מכונת הזמן – פרק 9

time machine123 22/10/2017 545 צפיות אין תגובות

שתי חברותיה הטובות הסתכלו עליה בהלם. הן בחנו שחננאל לא עמד שם באיזושהי פינה ומאזין לשיחה בין אביטל לביניהן.
\" עשית מה? תחזרי על מה שאמרת.. כי לא הבנו מה שצעקת כרגע. \" אמרו תובל ושובל בקול אחד.
\" התנשקתי עם גבריאל דמתי, עשיתי את מה שחלמתי לעשות מזמן. בבקשה אל תספרו כלום לחננאל ,כי הוא גם ככה כועס עליי והוא לא יסלח לי אם הוא ידע שהתנשקתי עם הזמר המת הזה שהוא כל כך שונא בכל נפשו, וגם אתן לא תספרו לו , נכון?\" שאלה אביטל והתבוננה בהן בעיניים שואלות.
\" אביטלי , את לא מצפה מאיתנו שנשתוק כי מה ששמענו שעשית עם הזמר הזה לא יישאר בשקט, אם לא חננאל הצליח לשכנע אותך , אז אנחנו כן. מה שתעשי עכשיו, זה שאת תיגשי לזמר הזה ושתגידי שאת לא ממשיכה להיות פה כי כל עוד שנייה שלך פה מסוכנת . לא נתקע אותך פה עם האהבה האובססיבית לזמר ההוא. את חייבת לחזור איתנו לשנת 2017 – כי את לא תוכלי להציל אותו מפני מי שרצח אותו , בגלל שהוא כבר נפטר לפני הרבה זמן.\" ניסו תובל ושובל להסביר לאביטל בעדינות שהיא חייבת לחזור לשנת 2017.
\" אני לא יכולה לחזור כי עדיין לא גיליתי למה רצחו את גבריאל דמתי ואני מוכרחה , ממש מוכרחה להציל אותו ואז אני אחזור לשנת 2017 , אני מבטיחה לכן. תחזרו לחננאל ותעשו לו טובה אם תחזרו לשנת 2017 ,אם תישארו פה יותר זה מסוכן בשבילכם!\" אמרה אביטל בתמצאיות.
חננאל חזר אל הגלידרייה ועמד בפני אביטל, \" טוב , סיימת לנאום? אני מחפש מישהי בשם אביטל מנור , את מכירה אחת כזאת? חמודה , טובת לב תגידי לי איפה אני אוכל למצוא אותה!\" קרא חננאל בעצבנות ואז אביטל נאנחה ונעמדה מולו.
\" נו , חננאל . אל תכעס עליי ! אני מבטיחה לך שאני אחזור , נכון? תבין אותי, אני צריכה לגלות למה גבריאל דמתי נרצח.\" הסבירה לו בעדינות , היא ניסתה להתקרב אליו כדי לחבק אותו , אבל חננאל ביקש ממנה להתרחק ממנו.
\" אה , יופי טופי. תמשיכי לגלות. אבל עליי אל תמשיכי לסמוך כי אני לא תומך בך מכיוון שסיימנו את הקשר שלנו , עד שתגידי לי שאת מכירה את אביטל הישנה.\" אמר לה בכעס ואביטל התעייפה כבר מלהתווכח עם חננאל.
\" חנן , אתה חייב להבין שאני חייבת להציל את גבריאל דמתי , ועד שאני אגלה את האמת אני לא מתכוונת לחזור איתכם!\" קראה אביטל בנחישות \" אל תכעס עליי , בבקשה . אל תהיה ילדותי!\" הוסיפה אביטל בייאוש.
\" אני ילדותי? מבנינו אני הילדותי? חשבתי שאני יכול לשכנע אותך לרדת מהרעיון המגוחך הזה של לאהוב את גבריאל דמתי הזה , אבל מסתבר שאת נעשית עוד יותר אובססיבית כלפיו. \" אמר חננאל ושוב עיניו התמלאו בדמעות. \" את יודעת מה? את מאכזבת אותי!\" הוסיף וסימן לתובל ולשובל לבוא אחריו כי הם עתידים לחזור להווה – שנת 2017 בהקדם האפשרי.
לפתע נשמעו דפיקות רמות על הדלת , אביב הגיע כדי להתחיל את משמורת הבוקר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך