מכונת הזמן -פרק 89

time machine123 23/08/2018 457 צפיות אין תגובות

שובל לא הבינה בכלל מה באמת קרה לאורנה. היא חשבה שתוך כמה דקות היא מסיימת עם הסידורים שלה וחוזרת לביתה כי היא לא יכולה לעזוב לדקה את דניאל הקטן לבדו.

דניאל הקטן התחיל לבכות לבדו כי הוא לא הכיר כל כך טוב את שובל והוא היה קשור מאוד לאימא שלו , אורנה.

הוא סירב לאכול ולשתות בגלל שאימא שלו נעלמה.

" דניאלי , מתוק. תהיה רגוע , חמוד שלי. אני לא יודעת איפה אימא שלך נעלמה. אני מבטיחה שעד שהיא תחזור . אני כאן איתך .

אני אהיה לכל מה שאתה תצטרך. אני אף פעם לא אעזוב אותך , דניאל קטן שלי. אני לא אתן לך להישאר אפילו שנייה לבד. הכול יהיה בסדר, ילד שלי. אימא שלך לא ברחה. היא עוד מעט תחזור." אמרה שובל בחיוך מרגיע.

שובל לא הצליחה להרגיע את דניאל.

היא לא הייתה מסוגלת להחזיק אותו, היא לא מחליפה את אימא שלו.

היא שאלה את עצמה לאן אורנה הלכה ולמה היא נעלמה בצורה מסתורית.

אורנה רצתה לצאת , ולרוץ לעבר הבן שלה , דניאל לא לגרור אותו לתסבוכת כי בגלל מעיין ומרגריטה רצו לקחת בעלות על ילד שלא שייך בכלל להן.

" תצאו אותי מפה , בבקשה!! אני מבקשת ממכם , אני לא משוגעת . מרגריטה ומעיין השתגעו על כל הראש.

אני חייבת לקחת את הבן שלי , דניאל! לפני שמעיין תקדים אותי ותגיד שהיא האימא האמיתית שלו.

אני חייבת להחזיר לידיי את דניאל , לפני ששתי המשוגעות האלה יכריזו על עצמן כאימא שלו וכסבתא שלו. מעיין לא תיקח ממני את התינוק שלי! אני אומרת לך, שאני לא משוגעת. למען השם , למה אף אחד לא מאמין למה שאני אומרת. אין לי כבר כוחות לאף אחד. בבקשה , שמישהו יציל אותי!" אמרה אורנה בייאוש.

אף אחד לא יכול לעזור לה עכשיו. חברותיה היחידות היו כעת הנשים שגם שכבו במיטות המקבילות.

היא יודעת היטב , שהיא בכלל לא הייתה משוגעת.

זאת הייתה האמת היחידה והיא הייתה חייבת לספר לגבריאל את האמת על החטיפה , שמעיין ומרגריטה מנסות לקחת ממנה את דניאל בכוח.

היא חייבת להוכיח שדניאל הוא הבן האמיתי שלה והיא תעשה את זה בכל הכוח.

איכשהו היא תגרום לכך שיהיה משפט שיוכיח סופית שהיא האימא הביולוגית שלו.

אורנה ניסתה לברוח ממקום הימצאה והיא נותרה כלואה בתוך המכונית.

אורנה לא הבינה למה מעיין רוצה לקחת לה את דניאל, היא לא הבינה מה היא עשתה לה. היא לא עשתה שום דבר רע לא למרגריטה ולא למעיין.

אורנה רצתה לברוח משם אך לא היה לה איך לצאת מהכלא הזה.

היא רצתה רק להיות עם דניאל , הבן שלה. איך מרגריטה עושה לה את זה?

איך היא בוגדת בה? ולמה היא רוצה לקחת את הילד שלה , דניאל?

אורנה נאנחה ולא ידעה מה לעשות. היא ניסתה להרגיע את עצמה.

אורנה הבחינה שהיא הייתה קשורה גם בידיה וגם ברגליה.

ואיך היא יכולה לצאת מתוך המכונית , חופשיה ושקטה.

מרגריטה ומעיין התיישבו על השולחן וחשבו איך הן יתכננו להפריד בין אביטל לגבריאל.

מעיין רק רצתה שגבריאל יהיה פה לצידה.

היא רצתה שאביטל וגבריאל ייפרדו. לא מצא חן בעיניה שהם נמצאים ביחד.

" אימא , תגידי איך אנחנו יכולים להפריד ביניהם! תגידי לי רק מה לעשות , אני כבר אדאג שגבריאל יפרד מאביטל ויבחין בי.

הוא צריך להיות איתי ולהתחתן רק איתי!

את לא מבינה? כך זה צריך להיות. ככה הגורל היה רוצה. שאני אהיה איתו וגם שדניאל יהיה הילד שלנו. כי מה שתמיד רציתי זאת משפחה וילדים. זה מה שתמיד חלמתי.

להיות עם גבריאל , אהבת חיי.

כי תמיד היה צריך להתחתן איתי. אף אחת לא תזכה להיות איתו. אף אחת לא תאהב אותו כמוני.

אפילו לא אביטל תהיה איתו. אני היחידה שצריכה לרשת את כל כספו.

וזה מה שאנחנו צריכות לעשות עכשיו ולהפריד במיידי בין אביטל לגבריאל.

כי אסור לנו שהם יישארו ביחד. אנחנו , בנות שקד , צריכות להחזיר אליי את גבריאל ולגרום לו שהוא יתחתן איתי.

אימא , את תעזרי לי בתוכנית שלי כדי שנחזיר אליי את גבריאל.

גבריאל יהיה צריך להיפרד מאביטל איכשהו. לא יהיה לו ברירה אחת , אלא לחזור אליי." קראה מעיין בקול החלטי.

" טוב , יש לי תוכנית בראש שלי , על איך אנחנו נחזיר אותך אל גבריאל כדי שתהיו ביחד.

וכדי שאנחנו צריכות לקחת את דניאל מאורנה , מעיין אם את רוצה להיות אימא בפעם הראשונה , אז את תצטרכי לטפל בו כל הזמן.

את לא יכולה להיות אימא ולתת לי לטפל בו במקומך.

אי אפשר להיות אימא בכוח. אני באמת רוצה שאת תקימי משפחה עם גבריאל ושאתם תטפלו בדניאל הקטן.

אתם תהיו משפחה מושלמת אם אתם תהיו יחד.

אם אתם רוצים להיות ביחד." קראה מרגריטה בהרהור.

" אני באמת רוצה להיות עם גבריאל ושנגדל את דניאל ביחד. אני רוצה להקים משפחה ביחד איתו.

ואני לא אוותר עליו כל כך בקלות.

אני לא רוצה לאבד אותו . אני רק רוצה להיות איתו. אין לי אף אחד אחר בעולם חוץ ממנו.

אנחנו צריכות שגבריאל יחזור אליי בהקדם האפשרי.

אני לא יודעת מה לעשות , אימא!" אמרה מעיין בבכי.

" אל תדאגי, מעייני . אימא שלך תסדר הכול. תירגעי קצת , מעייני . את תראי איך הכול יסתדר בסוף. גבריאל יחזור אלייך והכול יבוא על מקומו בשלום." ניסתה מרגריטה להרגיע את מעיין.

" אם אני לא יודעת מה לעשות. אז כנראה לא יהיה איך לצאת איכשהו מהתסבוכת הזאת.

אימא , תעשי משהו כדי שאוכל להיות עם גבריאל, תנסי להפריד ביניהם או משהו. אל תתני להם להישאר יום אחד ביחד." אמרה מעיין בעצבנות.

" אני אמצא דרך מה לעשות , מעייני. כל מה שאת צריכה לעשות זה להתאזר בסבלנות.

אני מבטיחה לך , יקרה שלי. שהכול יהיה בסדר. תראי , איך הכול יסתדר ואת וגבריאל תהיו ביחד." קראה מרגריטה בחיוך מרגיע.

מעיין ניסתה להרגיע את עצמה ולנסות להסדיר את המחשבות בראשה.

מעיין החליטה שהיא תקשיב לבסוף למה שאימא שלה אומרת.

היא אמרה שאימא שלה יודעת מה הטוב ביותר בשבילה , אולי טוב להקשיב בקול של אימא.

מעיין הייתה נחושה להפריד בין אביטל וגבריאל.

היא רצתה מאוד להיות עם גבריאל ולהשלים על הזמן האבוד שהיה חסר להם.

היא באמת אהבה אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך