מי יבוא להציל אותך , אנחנו לא נהיה אלה שנרדוף אחרייך , תראי אחרי הכול גבריאל דמתי צריך למות , וזה מה שצריך לקרות.

גבריאל ימות ביום החתונה שלו עם מעיין , כי בטח מרגריטה ירתה בו. ובגלל זה הוא נעלם באותו הלילה של החתונה שלו , כי מרגריטה ירתה בו. אנחנו באמת לא יודעים איך זה קרה. אנחנו יכולים לגלות איך זה יקרה.

כי הרי כל הראיות מצביעות על כך שהוא נעלם בליל החתונה.

אני מציע לך לחשוב קצת לפני שתעשי את טעות חייך , את עוד יכולה להתחרט על זה . את יודעת , לחשוב היטב לפני שהמעשה ייעשה." אמר חננאל במעשיות.

" חנן , תבין אותי , המשימה שלי לא הושלמה במלואה, אני צריכה לברר למה הוא נרצח ואז אנחנו נניח לזה.

אני לא יכולה להרשות שגבריאל יוותר בצד בגלל שהחלטתי לוותר. אני רוצה להיות שם עד הסוף , ולהבין באמת מה קרה לו והכי חשוב – מי ירה בגבריאל דמתי? השאלה שמעסיקה אותי יותר מכול , האם מרגריטה מתכננת לפגוע בגבריאל , והאם יש ברשותה תוכנית לממש את הנקמה הזאת בגבריאל?" חשבה אביטל בקול.

תובל ושובל שמעו את כל השיחה שהתנהלה בין חננאל לאביטל , ולא ידעו לעשות עם עצמן.

" מה , אביטל מתכננת לנסוע בזמן שוב? חשבתי שהיא כבר השאירה את העניין מאחור. והיא לא תחזור על הטעות הזאת שוב. מה נעשה , שובל?" אמרה תובל שהייתה אובדת עצות לחלוטין.

" אני חושבת שאביטל רוצה לסיים את המשימה שלה עד הסוף , אם היא באמת רוצה שתעשה זאת. "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך