מכונת הזמן – פרק 90

time machine123 28/08/2018 417 צפיות אין תגובות

מעיין ניסתה לחשוב יותר לעומק . מה יביא לה את גבריאל בחזרה כאשר גבריאל היה מאוהב עד מעל לראש באביטל.

היא חשבה שהיא יכולה לקחת בעלות על דניאל , הבן הביולוגי של אורנה וגבריאל.

היא הייתה נחושה מאוד להצליח עם תוכניתה.

לכן היא התחילה להתייעץ עם מרגריטה , שהכי טוב לקחת את דניאל הילד למקום רחוק שאף אחד לא יצליח למצוא איפה הוא באמת נמצא.

היא הלכה לעבר דירתה של אורנה והייתה נחושה לקחת משם את דניאל, כדי להראות לאורנה שהיא מסוגלת לממש את איומיה.

שובל נדהמה מחוצפתה של מעיין והיא לא הבינה איך היא יכולה לקחת את הילד, ועוד היא תהתה מה אורנה הייתה עושה אם היא הייתה יודעת שהבן שלה נעלם בצורה חשודה ומדאיגה שכזאת.

" אני רוצה שדניאל יהיה הבן המשותף שלי ושל גבריאל. את חייבת להביא לי אותו. אני אגיד לך משהו, שובל את תוכלי לקבל כסף תמורת זאת שתעזרי להעלים את דניאל ולהחזיר אל זרועותיי את גבריאל. " הודיעה מעיין ברשמיות.

" תגידי מעיין התחלקת על הראש או שבאמת את עושה ממך תמימה? אני לא הולכת לעזור לך בהעלמת הילד, הוא לא אשם בשום דבר. הוא לא עשה לך כלום. גם לא אורנה. אני צריכה לדעת איפה היא נעלמה." קראה שובל בדאגה והבינה שכנראה אורנה הייתה בצרות והיא חששה שהיא הייתה בסכנה אמיתית.

" תראי , אני צריכה לקחת את הילד אליי , אני ואימא שלי רוצות לפתוח את דף חדש עם גבריאל.

אז פשוט תביאי לי אותו לידיים ונגמור עם הויכוח המגוחך הזה!" אמרה מעיין באנחה והתעקשה לקחת את דניאל משובל.

" אל תיקחי את הילד, אם את עדיין לא הבנת, דניאל צריך להיות עם אורנה , עם האימא הביולוגית האמיתית שלו, ואם לא הפנמת את זה עדיין. אז כנראה שיש לך בעיה עם הבנה שאנשים אומרים לך." קראה שובל בתוקף.

" הילד הזה בא איתי עכשיו! דניאל , בוא חמוד שלי!" קראה מעיין בנחישות , לקחה את דניאל איתה ונעלמה כלא הייתה.

שובל לא ידעה מה לעשות עם עצמה מרוב ייאוש , היא התיישבה על הספה והחלה לפרוץ בבכי תמרורים.

רק שלא יעשו משהו לדניאל הקטן. לאן מעיין הזאת חשבה שהיא יכולה להעלים אותו?

ועוד , שהיא עושה בלי ידיעתה של אורנה , הרי דניאל הוא הבן הביולוגי שלה ועם העובדה הזאת אי אפשר להתווכח.

הרי היא ידעה מראש שמעיין רוצה לחזור אל גבריאל ולהשתמש בבן שלו , דניאל כדי להקים משפחה שיקרית איתו.

הרי השימוש הציני שלה בלהתקרב לדניאל דחה אותה , לא רק התנהגותה הכפייתית כלפיו, אלא כך שהיא ניסתה להרשים את גבריאל בכך שהיא קיוותה שיום אחד הם היו משפחה אמיתית ולא מזויפת.

שובל לא הבינה איך היא יכולה לקחת ילד תמים שלא מבין מה בכלל רוצים מהחיים שלו, ועוד לקחת אותו שלא כרצונו ולהפוך אותו לשותף לפשע של מרגריטה , אימה.

הרי אם מעיין באמת לא הייתה מסכימה לשתף פעולה עם מרגריטה מלכתחילה, כל העניין הזה היה בא אל מקומו בשלום.

הרי זה לא באמת היה עוזר לה להחזיר אליה את גבריאל. כי שובל חשבה ועדיין חושבת שגבריאל צריך להיות עם אביטל.

למה מעיין לקחה את דניאל? והכי חשוב , לאן היא חושבת להביא אותו.

שובל תהתה האם הוא יהיה בסדר. אחרי הכול , היא דאגה לשלומה של אורנה ורצתה לדעת היכן היא נמצאת.

כאשר אורנה הבחינה שהיא נמצאת במקום בלתי מוכר וידוע. היא פקחה את עיניה בבהלה.

" אני לא משוגעת." אמרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך