מכונת הזמן – פרק 8

time machine123 22/10/2017 571 צפיות אין תגובות

" מה שאנחנו עושים זה לנסות לשכנע אותך בזה הרגע לחזור איתנו לשנת 2017 , ואין שום ויכוח בעניין כי את באה איתנו אם את תרצי או לא תרצי, " קרא חננאל בגאווה ורשרש במפתחות שאביב , בעל הגלידרייה נתן לו בזמן שהלך לנוח בביתו.
" נו , חננאל . אל תהיה ילדותי. נתתי לך יומיים בשביל שאני אחזור. והחלטתי להישאר עוד קצת בשביל לברר למה גבריאל דמתי נרצח. אני מבטיחה לך." ניסתה לדבר אליו אבל חננאל שראה שאביטל לא מוכנה לשתף פעולה איתו, הקשיח את ליבו עוד יותר ,הוא ניגש אל הדלת וסגר אותה עד שאביטל לא תשתכנע לחזור איתם בחזרה אל שנת 2017.
" תראי , בייבי , זה נכון שזה נחמד לנסוע בזמן לכל מיני תקופות בעבר, וגם אני התרגשתי בפעם הראשונה שגליתי את מכונת הזמן, אבל כל מה שאת עושה מסוכן וזמן זה לא משחק , זה עלול להיגמר רע מאוד אם את לא תביני שעלולים לרצוח גם אותך , אני לא אתן שזה יקרה לך." אמר חננאל בדאגה כלפיי אביטל , שהביטה בו בפנים אדומות.
" לי ?!! אתה דואג לי?!! אז יש לי חדשות בשבילך , אני לא עוזבת את שנת 1991 עד שאגלה את האמת!" הטיחה בפניו בעצבנות , וניסתה לגשת אל הדלת ולפתוח אותה בכוח .
חננאל המיואש פתח את הדלת בלית ברירה , הוא הרגיש שהוא הפסיד בוויכוח עם אביטל.
" זה סופי , ההחלטה שלך להישאר פה? תשמעי טוב , כי אני לא אחזור שנית על דבריי ברגע שאת יוצאת מכאן . כל מה שהיה בנינו יסתיים. בנות , אני לא מצליח לשכנע אותה , אולי אתן תצליחו." אמר להן ויצא מן הגלידרייה כשבעיניו נצצו דמעות.
" רגע , חננאל . אל תלך.. עוד לא סיימנו לדבר.." הוסיפה אביטל בייאוש אבל חננאל לא שמע אותה כבר.
" אביטל , שבי. אנחנו צריכות לדבר!" פקדו עליה הבנות , אביטל ניגשה בחזרה והתיישבה על הכיסא.
" אביטל , אנחנו מתרגשות לראות אותך , חשבנו שלא נמצא אותך .. את מוכנה להגיד לנו איך ההרגשה להיות בשנות התשעים המטונפות האלה?" שאלו הבנות בעניין והתבוננו באביטל בסקרנות.
" תקשיבו לי אתן , לא תאמינו מה קרה לי! זה הכי מרגש בעולם! התנשקתי עם גבריאל דמתי!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך